While..jos jedan prolaz kroz petlju?

Znaci, ako u DB tablici imam 4 reda... treba da bude 4 prolaza kroz petlju while..
a meni treba da bude 5 prolaza... e sad jel moguce da kroz petlju while bude 5 prolaza, ako u DB tablici imam 4 reda, a da iskaz iste petlje (while) sadrzi:
"$row = mysql_fetch_array($rezultat, MYSQL_ASSOC)"...

znaci za vrijeme prvog prolaza kroz petlju ja bi ubacio da se prikaze neki moj text na pocetku. a da se u ostala cetiri prolaza prikazu podaci iz redova BD tablice.. a taj moj text mora da bude u izrazu while petlje a ne van petlje..

Nadam se da ste razumjeli pitanje.. posto sam pocetnik u php-u sa ovim se zezam par dana i nemogu da rijesim problem..

Ajd javite mozel se kako ovo rijesiti :D pozzzz

Znaci, ako u DB tablici imam 4 reda… treba da bude 4 prolaza kroz petlju while…
a meni treba da bude 5 prolaza… e sad jel moguce da kroz petlju while bude 5 prolaza, ako u DB tablici imam 4 reda, a da iskaz iste petlje (while) sadrzi:
"$row = mysql_fetch_array($rezultat, MYSQL_ASSOC)"…

znaci za vrijeme prvog prolaza kroz petlju ja bi ubacio da se prikaze neki moj text na pocetku. a da se u ostala cetiri prolaza prikazu podaci iz redova BD tablice… a taj moj text mora da bude u izrazu while petlje a ne van petlje…

Nadam se da ste razumjeli pitanje… posto sam pocetnik u php-u sa ovim se zezam par dana i nemogu da rijesim problem…

Ajd javite mozel se kako ovo rijesiti :smiley: pozzzz

Stavis naredbu ispred petlje(?!?!).

[quote=“ivan.skugor”]Stavis naredbu ispred petlje(?!?!).

znam to… ali mora da bude unutar petlje … postoje tu razlozi… al mrsko mi to opsirno objasnjavati…

$i = 0

while ($row = mysql_fetch_assoc($rezultat))
{

if ($i == 0)
echo 'Moj Ispis';

$i++

echo 'Ispis iz baze'; 
}

Pa razmišljaj malo…

$status=0;
while($row = mysql_fetch_assoc($rezultat)) { 

if (!$status)
   { 
      echo "Linija prije rezultata";
      $status=1;
   }

echo 'Ispis iz baze'; 
}

Ili kako bi kod mene rekli : Uključi mozak… :slight_smile: