Zašto su aktualni videi formata 1:1 umjesto 16:9 na Facebooku?

Zašto su sada aktualni videi formata 1:1 umjesto 16:9 na Facebooku? :frowning:
Na ovo će pitanje najbolje odgovoriti FB marketeri sa Foruma koji imaju takve videe na svojim FB stranicama (vidljivo u linkovima u forumskim oglasima).
Riječ je, dakle, o prezentiranju tzv. square video, ovako to izgleda:
square
I po meni je to ništa drugo do korak nazad, gledajući sa pozicije autora ili video producenta. :frowning:
To sigurno nije zbog smartphoneova jer oni i izgledaju tako i imaju te dimenzije zbog popularnosti HD rezolucije čije gledanje i na smartu je doživljaj, a ova FB dosjetka je prava degradacija:


Jedino što primjećujem je možda mogućnost pojavljivanja reklame van videa, ali još uvijek u vidljivom dijelu spektra?

Dragi Forumaši i FB-ovci, molim vas za komentar i mišljenje. Moguće je da u Instant Article (još nisam u tome) ulazi samo ovakav square video?

Meni osobno se to nikako ne sviđa i ne mislim raditi takve filmove. Znam da ovo zadnje nije briga nikoga na Forumu, a ponajmanje Mark Zuckerberga, :slight_smile: ali svejedno. :o:

Zato jer su uocljiviji. Video u 1:1 formatu zauzima vertikalno recimo 65% vidljivog sadrzaja na ekranudok video u wide formatu da bi zadrzao taj format(sirinu) mora smanjivat visinu jer inace zauzima recimo 30% visine vidljivog sadrzaja na ekranu prilikom scrolla… i zato se na faceu forsira taj format, ista situacija je i na instagramu. 1:1 in 16:9 out barem sto se drustvenih mreza tice.

Ja koristim taj format odavno na slikama i na videu na fb-u , jer sam primjetio da ljudi bolje reaguju na taj format a i na mobitelima ljepše, uočljivije izgleda, tu dolazimo do onog dijela što sam objavio slike u jednoj temi gdje sam imao reach i po 600.000 na sliku, te slike su bile tog formata i da slažem se sa ovim što @petarcro kaže…

not-sure-0
Uočljivije je za nijansu, ali samo dok pokrenete video. Što se tada događa?
Pogotovo ako takav video usporedimo s (ne nužno Full) HD videom u Full Screenu? :blush:
Jasno je da je ovaj drugi, blago rečeno, umnogome superiorniji. Još više kod slučajeva kada se već snimljeni 16:9 video nevješto prepravlja u 1:1 verziju na način dodavanja linije nekog texta u vrhu i dnu screena, što je čest slučaj. :frowning:

Volio bih da netko iznese baš pravi razlog zašto koristiti square video, pogotovo kada, koliko vidim, FB dopušta slobodu odabira po želji 9:16 - 16:9…
Jednostavno bolje prolazi kod gledatelja? Onda dobro. :o:

Jednostavnost, za taj video formata 16:9 moraš kliknuti na play a zatim klinuti full screen a zatim okrenuti mobitel, da ide preko cijelog ekrana odnosno wide, ovako samo stisneš play i gledaš…moje neko mišljenje…

Jednostavno, zauzima više prostora na news feedu i prije će ga vidjeti nego 16:9, to je cijela poenta. Također treba naglasiti da je ljudima danas ‘mrsko’ okretati telefon. Navikli su slikavati uspravno, snimati klipove (da li ima šta gore :smiley: ), slati poruke itd. Čisto za primjer, sa 1:1 formatom imam klip sa 7m reacha, sve ljudi sa naših prostora.

1 Like

Gdje si Olafe, tebe sam čekao, gledajući Kojot FB page. :smile:

Puno je posla, e. :smile: Uz to, za ne vjerovati ali ima ih što ne znaju da će ako postave telefon vodoravno, i slika biti 16:9. :blush: :o:

1 Like

upravo pokrenuh jedan video na fb kad kaže video će se nastaviti nakon reklama … znači počelo jeeee …

Je li square video (1:1)? :o:

Brate reklame na video zapisima su tu već nekoliko mjeseci, bar kod mene :smiley: Ali samo određene stranice to imaju, one koje je FB-a odabrao da testiraju ovu “beta” verziju.

@c3po Reklame se prikazuju nebitno da li je video 1:1 ili 16:9

Ma, znam to Olafe, nego pitam analogno naslovu teme. :blush: :o:

FB:

Create for mobile
Consider making your video more visually engaging on mobile by using a vertical or square video.

These formats allow your video to take up more space on the screen.