zanima me ima li tko iskustva u najmu i koristenju 0800 broja. Zanimaju me samo korisnici iz HR koji ga imaju u najmu, cisto da vidim uvjete koristenja, cijenu prikljucka i mjesecnu tarifu najma buduci da razmisljam o uvođenju neceg takvog u firmu kao podrsku korisnicima.
Cistao sam po netu (Optima) kako bi se za navedeno trebala uvesti centrala, pa me sada zanima procedura … ako je netko upucen.
Nema potrebe za nikakvom centralom, na postojeću liniju si možeš uvest 0800 broj ili jednostavno uvest novu liniju .
Za sve informacije obrati se vodećim tvrtkama u HR za takve stvari.
U slucaju da nisi saznao neke informacije za metronetovu uslugu:
Ponuda obuhvaća:
jedan šesteroznamenkasti 0800 broj
naknada za uključenje je 480,00 kunu.
mjesečna naknada bi bila 160,00 kn. (bez PDVa)
Iznos mjesečne naknade predstavljao bi fiksni mjesečni trošak. Sve biste dobivali na jednom telefonskom računu, te nema plaćanja nikakvih dodatnih naknada niti jednom drugom operatoru vezano uz 0800 uslugu.