Nisam znao smislenije nazvati temu pa da objasnim o čemu se radi.
Razvijam carpooling servis za 16.000 korisnika koje imamo na facebook-u i plan ih je preusmjeriti na spomenuti servis.
Aktivnost tih korisnika je jedno 100 oglasa dnevno.
Tijekom razvoja sam razmišljao o svačemu ali jednostavno situacija pred aktiviranje mi je prilično neizvjesna i razmišljam jesam li previdio učiniti neku bitnu stvar. Nikako nebi volio da novo useljeni korisnici nalete na neku dječju bolest koju sam mogao lako izbjeći.
Napravljena je prilagodba za chrome i IE (bit će koliko toliko i za mobitele)
Testirane su sve žive i nežive situacije…i servis je prilično debugiran.
Što se tiče sigurnosti, razmišljao sam o XSS, SQL injection, kontroli pristupa i vodim evidenciju o greškama. Koje će mi ukazati na eventualne bugove ili pokušajeve neovlaštenih radnji.
btw…projekt je težak 723 021 karaktera, jedno 26 000 linija koda, 135 skripti …i 840.64405411818 sati rada :D. …i stvarno mi nebi bilo drago da nešto pođe po zlu. Ali ovu tišinu ću shvatii kao zeleno svjetlo
Ako si sve dobro istestirao, izguglaj neki dobar website launch checklist tek toliko da provjeriš nisi li previdio neku banalnu sitnicu i to je to.
Pripremi priopćenja za javnost koja ćeš slati web portalima i novinama za besplatnu reklamu i kreni.
Mali feedback od veselja
Tri dana nakon lansiranja smo već dobili ponudu za prodaju cijelog servisa…više nego odličan start (nebi me čudilo niti da ponuda dolazi od nekog korisnika ovog foruma).
Dok istovremeno sustav konrole greški je samo jednom dosada vrisnuo za jedan skorz maleni propust…a slatka muka je što nam je služba za korisnike zagušena od upita. Ja sam također dio te službe …i ova tri dana jedvice da i dišem.
Malo manje slatke muke, ali vjerujem u onu “za dobrim konjem se prašina diže” …radi se o tome da smo očito nekome stali na žulj, tako da sam dobio i prijetnje na svoje ime.