ADwords pretraživačka vs prikazivačka mreža

Poštovani kolege, molim vas iskustva sa ADwords kamapanjom. Imam obrt za web dizajn i otvorenu adwords kampanju. proračun mi je 4 eura dnevno što nije tako malo.
Kampanja mi je postavljena na pretraživačku ili prikazivačku mrežu. Odnos klikova između ove dvije mreže je 90% u korist prikazivačke. Znači 90% oglasa se klika kada se nekome moj oglas stvori ispred nosa. A ciljano kada netko googla i traži pojam samo 10 %.
Jednom mi se dogodilo da sam taj mjesec imao 1000 klikova na moju stranicu a nisam dobio niti jedan upit za posao. To mi je bio jako sumnjivo pa sam zvao google ali se oni pravdaju da nitko ne klika moje oglase bez veze, da imaju kontrolu itdi itd.
Uglavnom, molim vas za vaše mišljenje kojoj mreži od ove dvije dati prednost kod oglašavanja. Naravno cijena klika za pretraživačku mrežu je puno veća, pa bi teoretski imamo puno manje klikova na stranicu.
Molim Vas vaše mišljenje sa vašim osobnim iskustvima ukoliko ih imate.

Ajde ti nama lijepo link na tvoju stranicu pa da mi vidimo zasto nitko ne klika. Puno puta su klikovi legitimni ali kada posjetitelj dodje na stranicu vraca se odmah nazad na pretragu jer ga je stranica ili ubijedila da tu nema sto traziti ili odmah od prve nije vidljivo ono sto u tome trenutku on trazi.

Sta kazu Analytics rezultati za taj mjesec? Daj neki screenshot ili nesto konkretno s cime mi mozemo nesto otpoceti. Koliki je bounce rate, odakle su posjetitelji, kolika je prosjecna duzina posjeta na str. itd. itd.

Tu ima 358k parametara koje bi trebalo uzeti u obzir prilikom analize takvih rezultata. Dakle nesto konkretno pa mozemo dalje razgovarat.

pretrazivanje obicno donosi konverzije odmah ako je oglas i stranica ono sto je korisnik trazio…display network je vise za brand awarnes itd…

Nije to ništa čudno. Ja sam za sebe vodio kampanju za istu djelatnost.
Pretraživanja na tu temu (HR područje) su mala - a konkurencija je velika.

Normalno da je oglašavanje na pretraživačkoj mreži učinkovitije (a time i skuplje),
jer jedno je kada korisnik ciljano nešto traži a drugo kada mu se na nekom siteu
nudi sve i svašta. Ja ponekad kliknem na takve oglase iz znatiželje, bez namjere
da kupim uslugu/robu.

Prema mome iskustvu pretraživačka mreža u toj niši (HR) je relativno efektna
ako licitiraš za minimalno 3. mjesto.

Jesi prije kampanje radio analizu ključnih riječi?

Moraš imati što bolje optimiziran landing page, 100% kompatibilan sa
tvojim oglasima. Tako dobiješ bolji quality scores (niža cijena oglašavanja, bolja pozicija).

Dizajn landing pagea mora biti takav da ako ne dođe do
konverzije, onda barem da useru tvoja ponuda ostane u sjećanju (da se vrati).

Maksimalno suzi geografsko područje, jer na otoku Jabuka postoji samo jedan
bravar, čiji je budžet za stranicu 200kn. Takvi klikovi ti ne trebaju.

Oglašavaj samo u vremenskim intervalima. Npr. kada su ljudi na poslu i
predvećer (poslije večere:) ). Npr. 9-14h + 16-20h

Maksimalno suzi godište korisnika kojima će se prikazivati tvoj oglas.
(ne znam kako Google to radi - ali vjerujem da funkcionira)
Npr. stavi oglas samo za usere od 25-55g starosti.

Ima tu još puno parametara kojih se nisam sjetio, ali sve je bitno, sve se gleda.
Npr. poznato je da stranice sa dobrom orgnskom pozicijom i večim PR-om imaju bolji
uspjeh (niže cijene, polje pozicije) u adWords oglašavanju.

