Uhvatio sam u biti reklamu na telki, i prvo sto sam pomislio je da su “moj” ekipa skocili i u te vode, ali na kraju gledam nesto sto vjerojatno kosta dosta para uzevsi u obzir sve biznis segmente takvog projekta i prvi utisak je onako…labav, vodenast.
Imaju gotovo nista podataka u bazi, nemogu dobit Konzumove i slicne ducancice (koji cine dobar dio kvartovskih ducana) i reklama ih vjerojatno kosta puno. Sto me najvise recimo zacudilo je da je jedan veliki investitor u web napravio nikakvu pripremu (tehnicku, podatkovnu)…
Konzum? Kakav Konzum?
Te stranice vodi METRO Cash & Carry d.o.o. (piše ti na dnu stranice) i promoviraju samo trgovine koje su u Metroovom lancu malih trgovina “Moj dućan” (to piše pod info).
Konzum nije u Metroovom lancu malih trgovina.
Egzaktli. Niti je CBA, Trgonom, itd itd u lancu malih trgovina, a cine 85% ducana u HR svi skupa, u biti trkeljam ne znam postotke al ne bih se kladio da ih je neki broj dovoljan da ovaj web dobije pozornost.
Metro C&C nije radio na okupljanju dućana smatrajući da će svojim cijenama (koje su među najpovoljnijim na tržištu) uspijeti nesmetano raditi.
Kako su se veletrgovci počeli udruživati i vezati male dućane uz sebe, Metro je očigledno vidio da je vrag odnio šalu i pokušava pridobiti nešto (1000) malih dućana uz sebe.