Zelim pokrenuti web shop za vina i trazim iskusnog developera


#13

Trebao bi se fokusirati na vina koja nisu dostupna u svakom Lidlu/Konzumu/Kauflandu…
To su uglavnom skuplja vina, butelje, ekskluzivna pakiranja i slično.
Pogledaj postojeće webshopove vina, pronađi 10-20 vina od različitih proizvođača i nazovi ih i raspitaj se koje su mogućnosti suradnje.
Kada sve to odradiš su uspjehom (li vidiš da ide u dobrom smjeru), tek onda možeš krenuti s web shopom.

Sretno


#14

Skoro sam i ja ušao u istu nišu jer znam da ljudi koji imaju para vole popiti i skupu butelju. Fokusirao bi se na naša vina, a slao po cijeloj EU. Stranica na nekoliko jezika. Odustao sam jer kao što je naveo kolega radi se o alkoholu i teško je to reklamirati. Nisam siguran i kako na to gleda Google Ads. Pa sam razmišljao za početak krenuti sa blogom i fokusirati se na SEO pa kad vidim što ljudi čitaju i kakva je potražnja tada na blog podignuti shop. Pa su onda krenuli Google algoritmi i onda si razmišljam što ako se pokrene algoritam i pokosi stranice o alkoholu i sl. Uglavnom tada sam odustao.


#15

bozoou,
izvinjajem se na pravopisu - živim u inostranstvu i tamo sam se i školovao (završio fakultete).
Tako, da vjerovatno i to utječe na moje greške u HR pravopisu :wink:

A i na forumu višeput zbog brzog pisanja, pogriješim nešto jer i ne provjeravam prije objave.

Ali nadam se, da su me forumaši razumjeli :wink:

Lijep pozdrav!


#16

Ja sam imao slicnu ponudu za suradnju prije kakvih dosta godina, no tu bi se jos vise uslo na domace proizvode, kao OPG ponuda paketi, ali sma ubrzo odustao jer brate u nasoj drzavi je toliko trulo da mi neke stvari jednostavno nisu jasne.

OPGeovac moze prodat ispred kuce koliko zeli i hoce, tamo je cjena 1 kuna
U Lidlu taj isti njegov proizvod (znaci kupljen od njega) je 0.75 kuna

Dok je tako online prodaja bilo cega na tu temu nema smisla…
Osim ovo da ciljas tajkunere koji vole popiti dobra vina a opet koliko je takvih i dali oni uopce kupuju vina online ili imaju nekog svog errand boya koji to radi za njih i juri od ducana do ducana…


#17

Malo ću uletiti u OT, ali neka…
Da sada idem raditi web shop, to bi bilo za klinkice od 12-17 godina. Imam takvu doma (14), navukla se na web shopingiranje i svako malo čujem “tata/mama, doći će paket, novci su na stolu”.

Kakva vina, kakvi bakrači :smile:


#18

Da se i ja nadovežem na ovu temu. Imam/imao sam nekakvo iskustvo s tom branšom. Stvar je u tome da veliki vinari imaju kvalitetna vina i njih ne zanima tu prodaja online itd, oni rade suradnju s velikima (lidl, restorani, konzum itd). Mali vinari možda bi i bili zainteresirani ali tko će kupiti njihovo vino + poštarina?

Svaki malo kvalitetnije vino možeš naći u većini wineshop-a po hr ili trgovinama.

Možda bi mogao na eu tržište ali opet tu je potreban veliki marketing, poštarina, osiguranje itd itd, ne znam koliko je isplativo.

Kada bi radio ovako nešto prvo bih 200 najvećih vinara nazvao i predložio im ideju, raspitao se što misle itd itd. I onda bi išao na veliki projekti, sve ili ništa. Tipa skoro sve poznatije vinare iz hr u ponudi itd…

Reći ću ti samo da su vinari teški klijenti, nisu otvoreni za nove ideje. Koliko je loše, toliko je dobro onima koji s njima surađuju.


#19

Dobro je dok kaze novci su na stolu, problem nastaje kada kazu stavite novce na stol, hehe


#20

Par webshopa sa alkoholom tipa promili(.)hr posluju jako dobro, a vjerujem da bi i webshop sa vinima isto tak poslovao. Kod nas po trgovinama je tesko naci kvalitetna vina, a nisu svi iz velikih gradova da bi isli traziti neki wineshop. Zbog carine i ostalih davanja, ja bi ciljao na EU i agresivno krenuo sa FB i IG kampanjama, kasnije sa nesto vise love i sa google adsima.


#21

Ja bi jos samo skrenuo paznju da ti VRLO vjerojatno treba neka dozvola a mozda te i kace neki porezi za rasprodaju alkohola bilo online ili offline predpostavljam, ali neka me isprave.


