Zeljezno Polje

Pozdrav,

evo nakon 3 ili 4 mjeseca učenja CSS i photoshopa napokon mogu da prestavim svoj privi joomla template. Doduše radi se o redizajnu “beez5” template koji dođe u joomla paketu, ali dizajn je unikat.

Znači, zanima me kako vam se čini dizajn sajta, s tim da uzmete u obzir da sam totalni početnik. Joomlu sam koristio na jednom drugom sajtu već duže vrijeme, ali do prije 3 ili 4 mjeseca nisam ni zavirio u CSS ili photoshop.

Sajt je posvećen jednom prelijepom, malom planinskom selu, u kojem se stanovnici pretežno bave uzgojem maline ili pčelarstvom.

Pa šta mislite, dali da nastavim učiti ovaj zanat (Web Design), ili da se okanim ćorava posla i posvetim se uzgoju maline il’ ti ga kupine? :lula:

Unaprijed zahvaljujem

http://www.zeljeznopolje.com/

Meni se jako sviđa. Lijepo i pregledno. Samo nastavi tako dalje :wink:

Ma odličan dizajn :slight_smile:

A i domena nije loša heheheh

Druže Tito,

na google mapi stavi pointer da se zna gdje je to Željezno polje. Drugo je ok!

Smrt fašizmu!

Prijatno za vidit, majstorski odrađeno.

[quote=“renato100”]Druže Tito,

na google mapi stavi pointer da se zna gdje je to Željezno polje. Drugo je ok!

Smrt fašizmu![/quote]

renato druže, sve što se nalazi u okvirima google mape je Željezno Polje, tako da nema potrebe za pointerom. Hvala na komentaru. :doki:

Kako će onda korisnik (recmo ja) znati gdje se otprilike nalazi to ŽP? Blizu Dervente, bihaća, Jajca, Glamoča…??? Mislio sam na pozicioniranje pointera na karti BiH. Zato i služi pointer (između ostalog)

[quote=“mahir”]Ma odličan dizajn :slight_smile:

A i domena nije loša heheheh[/quote]

Pa gdje si PAPY kućo stara! Gdje me nađe!!!

Kako će onda (recimo kinez) znati gdje se otprilike nalazi ta BiH? Blizu Poljske, Francuske, Somalije, Brazila …??? Znat će isto tako što bi neko saznao gdje se nalazi Željezno Polje. SCROLL MOUSE

Ajd dobro:eu:

Ma ja sam ti svugdje :smiley: pratim desavanja

Al ipak ću te poslušat i postavit pointer. Mislim da si upravu!