VPS u DC Warsaw -50%

Pozdrav forumaši,
U tek nastaloj godini pristupili smo novom projektu u suradnji s jednim od vodećih DC u Poljskoj, gdje smo kolocirali jedan naš HPE BladeSystem s 16 fizičkih bl460c servera. Kompletna platforma je virtualizirana i dodana u naš Cloud Cluster.
KVM virtualizacija, 80+ Linux distribucija te Windows Server 2008, 2012 i 2016 operacijski sustavi. SLA uptime guarantee vrijedi isto kao i za naše servere u Hrvatskoj. Anti-DDoS zaštita izdržati će do 300 Gbps - testirano.

Ono što je za Vas bitno je da na sve servere u poljskom DC imate 50% popusta. Razlog: jeftiniji resursi (struja, internet) i ono što je najbitnije je cijena IP adresa. U praksi možete dobiti Linux VPS s dediciranim resursima i poljskom IP adresom već od 5 € mjesečno i Windows VPS već od 10 € mjesečno to bez ikakve ugovorne obveze.

Kako doći do popusta?
Odaberite bilo koji od Linux VPS ili Windows VPS servera, dodajte u košaricu, kliknite na “view cart”, upišite coupon PL012017 i to je to. Ostvarili ste 50% popusta. Lifetime.

U slučaju da imate bilo kakvih dodatnih pitanja kontaktirajte nas putem Live Chat podrške ili još bolje posjetite naš Centar za korisničku podršku.

VPS nikad povoljniji i to u EU. Ako trebate server za testiranje usluge, slobodno me kontaktirajte putem PP.
Hvala na čitanju :slight_smile:

2 Likeova

Zaboravih napomenuti, a ujedno je i odgovor svima koji su postavili upit: server za testiranje dobijete besplatno i bez ikakvih obveza kupnje. Testirati uslugu mozete u periodu 24 sata. Lp.

Ja sam se rapitivao za uslugu i nakon prvog odgovora sam obavijestio operater da cu zatvoriti chat jer je bio nesusretljiv.

sasa interesira me vps hosting, da li su to menaged serveri
Live Support za 20 € mjesecno sigurno nisu managed.

Mislim ovo mi je neka ulicna prica, a razgovarati tako s klijentima daje mi jasan signal o kakvoj “profesionalnosti” se radi.
Svakako vam zelim sve najbolje u poslovanju a ja cu svoju srecu potraziti drugdje.

Meni je bitnije kako rade serveri i kakva je usluga sto se hostinga tice, a to kako ce oni sa mnom razgovarati na chatu je totalno nebitno ( barem za mene) :smiley:

Evo ti primjera kada sam bio u Hostgatoru, kada me smecari na chatu persiraju i govore smirite se gospodine dok im ja jebem mater i sve sto mi je tada palo na pamet, a usluga 0 bodova. Ti smrdljivci iz Hostgatora nisu bili ustanju 10 dana da izvrse transfer tadasnjeg sajta, a njihov chat kada vidis i kako razgovaraju rekao bi covjek to je nadnaravna usluga i hosting.

Tako da ako ovi nude dobru uslugu hostinga mani se ti chata :slight_smile:

Vazan je i pristup prema klijentu naravno.

Doduse, i ja sam koristio usluge kod kolege @ControlEng i nisam ni u jednom trenutku dozivio negativan ton prema meni iako sam i ja zalutao kao amater na unmanaged VPS. Support je bio maksimalno angaziran za moje bedastoce, ali sam bas zbog svog slabog znanja o takvoj tehnologiji odustao od price zvane VPS.

Upravo support i plaćaš, svaka šuša može postavit VPS i namjestit ga da radi, imaš na YouTube masu videa za ove jače hostinge ali problem je kad se nešto zezne, prestane radit ili treba neki novi klinac namjestit/instalirat, onda je sve u suportu. Osobno mi ne pada napamet ovisit sam o svom znanju sistemca jer znam da bi prvi veći zajeb bio ujedno i zadnji -.-

@scepo123 uz svo dužno poštovanje: kakvo pitanje takav i odgovor.
Upravo sam pregledao chat session od [2017.01.16 21:48:59] koji ste vodili s našim operaterima. Isto tako sam pregledao sve nebuloze koje su postavljene sinoć (uglavnom) od korisnika s Balkana i sad mi je žeo što sam uopće podijelio ovdje na forumu informaciju o PL projektu i povoljnim cijenama servera.
Upiti su tipični: Custom Linux VPS od 5€ - da li je managed?; da li ćete napraviti besplatnu migraciju webova?; da li dobijem besplatno cPanel uz taj VPS? Ako ubacim skriptu blablabla da li će server raditi?; Ako platim 5€ da li mogu dobiti 100 Gb SSD prostora i još 2 IP adrese… i tako to. E sad vi budite pametni i postavite se u ulogu operatora.

Kolege s ovog foruma koji su već izvršili testiranje PL servera slobodno neka ovdje javno napišu recenziju, ma kako ona dobra ili loša bila. Osim toga, naveo sam da za sva tehnička pitanja više informacija možete dobiti u Centru za korisničku podršku gdje će izravno odgovoriti administratori. Live chat je namijenjen samo asistenciji pri naručivanju i kreiranju korisničkih računa te će tako i ostati.

Ako imate kakvo smisleno i pametno pitanje, možete postaviti i meni ovdje, na forumu. Ne očekujte odgovor istog trena. Hvala.

Vidi druze, ja mislim da nema glupih pitanja, samo glupih odgovara. Zasto bi ja trebao znati takve podatke da ne vrsite migraciju-znam da ima onih koji vrse, da nije menaged-znam da ima i onih koji jesu…zato i pitam. Ja jesam neuk sto sto detalja oko servera tice ali ne dopustam da se prema meni bezobrazno postupa. To svakako ne bi trebao biti pristup klijentu kojem bilo sta prodajete jer i kod polupismenih bakica na pijaci naicices na susretljivost a kod ovih majstora moderne tehnologije bahatost i bezobrazluk. Ocekujem da je operater koji je nadam se placen za to sto radit odgovori ljubazno na svako pitanje, bilo ono glupo ili ne. Sa vama i takvima kao vi naravno da necu i ne zelim poslovati.

Super! Sretno s izborom hostinga, što se mene tiče sretan sam da nas zaobiđete. Hvala.
P.S. “drugovi” nismo niti ćemo biti.
No hard feeling :slight_smile:

Sretno vam s takvim nacinom poslovanja. Ja samo treba da ucim malo-sreca tu i nije faktor.