Sve sam to isprobao, stranica je www.virtualwebstudio.net
Od ovog mjeseca sam povećao budžet na 4 eura dnevno. do sada sam imao 1 euro, tek reda radi. Čak sam radio analizu prema svom poslovanju i dobivenim poslovima za vremensko razdoblje tijekom godine kada je najpovoljnije za oglašavanje.
Radio sam usporedbu sa google analyticsom. Uglavnom ništa pametno ne mogu zaključiti odnosno dobiti dobitnu kombinaciju. Jedini je zaključak jako povećati budžet što si ne mogu priuštiti. Sam radim.
Što se tiče geografskog područja, Recimo ja sam u Zagrebu a većinu poslova sam dobio van zagreba, puno iz dalmacije.
Što se tiče vremenskog razdoblja prikazivanja oglasa, nema pravila, znali su me ljudi kontaktirati i vikendom i na večer.
Nema puno ključnih riječi za web dizajn. Svega par koje korisnici traže prema mojoj analizi, analzidi adwordsa i analyticsa. “Izrada web stranica, izrada internet stranica, cijena web stranice, izrada logotipa” i još nekoliko pojmova i to je to.

Jbg…
Nema neke potražnje kod nas a konkurencija je ogromna.
Ne možeš izmisliti potražnju ako je nema.
To je glavni problem.

Ja sam pucao na prvo mjesto, što me koštalo nekih 5-6 kn po kliku.
Zbog cijene nisam izdržao dugo, potrošio cca 1000kn, nekoliko konverzija
i jedan realiziran projekt u vrijednosti 2500kn.

Ne isplati se, svaki dan nikne nova web firma/obrt + tisuće
freelancera…

I bez ljutnje, tvoja stranica mi nije baš najprofesionalnija (html4, favicon, tablice, metadata…).
Konkurencija te i u tom smislu guta.

E ovoga sam se i bojao. Sto cu vidjeti na stranici. Cuj nemoj se naljutiti ali kao netko tko prodaje web usluge trebao bi imati reprezentativnu web stranicu i jebeni dizajn, a ne rijesenje iz 90tih. Ovo ti sad govorim iz kut korinsika, a ne sa progamerske strane. Pogledaj si npr. malo stranice najjacih agencija u Hr. pa ces vidjeti o cemu pricam.




http://www.blagonic.com/
http://www.nivas.hr/

itd, itd, itd.

Vjerojatno ce ti biti jasnije zasto su ti rezultati takvi kakvi jesu.

Istina cijena klika je velika, a dobiti posao ovisi puno i o sreći. Stranica je solidna, bitan je vizualni izgled i naravno funkcionalnost. Bitno da nije skinuti ili kupljeni template. Barem znam da sam ga sam dizajnirao. 90% ljudi koji trebaju web a moja su klijentela (ne mislim da banke i ostale velike klijente) ne razumiju HTML 4 ili 5 (većina web dizajnera ne zna svu razliku niti poznaje sav HTML 5 kod) niti primjećuje favicon. Ali ne želim da se ovo pretvori u analizu moje stranice. Ima vizualno puno lošijih stranica, a puno većih firmi nego moj obrtić.
Ovo je istina što pišeš za konkurenciju, stalno niću nove firme. Ja se držim od 2008 jedino jer mi to nije osnovni izvor prihoda a plaćam sve moguća davanja i izdajem sve račune. Inače bih zatvorio odavno.

To onda nisu dizajneri niti developeri.

Ako se držiš od 2008. to je super.
Ali opet sa druge strane, koji je smisao obrta ako nisi profitabilan?

Ako se ne isplati - ključ u bravu.

Imam malu profit, radim ono što me zanima, a nešto i zaradim da popunim kućni budžet.
Vratimo se na adwords. Znači tvoja su iskustva ista kao i moja, to sam i predpostavio. Razmišljam da prebacim kampanju samo na pretraživačku mrežu pa da vidim rezultat kroz 15 tak dana.

To je bitno :wink:

Probaj prebaciti na pretraživačku.
Probaj e-mail marketing, blackHat SEO, Bulk SMS…uvijek ima načina.

Sretno!

Kod Adwords-a pokušaj da Ad (reklama) bude konzistentna sa landing page-om na koji dovodiš ljude. Da headline-i budu sl. jer to je prvo što korisnik vidi kod reklame i na stranici na koju sleti. Drugo, napravi nekakav split test i vidi koja landing page daje bolju konverziju. Ako očekuješ da ćeš napraviti cold sale, onda ćes se malo i namučiti. Kolektaj email listu i šalji im “special deal-ove” svako malo. Radi retargeting ljudi koji su ti došli na stranicu jer očito postoji interes, samo nisi bio dovoljno “uvjerljiv” na lp-u. itd. Kod display advertisinga također preporučam da radiš lead generation, jer oni koji upišu e-mail možeš im ubuduće za jeftino ili for free čak slati ponude. Da ne pričam da postoji interes ako su ti dali svoje podatke. Još bolje od svega bi bilo da uz email uzmeš i ime, prezime i broj telefona i nazoveš ih. Ponudiš im free konzultacije kako bi mogli unaprijediti stranicu itd. Da ne idem u detalje.