Zamolba, hitno

Trebaju mi msn adrese od vas koje imam kao prijatelje na msnu, ima vas dosta sa webmajstora pa molim vas da me podsjetite vaše msn adrese.
Ukrali su mi accaunt pa moram dati što više adresa.
Hvala!

Evo ti moja, iako se nismo imali u prijateljima :slight_smile:

david.victor@hotmail.rs

S što će mi tvoja?
Trebaju mi od onih koje sam imao među prijateljima, moram dokazati da je to moj msn.

[quote=“DavidVictor”]Evo ti moja, iako se nismo imali u prijateljima :slight_smile:

david.victor@hotmail.rs[/quote]

OMG :zub:

Imaš u My Documents\My Received Files… sav popis…

This folder is empty

Jebiga onda…

obrisano :zub:

Javi kad si prepiso da mogu brisat :smiley:

Briši

Hvala svima, mislim da će biti dosta :slight_smile:

Evo nakon par tjedana samo da se pohvalim profesionalnosti Microsofta kao jedne od najvećih kompanija na svijetu. Nakon što mi je netko provalio u hotmail i msn koji sam koristio 3 godine, otvorio sam ticket kako bi ih uvjerio da je to moj accaunt i da je ukrade.

Naveo sam im desetke podataka u kojima sam dokazao da je accaunt moj. Od liste 30ak kontakata, zadnjih mailova koje sam primio, naslove nekih malova, galerije koje sam tamo napravio, naveo sam im staru lozinku (mislim, samo taj podatak bi trebao biti dovoljan), naveo sam im favorit kontakte. Zadnje aktivnosti. Sve moguće sam im naveo…
Čekao sam ravnih tjedan dana na odgovor, već sam prebolio svoj accaunt, da bi jedno jutro primio ovo.

[quote=""]Unfortunately, we could not verify the Windows Live ID account ownership using the information you provided.

In keeping with Microsoft’s commitment to protecting online privacy, Windows Live ID takes account security seriously. Passing the validation process can be difficult and our agents follow strict validation guidelines before authorizing a password reset. The validation process is pass or fail. We cannot provide you feedback on whether the account information you provided is correct or incorrect. This is to protect the Live ID account integrity… [/quote]

Netko tko tamo radi vjerojatno nije imao živaca čitat sve te podatke pa mi je prosjljedio neki defaut mail koji vjerojatno automatski šalju na ovakve upite.

Ni tada nisam htio odustati pa sam im slao još podataka, prošlo je 2 tjedna i nemam odgovora na isti ticket, neda im se zajebavati više oko toga vjerojatno.

Neki se sjećaju da sam imao isti slučaj sa googlom, u 24 sajta su mi riješili brzo i profesionalno. Eto, jedna mala usporedba dvije najveće IT kompanije na svijetu!

Nešto slično sam ja doživio prije 1-2 godine, Microsoft je ispao nekorektan i neprofesionalan. :bljuv:

Ovo je loša praksa…dobro je znati ovakve stvari. Thnx za info.

[quote=“sime_zd”]Evo nakon par tjedana samo da se pohvalim profesionalnosti Microsofta kao jedne od najvećih kompanija na svijetu. Nakon što mi je netko provalio u hotmail i msn koji sam koristio 3 godine, otvorio sam ticket kako bi ih uvjerio da je to moj accaunt i da je ukrade.

Naveo sam im desetke podataka u kojima sam dokazao da je accaunt moj. Od liste 30ak kontakata, zadnjih mailova koje sam primio, naslove nekih malova, galerije koje sam tamo napravio, naveo sam im staru lozinku (mislim, samo taj podatak bi trebao biti dovoljan), naveo sam im favorit kontakte. Zadnje aktivnosti. Sve moguće sam im naveo…
Čekao sam ravnih tjedan dana na odgovor, već sam prebolio svoj accaunt, da bi jedno jutro primio ovo.

Netko tko tamo radi vjerojatno nije imao živaca čitat sve te podatke pa mi je prosjljedio neki defaut mail koji vjerojatno automatski šalju na ovakve upite.

Ni tada nisam htio odustati pa sam im slao još podataka, prošlo je 2 tjedna i nemam odgovora na isti ticket, neda im se zajebavati više oko toga vjerojatno.

Neki se sjećaju da sam imao isti slučaj sa googlom, u 24 sajta su mi riješili brzo i profesionalno. Eto, jedna mala usporedba dvije najveće IT kompanije na svijetu![/quote]

Ne svaljuj to na MS, svi rade isto. Meni se to dogodilo sa Googlom i na isti način su mi odgovorili.

[quote=“sime_zd”]
Neki se sjećaju da sam imao isti slučaj sa googlom, u 24 sajta su mi riješili brzo i profesionalno. Eto, jedna mala usporedba dvije najveće IT kompanije na svijetu![/quote]

Mnogi su imali sličan problem s Googleom. Google je pain in the ass. A tek Pay Pal!!! Nikad nisam čuo za problem s Microsoftom… niti da netko koristi MSN i slične stvari uopće :slight_smile:

Inace moras se skinut s te suge od msn-a i pocet koristit neki normalan IM pa nece niko hakirat vise. Zao mi je cut za sve ove probleme, btw.

Ali de ljudi - stop using msn. To pricam bratu vec godinama niko ne slusa.
Rasadnik virusa i smeca od IM-a.
MS takodjer.

Rasadnik ak instalias hrpu dodataka kojima ljudi uporno lete ko muhe na ■■■■■. Do sada nikakvih problema otkad ga koristim, a to je vec jedno sigurno 7-8 godina.

Također, ne meni nego mojoj dragoj, nestao joj je gmail account i nije bilo nikakavog načina doći do nikoga a automatizirana skripta je uvijek javljala da nema dovoljno podataka za utvrdi njen identitet iako smo poslali sve što su tražili.

Meni popalili jedan gmail acc (niti sam ne znam kako da budem iskren) i uvijek isti odg. od google-a… Naveo sve zivo, nema sanse da mi ga vrate, uvijek isti “automatizirani odgovor”… Sad vec mozes staviti broj moba pa ako izgubis acc da tako primis novi pass i sl. to je vec nesto, al opet ne mozes biti 100% siguran.

Srecom ja sam davno naucio da za bitne stvari uvijek platim a jedna od njih je e-mail. Novac je uvijek bio i ostao glavni argument. Novcanica je bolji dokaz identiteta i od osobne isprave. :slight_smile:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja