Naime, imam problem da se adsens kroz google ad menager ne prikazuje u punom kapacitetu. Recimo na 10 klikova 7 puta prikaže google banner 3x ostane rupa prazna i estetski je jako ružno za sajt, naravno umanjuje se i dobit. Naročito kada više pozicija ne prikaže banner. Posebno je ružno ako je google u rotaciji sa drugim kampanjama i ona kada dođe na red da ga prikaže bude samo prazan prostor…
Imaš opciju u ads unit u delu za “tags” postavi opciju “Empty divs” na Collapse empty divs i sačuvaj izmene.
Uz napomenu da ne znam da li na svakom nalogu GAM-a ova opcija dobro funkcioniše (kod mene ne)
Takođe u settings u svakoj ad unit štikliraj opciju “Maximize revenue of unsold inventory with AdSense” da bi ti se prikazivali “obični” adsense oglasi kada nema dovoljno GAM reklama
Javljeno mi je upravo, da je podešeno sve tako kako si naveo i da ne radi, kao i ti kako si naveo, isti je problem… Trenutno smo samo jedan banner stavili da vidimo ponašanje i nije baš divno, jer jse prikazuje 70% ostale i ne stavljam, jer je news sajt u pitanju i baš bi estetski bilo ružno… Nekada smo rješenje tražili da idemo banner direktno u kod, međutim ne raduje me to rješenje, naročito zbog rotacija, kampanja i slično…
Vidite kako i da li se baneri GAM pravilno i kako prikazuju uz pomoć opcije Delivery tools opcija " Webpage ads"( Inspect ads that appear on desktop or laptop browsers.") Možda donekle ovaj alat vam eventualno može pomoći,
Na kraj krajeva nije zapamtite bitan toliko izgled sajta niti dal baneri oglasa ostavljaju prazninu, bitna je informacija koju nudite posetiocu sajta
Hvala ti puno na odgovorima, probat ćemo sve, borba. Da ne otvaram novu temu, obzirom da ti je ova tematika u malom prstu, mala sugestije. Da moraš tražiti alternativu Google Adsensu, po svim parametrima koja bi dva globalna oglašivača birao…
Alternativa postoji mnogo širok pojam…Svako ima neku (ličnu) po njemu dobru alternativu adsenseu. Nekome je MGID bolji od Adsense-a a nekome kontra.
Kada bi birao alternativu išao bi na Yahoo-ovu Media net ,Taboola kao i Mediavine na Ezoic nikako mada ga mnogi preoporučuju (jako težak i spor za učitavanje oglasa na sajtu).
Takođe veoma mi je interesantna Bingova publisher mreža mada trenutno ( u test fazi) dosupna samo za publishere iz USA i čini mi se Kanade.
Na kraju sve zavisi od ličnog nekog mišljenja vlasnika domene/sajta a dosta zavisi i od niche sajta, broja posetilaca, traffica ,kao i CPC i CPM pa se tako i “rađaju” dobre oglašivačke ili advester alternative.
Pun je inertnet alternativa čak i lista najboljih oglašivačkih kompanija za publishere i advestere kada se vide te liste nekome su O.K nekome je čist promašaj. Stvar ukusa… što bi rekao narod.
Znam da su oglašivači nepresušna tema i da ima dosta otvorenih na forumu, ali me baš zanimalo tvoje mišljenje i rangiranje… Hvala ti puno na odvojenom vremenu…