#22

Jedna zanimljivost, u bivšoj firmi gdje sam radio imali smo projekt izrade samo frontenda za mobilnu verziju za https://www.jacques.de (potrebno otvoriti s mobitela)

Inače su imali 130m€ prihoda u 2013. https://de.m.wikipedia.org/wiki/Jacques’_Wein-Depot


#23

NeedHelp
oglašavanje i reklamiranje alkohola, sexa, cigara i slično je zabranjeno na mrežama koje spominješ FB, IG…
Tako, da ti odpada nabolja mogučnost kampanji, koje imaju največi doseg.

A sad bez neke masovne posjete, neznam bas koliko se može prodati. Ne baš dosta.
Pogotovo ako znamo, da profit na bocu vina nije baš neki - trebao bi jako velike količine prodanih flaša.

Isto tako smatram, da moramo spomenuti dosta skuplju dostavu.
Sama dostava je skuplja i teža nego kod običnih paketa (jer se može nešto razbiti, treba ti jača embalaža ili čak specialna embalaža itd).
Što opet nije dobro za prodavača, znači dodatan trošak.

Što se tiče EU, je veče tržište i veče mogučnosti - a šta čes kupcu u Belgiju poslati 3 flaše vina za 15€ ?? Koliko je poštarina do Belgije za 5kg paket + kako to upakovati i moliti boga da se ne razbije ( specialne kutije su skupe, pa mogu biti i kao jedna boca vina).
Kolika je nakon toga zrada ili je uopšte nema?

A gdje su jos kampanje, SEO, nabava vina, pa pakovanje, pdv, kutije pa i rad vlastnika.

Dosta kompliciran izbor projekta …
mislim da ima mnogo lakših i boljih kategorija za online shop i zaradu :wink:

  • e da je on več vlastnik neke veleprodaje vina i vec ih ima u skladištu pošto več prodaje lokalnim trgovcima - onda je druga priča ako još uz to proda koju bocu preko webshopa. A ovako direktno… hmmm bit ce gusto :wink:

#24

A na FB često vidim reklame alkoholnih pića


#25

Nije zabranjeno, reklama ima koliko hoces.

U nasim lokalnim trgovinama ima mozda 5 vina koja kostaju vise od 100 kn i mozda 20ak koja su 50-100 kn, vecinom ciljaju ove jeftinije, 15-50 kn. Ova nisa kroz par godina sigurno bude puno popularnija nego sad.


#26

Stranci su ludi za nasim vinima. Nije samo postaviti sliku na shop i cijenu. Oni ocekuju pricu, opis je vrlo bitan.


#27

Pozdrav,
očito da prolaze neke reklame sa alk.picima, iako ih baš nisma vidjao osobno.

Znam, da su bile neke polemike u nekim državama zahtjevi da bi to trebao Fb zabraniti - jer “kao” potiče mlade ka alkoholizmu… itd.
Tako, da dugorucno pitanje šta ce biti - zasada izgleda može proči. Slicno je bilo i sa nekim proizvodima za ljepotu i zdravlje koji su nekada prolazili, a danas sa takvim oglasima dobivaš ban accounta (pa ti uništi i ostale “legalne” kampanje).

Kao što sam rekao s jedne strane je stvar zanimljiva (jer nema puno toga) i možda se može kreirati neka priča oko toga.
A opet s druge strane je dosta stvari koje otežavaju sve skupa…

Tako, da dobro treba sve provjeriti prije pocetka i vidjeti šta se u praksi može realizirati i kakvo je potencialno tržište…


#28

Kada iznosite činjenice da je nešto zabranjeno ili ne, bilo bi dobro da postavite link gdje ste to pročitali/pronašli, a ne da dajete pogrešne informacije. Ispod vam se nalaze pravila o reklamiranju alkohola na Google i Facebook platformi.

https://support.google.com/adspolicy/answer/6012382?hl=en
https://www.facebook.com/policies/ads/restricted_content/alcohol


#29

Dakle, poslovni koncept se ne zasniva isključivo na web prodaji - to je samo jedan kanal za izvor prihoda. Prihodi bi se trebali generirati iz drugih kanala: predstavljanje vinara (reportaže, interviewi…), recenzije vina i vinara, prodaja oglasnog prostora za vinare…
Sajt bi trebao postati centralno mjesto za promociju domaćih i regionalnih vinara kako u regiji tako i u EU.
Što se tiče ponude vina, u web shopu bi trebali imati domaće i regionalne vinare, ali i vina iz uvoza (koja nisu već dostupna u svakom većem marketu - Lidl, Interspar, Konzum…).
Najbolji primjer takvog sajta je www.vina.rs
pozdrav


#30

Jesi li ga napravio?


#31

Ne. Jos uvijek nisam siguran.


#32

Ako si zainteresiran za wordpress i woocommerce javi se.
Cijena izrade stranice s all-in-one uslugom (SEO, SEM, analiza kategorije - branse i konkurencije, email marketing, retargeting ogasavanje, FB oglasavanje, Google Adwords) je jednokratno 2000€ + 500€ mjesečno.
Uz to dobivaš besplatno VPS hosting i domenu po izboru.
Također u cijenu je uključen PR članak na nekom od najposjećenijih hrvatskih portala.