AdWords inside - mizerno niske cijene klika

Nisam pojma imao da bidaju za 150000 riječi.

I sada se pitate zašto su cijene klika mizerno niske…

Ok, ali da trebam usluge ovog tipa sad znam da ne bih angažirao tog gospodina taman da ima još 30 certifikata. I ranije sam na njega negdje naišao, ali nije mi trebalo nešto tog tipa pa nisam niti obračao pažnju. Zapamtio sam jedino njegovu sliku i da se smatra vodećim domaćim stručnjakom za AdWords. Sada sam pročitao ovaj članak i siguran sam da mu ne bih dao da mi vodi kampanju, i da je točno da je danas svatko “stručnjak”.

Pokrenut kampanju u kunama umjesto u eurima je čista zdrava logika jer je 1 lipa manja od 1 centa i maksimalan bid od 1 lipe je manji od maksimalnog bida od 1 centa.
Druga stvar, normalno je da veliki broj ključnih riječi povećava broj klikova i smanjuje cijenu klika.

Zašto nije testirao i bounce rate, ili nedaj Bože i postotak konverzije.
Ako cilja na ključnu riječ nekretnine, normalno da će klik za riječ nekretnine na tunguskom manje koštat nego klik za real estate. To što će možda netk,o koga zanima tunguski, upisati u Google tungusku riječ za nekretnine i pored toga recimo jednina da sazna kako se kaže nekretnina na tunguskom pa doći na njegov web nije zanemarivo. I 0.000001 lipa za takav klik je bacanje novca jer od njega nema konverzije.

Ovdje nije riječ o korištanju istih KW-a na drugim jezicima, već samo postavljanje kampanje s istim KW-ima, ali na računima s drugom valutom.

Nabrzinu sam pročitao pa možda nisam dobro shvatio, ali svejedno, za mene koji nisam nikakav stručnjak u AdWordsu ovaj “stručnjak” je otkrio toplu vodu.

Ali ako je average bid za nekretnine recimo $1 ili 6,76 kn ti možeš staviti i IDR ili što god hoćeš kao valutu, ali riječ oglas se za keyword nekretnine neće prikazivati ako bid nije konkurentan.

To s valutom vrijedi jedino kod keyworda koji se prikazuju i za manje od 1 centa. Kod onih koji se prikazuju za najmanje $1 mijenjanje valute ne mijenja ništa.

lako s tudjom lovom testiranje pravit…

Koliko sam ja shvatio, dvije stvari su jako bitne.
Jedna koju ste i sami istaknuli je valuta kampanje.
Druga bitna stvar je 150.000 riječi i fraza za koje se natječe. Vrlo brzo ukloni ono što nije prikladno i ima bazu pojmova s kojima dobije klikove. Hrpu klikova.

Kolika je koristi od njih, to je drugi par rukava. Vjerojatno na masi klikova ima i povrata, a druga stvar je bildanje identiteta.

Ono što je važno je da webmasteri od ovakvih “stručnjaka” dobiju mizerne cijene klikova.

webmasteri od ovoga nemaju ništa jer je riječ o pretraživačkoj, a ne prikazivačkoj mreži.

IMO.

Možeš pojasniti?

Ako si mislio da webmasteri dobiju male cijene klika preko AdSensa, webmasteri ne zarđuju od konkretno ovog primjera, jer se odnosi samo na pretrage na tražilici.

Ako on uspije spustit cijenu klika za jake ključne riječi i zadržat kvalitetu posjete onda ću priznat da je stručnjak jer ja kao amater za adwords znam ovo što je on predstavio kao senzacionalno otkriće. Ne samo da to znam, nego sam točno na taj način podesio svoju PRVU kampanju bez ičijih sugestija. Ili sam ja lumen, ili on nije nimalo veći stručnjak od većine prosječnih korisnika AdWordsa koji nemaju tečaje niti certifikate.

Više mi se neda zezat s AdWordsom pa ne znam je li nešto promijenjeno posljednjih godinu dvije, ali kad sam ja imao kampanju bilo mi je lako potrošiti i parsto kuna dnevno u kampanji za Hrvatsku sa klikom od 1 do 2 lipe. Znači hrpa posjeta, ali imao sam sigurno par tisuća keyworda koje sam negdje generirao i prekopirao u kampanju. Kvaliteta tih klikova je nešto drugo :slight_smile:

AdWords inače ne dozvoljava promjenu valute, može se koristiti samo onda koja je odabrana prilikom kreiranja računa.
Možda si imao tu sreću pa si iz prve odabrao HRK kao valutu :slight_smile: ali recimo za EUR i USD područje ovo je zanimljivo “otkriće”

Da, radio sam kampanju za Hrvatsku i odabrao sam kunu, a odmah mi je palo napamet da ću moći probati sa bidom od samo lipu dvije i da je to manje od 1 centa :smile:

Znam da je kod otvaranja accounta pisalo da se valuta kasnije neće moći mijenjati, a i znam da je AdWords jako strog i bahat. Ako im se ne svidi što je netko iz Hrvatske odabrao IDR kao valutu mogu blokirat doživtno tu osobu. Čitao sam o raznim bizarnim slučajevima doživtne suspenzije OSOBE iz AdWordsa, ne samo suspenzije accounta. Puno njih je napisalo da im AdWords uopće nije dao jasan razlog blokade.

Misliš da se kampanje koje se ovdje spominju prikazuju samo na gugletu, a ne i na webovima? Možda, možda… Zanimljivo. Budem baš pitao lika…

Da, ne vjerujem da ima CTR 50+/4+ % na GDN-u

To su sve malo jači likovi koji se potpisuju samo imenom, bez prezimena. :blush:
Po meni je tako nešto dovoljno ozbiljno samo za Forum kao ovaj naš, a ne za ozbiljan članak. :slight_smile:

MIsliš na http://escapestudio.hr/author/miroslav/ ?
Trebaš samo kliknuti na link s njegovim imenom

Točno, hvala ti Trnac istina je, prestrogo sam zaključio. :wink:
Ipak su se sakrili malo,. nužna je pretraga, ne vidi se odmah. :slight_smile:

Poštovani mitok, ne smatram se ja vodećim domaćim stručnjakom, nego me Google proglasio jednim od vodećih regionalnih stručnjaka. Dakle ima nas više u Google Adriatics regiji.
Ono što mislite da je čitsta logika (pokrenuti kampanju u kunama) je nažalost bilo nemoguće prije. Mnogi ‘stari’ računi i dalje su u U$ ili € pa je dobar savjet tim tvrtkama da prebace na HRK, bez obzira koliko to djeluje logično.
Testirao sam inače uz jeftine KW i ostale važne metrike (prihod i ostale KPI), a bounce rate nitko ozbiljan ne uzima kao neku važnu metriku jer je iznimno netočna.
Volio bih da ste komentriali ispod članka jer bih tada puno ranije uočio komentar i odgovorio.

Ja nista ne znam o AdWordsu, osim sto sam nekada davno uplatio 50€ koji su otisli u dva dana. Sada bih volio da se ovdje nastavi argumentirana rasprava clanova koji nesto znaju o tome. Znaci nesto konstruktivno, bez omalovazavanja i ulicnih prica. Tema je interesantna jako, a dobrim sadrzajem dodatno obogacuje ovaj siromasni forum…

Testiranje, analiziranje, istrazivanje.

Recimo, da si spiskao 50 eura a zaradio 51 euro, kampanja je uspjesna, ako si zaradio manje ond aje neuspjesna.

Tak da nije problem sto si ti spiskao 50 eura, problem je sto nisi nista zaradio.