Više od 60k pretraga za keyword vezan uz igre

Pronašao sam keyword (više od 60k mjesečnih pretraga) na hrv. jeziku, dosta tražen među djecom. Glavna stvar leži u tom što su rezultati pretrage uglavnom stvari koje ne zanimaju djecu i nisu baš usko vezani uz ključnu riječ već je keyword tek teko ubačen, slučajno spomenut, npr. članci na portalima. Tako da mislim da rangiranje neće biti problem. Namjeravam kupiti domenu s tim keywordom budući da je slobodna i pokrenuti stranicu sa flash igrama. Primjetio sam da ima dosta ljudi koji ovdje zarađuju na flash igrama, ja sam tu amater pa imam neka pitanja:

  1. Kakvu zaradu mogu očekivati s obizirom na broj pretraga glavnog keyworda?
  2. Da li da idem na sve kategorije igara općenito ili samo na kategoriju vezanu uz keyword?
  3. Kakvu temu ili skriptu izabrati (free)?

Evo iz prve ruke:

  1. Pod uvjetom da budes prvi za taj keyword mozes racunati na oko 600-700 posjeta dnevno, sto bi ti maksimalno donijelo oko 2-3 eura na dan u idealnim uvjetima (visok CTR).
  2. Ako ides na sve kategorije (ne znam sto ti to uopce znaci?) neces imati takav uspjeh kao sa usko specijaliziranom stranicom sa jednom kategorijom (keywordom).
  3. Tema za flash igre ima amli milion, ali na svaku wordpress temu mozes stavit igre ako imas My Arcade plugin (placa se).

Moje misljenje je da na nasem trzistu nema kruha od ovog, jer je CPC super nizak - u najboljem slucaju 0.03 €, sto je bijeda u usporedbi sa stranim trzistem.

Napisao je domaci posjeti, sa 600-700 domacih posjeta dnevno moze zaraditi max pola eura na dan prosjecno a vjerojatno je da nece ni pola toga.

Znam sta je napisao. Govorim o CTR-u oko 2 %, sto nije nemoguce za postici. Medjutim ovo sto sam ja napisao je najbolje od najboljeg tj. jako optimisticna prognoza, vjerojatnije je da ce imati oko eura na dan.

2% to je 13 klikova x cca 0.05 = 0.65 $

Niti ce imati 2% ctr a pogotovo ne 0.05 klik. Ne dajite mu laznu nadu. 20-30 centi dnevno na 700posjeta je realnost.