Web shop poslovanje - slatke muke/pitanja

Skužio sam da ću imati hrpu pitanja vezano uz web shop i poslovanje istoga…pa rekao da ne otvaram sto tema, da bude ovako jedna općenita.

Za početak, moram se malo pohvaliti.
Imam taj landing page koji predstavlja samo jedan artikal i skoro 50% posjeta klikne na “buy button” …ili ti ga action button. To mi se čini onako baš odlično i taj podatak sam mjerio i ranije prije nego sam otvorio shop i realizirao mogućnost prodaje. (Do tada sam im javljao kao da nemam artikl na stanju)

Sada kada ga konačno mogu prikazat na stanju, sada mogu konačno i mjeriti koliko će tih koji kliknu “buy button” zaista i kupiti proizvod. Tu sam se malo “razočarao”, ispada da samo 16% ostvari kupnju.

Razočarao je pod navodnicima, jer sam se prvotno zaista razočarao…kasnije sam shvatio da je i to vjerovatno dobar score. Ja sam naravno planirao da će svi kupovati i da ću se obogatiti preko noći, ali čini se da neće još ići xd.

A vjerujem da će ta koverzija rasti, ako uspijem plasirati proizvod preko povjerljivijih kanala. (Ebay, Amazon, sredim svoj shop da liči na nešto…itd.)

Uglavnom, nisu brojke na nekom velikom uzorku…ali nekakav uzorak već postoji. Imam 5 prodaja u ovih 4 dana, pa se sve brojke mogu izračunat. Nisu tajna. :slight_smile:

Morao sam se malo olakšat…čekam ovaj moment već godinu dana, heh… skorom da sam i odustao od ove priče zbog f**** Amazon botova…

A sad pitanja…

  1. Koliko je normalno da prođe vremena od narudžbe do shippinga? Nemam pojma koje su tu prihvatljive norme? Jel su svi navikli da se shippa baš odmah isti/sljedeći dan, ili je uobičajeno ako prođu 2-3 dana?

  2. Ono, nema mi smisla svaki dan šetati do pošte radi jednog artikla. Šetao ja, ili netko drugi…nema baš smisla nosti artikl po artikl.
    Ali bi mi zato imalo smisla da se uposli za to osoba koja obavlja taj posao za više ljudi. Tako da taj nebi šetao baš radi jednog artikla. Postoji li takva usluga u HR? To bi bio “mini Amazon fullfilment”, hehe.
    To bi znači bio netko tko bi skladištio artikle kod sebe …i po dolasku narudžbe bi to slao putem HR pošte. Kako bi to radio za više ljudi, njegova uloga bi dobila smisao.
    Ako ne u HR, tko sve nudi takve usluge? Mislim, kada pogledamo i Amazon FBA je zapravo takav tip usluge…pretpostavljam nije jedini?

  3. Što se dešava sa novcima koji sjedaju na paypal nakon prebacivanja na poslovni račun? Jel ima netko iskustva kako se to knjiži?

Započetak toliko…vjerujem da ću pitanja imati :slight_smile:

1 Like

I zanimljiv coincedence …peti kupac se zove “Bo Zou”, haha.

3 Likeova

Da ti odgovorim ovo, iz perspektive kupca. Pretpostavljam da si cuo za amazon (salje odmah) :grinning:
A vjerovatno i za njihov Prime Now (stize u roku dva sata)
E to ti je norma ako saljes u zemlje pokrivene amazonom, da saljes bukvalno odmah. Ne danas, kao po podne cu, predvece cu, nego gledaj da saljes stvarno sto prije. Naravno ima onih koji salju i sa zakasnjenjem, ali ti su donji.

Nestvarno :grinning:
Ovo ako nema veze s andjelima, onda ne znam…

Hvala na odgovoru.

A da li kupac negdje može vidjeti prije kupnje koliko je brz moj response…ako radim preko shopify-a sa integiranim paypal-om?

Sve uvijek ima veze sa andjelima …vidjeli mi coincidence…ili ne :smiley:

Nemam pojma, ne pamtim kad sam nesto kupovala preko shopify (osim ono kad mi je zena od brata rekla da porucim neke povoljne original cipele, pa joj iz Kine poslali plasticne raybanke sa roze staklima, odvaljenim :grinning:), ali uobicajeno je cim posaljes robu, da automatski saljes i email kupcu sa potvrdom i tracking kodom (ako saljes osigurano npr preko DHL-a). I kupci ostavljaju ratings (trebao bi ih cak ljubazno pitati da ostave, to je praksa), pa ce ti pisati ispod produkta “woow, very fast shipping!!!”, a to igra ulogu. Ebay npr kad nesto kupis, pita da ocijenis proces, i prvo i najbitnije je jel isporuka stigla na vrijeme.

2 Likeova