WU - OPREZ. Nedajte da vam nabijaju dodatne troškove

Mnogi od vas vjerovatno ne obračaju pozornost na sitna slova, pa ću vam objasniti zašto morate obratiti pozornost na sitna slova prilikom unovčavanja zarade od adsensa putem Western Uniona.

Neki dan sam išao unovčiti zaradu i uredno popunio obrazac. Kada sam dao obrazac na šalteru, gospođa koja radi mi je prekrižila broj mobitela koji sam napisao.

  • Pomalo iznenađen njenom reakcijom sam je upitao zašto je to napravila, a ona mi odgovara “Ne želim da imate dodatne toškove”!
  • Na moje pitanje, kakve dodatne toškove, ona mi je odgovorila da pročitam sitna slova ispod popunjenih podataka o primatelju.

Evo što piše:

Ako odlučite popuniti detalje vašeg telefona/mobitela i/ili emaila onda također izričito pristajete na primanje marketinških poruka u naznačenom obliku (telefon/SMS/email) i slažete se da su svi eventualni troškovi takvih usluga od strane pružatelja usluga isključivo vaša odgovornost.

To jednostavno znači da ako primiš reklamu za neku uslugu i odlučiš tu uslugu koristiti, ti snosiš troškove tih usluga. Što je i logično.

To ne znači da će trošak SMS-a ili e-maila ili telefonskog poziva s reklamom ići na tvoj račun, jer to baš i nije izvedivo.

[quote=“tsereg”]To jednostavno znači da ako primiš reklamu za neku uslugu i odlučiš tu uslugu koristiti, ti snosiš troškove tih usluga. Što je i logično.

To ne znači da će trošak SMS-a ili e-maila ili telefonskog poziva s reklamom ići na tvoj račun, jer to baš i nije izvedivo.[/quote]

To što si rekao svakako stoji.

Ali pošto sam ja ostavio svoj potpis da se slažem se da mi se naplačuju troškovi (bilo kakvi). Taj dio mi se ne sviđa!

  • Tekst koji piše sitnim slovima može imati više značenja, tak da idem na sigurno.

Naravno. Ostavljati treba samo one osobne podatke za koje nam je posve jasno koja je točno svrha njihovog prikupljanja.

Ja koristim KeePass program za bilježenje svih računa koje otvaram po Internetu i uvijek ubilježim točno koje podatke sam upisao u obrazac za otvaranje računa.

Prvo da pozdravim sve korisnike foruma.
Imam običaj da se registrujem na forume na kojima iz prve nađem odgovor na svoje pitanje/problem. Tako je bilo i ovaj put.
Nije problem bio vezan za ovu temu, već čisto da se pokušam uključiti u diskusiju:
mislim da je gospođa mislila na troškove u smislu živaca, ukoliko neko ne podnosi SMS ili mail reklamiranje.
Nikakav novac ne može biti u pitanju. tsereg je u pravu.

Još jednom pozdrav.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja