Adsense pitanje hitno

Nije valjda da je to ovako lose kako se meni cini i da sam pravi amater. Imam adsens odavno i vezan je za googl nalog. Ja sam na drugom gugl nalogu prijavila neke novije sajtove i postavila reklame i normalno se vrte rekla neka 2-3 mjeseca. Jel necu dobit zaradu jer nije autorizovano vlasnistvo ovih sajtova sa nalogom dje mi je adsens. Dosao mi je cek za oktobar manji nego sto sam ocekivala pa mi je ovo palo na pamet. Koza sam jel da? propade mi 2 i po mjeseca jel da?

Objasni malo detaljnije jer ja nis ne kuzim ? Sta ti znaci "adsense nalog " ? Account ili sta ?

imam dva gugl akaunta. na prvom je adsens na drugom je suv nalog nista. ja sam napravila nove oglase na prvom nalogu, ali sam prijavila sajtove na drugi nalog u webmaster tulsu. i na te sajtove stavila adsens.

What happens to sites I don’t authorize?

If a URL displaying your ad code is not on your list of authorized sites, ads will still show on that URL, and impressions and clicks will be recorded. However, advertisers will not be charged, and you will not receive any earnings for that site.

jel ti jasno sta sam uradila. jesam se zajebala malo?

Webmaster Tools nema veze sa isplatom AdSense zarade.
Autorizacija koju spominješ se radi u AdSense accountu i nema veze sa Webmaster Tools.

znaci nisam nista pogresno uradila. A o kakvoj je tu autorizaciji rijec posto ni tu nisam nista autorizovala :slight_smile: hvala na brzoj pomoci i odgovorima

To na koji si ti webmaster account prijavila siteove nema nikakve veze.

U samom Adsense nalogu imas da autorizujes sajtove, ali mislim da to nema veze sa google adsens zaradom, bar meni nije pravilo problem.
Imam nekoliko sajtova, 2 su samo autorizovana, a ono sto pise da je zaradjeno od onih koji nisu autorizovani ide u obracun ceka.