Adwords oglasi dupli iznos od dnevnog budgeta?

Imam jednog klijetna koji me pitao da provjerim mu oglase.
Uglavnom problem je što uplaćuje iznose svakih 5-6 dana.
Dodijelio je 45,00 kuna na dan, no prošlih dana redovno mu je po 80-100 kuna po danu klikova, i zaista toliko se oduzme od iznosa dostupnog.

Kako google ima upozorenje za to i da se to “izbalansira” na kraju mjeseca, pitanje je kako?
Te ako određene dane umanjuje iznose, to je onda loše, ako ostale dane onda bude ispod dodijeljenog iznosa.

Dakle nije spojen račun i mjesečna naplata već unaprijed uplata.

Može pomoć?

Bas sam gledal i meni se slicno dogadja da potrosi vise od dnevnog budgeta… mislim da gugl proizvoljno to radi da maximalizira klikove… ima dana kad je manje klikova pa se djelom kompenzira… al moze se stavit manualno manji max cpc ako previse trosi…

Ako je pozitivan roi, ne vidim cemu ogranicavati budzet? Dok pogodim reklamu pustim da trosi koliko ide. Radi se o pojmovima od 3-30k mj pretraga.