više jezika (array?)

Pozdrav
nedavno sam krenuo u izradu jedne stranice koja bi trebala biti višejezična,sve skupa 7 jezika.
Pošto sam početnik u php programiranju tražim pomoć.
Sam sam osmislio jedan način dohvaćanja riječi iz arraya te pomoću cookija koji pamti odabrani jezik neko određeno vrijeme.
Skripta funkcionira za sada ali me zanima dali je to uopće ispravan način za izmjenu jezika te kada se Array napuni sa recimo 500 ili 1000 riječi hoće li stranica štekat odnosno hoće li server imat previše posla ako recimo na stranici bude 100 tinjak i više ljudi.
Hvala na pomoći
Pozdrav svima na forumu

slijedi kod :

Moj savjet je da prvo dobiješ te silne ljude, a onda razmišljaš o ovome (ili daš nekome ko radi to). :wink:

cookie je na strani klijenta te nije opterečenje za server, 500-1000 riječi nije puno, sve je to dosta sitno, koncentriraj se da upiti prema bazi budu što optimiziraniji…

neznan bas, to sa kukijima mi se ne sviđa radi trazilica.

ja bi radije napravija ovako nesto…

jednu funkciju koja bi vracala trenutni jezik, i jedan niz u kojem su svi jezici…

Kad kažeš za cookie da ti se ne sviđa zbog tražilica jer misliš na to da će one vidjet samo defaltni jezik odnosno samo HR da neće moć prepoznat druge ?
Stranice neće bit statične bit će tu dosta podataka koji se izmjenjuju na neke od odabira ili postavljenih uvjeta korisnika, hoće li tvoj kod pamtiti odabrani jezik pri svakom osvježavanju?
Jer bi bilo dobro napravit mozda za tih 7 jezika odvojene php fileove pa svaki includat ovisno o odabranom jeziku?
Hvala

[quote=“munge83”]Kad kažeš za cookie da ti se ne sviđa zbog tražilica jer misliš na to da će one vidjet samo defaltni jezik odnosno samo HR da neće moć prepoznat druge ?
[/quote]

da

set_lang() radi tako da gleda jeli postavljen parametar lang, ako nije vraca default (hr)
ako je postavljen, provjerava da li je jezik u nizu(ovo bas nije tocno, al dobro) i na osnovu toga vraca jezik.

sta se tice linkova, u svaki bi tribalo staviti parametar lang