Adwords reklame na dnu tražilice

Pozdrav ekipa,

Možda za nekog banalno pitanje, ali volio bi cuti od vas odgovr prije nego izgubim nesto love na testiranju metodom eliminacije :slight_smile:

Plario sam adwords reklamu i google mi je stavio sajt na dnu prvog lista trazilice
Kako na googlu imamo 3 oglasa na vrhu i tri oglasa na dnu… moj sajt je na dnu… pa to je gore nego bez placenog oglasa…

Šta trebam napraviti da mi oglas pokazuje samo na vrhu ?
Dali sam trebao više platiti po kliku ili je u pitanju neka postavka unutar adwordsa?

Rijec je o stranici za vodoinstalatera. Reklama je ogranicena na jedan manji grad (koje vodoinstalater pokriva) te za taj bio baš i nema konkurencije na webu… tako da se lako bilo probiti na prvu stranicu i bez reklame…

Namjera placanja oglasa je bila da dođemo na sam vrh oglasnog prostora …
Dali netko ima slicnog iskustva ?

Hvala unaprijed !

image

Trebaš povećati cijenu po kliku. Što je veća cijena klika, to je oglas bolje pozicioniran.

Tacno tako :slight_smile:

bolje da si potrosio lovu na nekog ko ce ti voditi kampanju nego na testiranje, ili pre pokretanja kampanje da se dobro informises o svemu, ima tu dosta stvari koje ako ne znas ode lova bez efekta :slight_smile:

Ni najveci strucnjak, ako imas konkurenciju, ne moze postaviti od prve super kampanju posto ne zna kakve sve konkurencija ima oglase. O adwordsu ne treba ni razmisljati ako nemas minimalno 500€ za testiranje.

@sproject povisi cijenu klika, povisi dnevni budzet (bez obzira jel se budzet potrosi ili ne), dodaj jos koji KW, napravi par slicnih oglasa i prati.

1 Like

Tesko je rec ovako od oka jer nemam pojma kako si postavio kampanju, koje vrste klj rijeci targetiras (exact, broad, phrase), koji to je quality score itd. Da, moguce je da ces doc na visu poziciju ako platis vise po kliku ali smisao bi trebao biti optimizirat kampanju da platis sto manje a dođes na vrh. Moguce je da ovi iznad placaju manje od tebe ali imaju bolje napravljenu kampanju pa su zato iznad. A moguce je i da placaju vise. Sve ovisi o tome kako si postavio kampanju.

U postavljanju reklame imaš izbor namjene reklame. Zadana opcija je max iznos klikova u odnosu na uloženi novac. To postavi na max poziciju u odnosu na uloženi novac.

Može li meni netko objasniti zašto mi google adwords cca pola klikova šalje na naslovnicu shopa, ako apsolutno nigdje nisam postavio taj link -.-"
Provjerio sam doslovno sve (link je ispravan, oglas pravilno postavljen), ponovio reklamu više puta… ne znam kako da to riješim

Hvala svima na odgovoru.

@s.perkovic gdje se napazi ta postavka “namjene reklame” tražim po postavkama i ne mogu naci…
Dali možeš poslati Prt.Scr. ? Hvala unaprijed…


Najslicnije tvom opisu sta sam našao je ovaj izbornik na samom pocetku kreiranja kampanje… Jeste mislili na ovo?

P.S. ulog po kliku sam povecao za doplo… sada cekam odaziv :slight_smile: ako uspijem doci na vrh tada cu po malo spustati cijenu… dok ne pronadjem granicu.

Nemoj spustati cijenu klika, nego napravi par oglasa. Ako imas dobar oglas, mozes imati istu cijenu za bolju poziciju. Tesko da ce ti, ma kako oglas bio dobar, pozicija biti bollja uz nizu cijenu klika od konkurencije.

Pozdrav evo moje katastrofe… u tjedan dana imao sam samo 142 prikaza i 3 klika… ovaj google stvarno ne želi uzeti pare :slight_smile:

Prije sam imao puno kljucnih rijeci (cca 90) sada sam dosta pobrisao… ostavio sam ih cca 40, onih najbitnijih.
Pošto baš i nemam konkurencije na netu na tako uskom području stavio sam CPC 0,2kn ali nikako da se probijem na vrh googleovih reklama…

Neke rijeci sam stavio u zagrade poput [Vodoinstalater Krk] valjda ce to isto pomoc rangiranju …

jedno pitanje:
Da li ima smisla u klucne rijeci stavljati imena gradova pošto je oglas limitiran lokacijom Županije.

Odštopavanje kanalizacije Rijeka
Odštopavanje odvoda Krk
Odštopavanje odvoda Opatija
Odštopavanje odvoda Rijeka

Stavio sam imena gradova pošto smatram kada ce netko tražiti vodoinstalatera iz rijeke da ce upisati u tražilicu “Vodoinstalater Rijeka” … kakva su vaša razmišljanja ?


Koju od ovih tri opcije bi izabrali za web stranicu vodoinstalatera ? naravno cilj se dobiti neku hitnu intervenciju…

20 lipa je premalo za neke normalne rezultate. Najbolje je staviti barem 1kn. Ionako ce ti Google naplatit i manje od 1kn ako nema konkurencije koja se bida za vise od toga. A jesi stavio ad extensions, broj telefona, site linkove i sl?

Ako nema konkurencije stavi klik npr. 5 kuna i prati kaj bude. Ja za jednu rijec imam klik 20 kn i od kad sam to stavio konkurenciji pokupim gotovo sve prikaze, a klik me prosjecno kosta 90 lipa.

Ja sam napravio kampanju bez cilja, manual bid. Sve drugo sam isprobao, ali je uvijek bilo bar 30% manje klikova.

E da, jesi npr na kwfinderu provjerio koliko se koji pojam trazi? Mozda ljudi to ni ne kucaju u google.

1 Like

Za broj pretraga dobro je imati browser addonKeywords Everywhere - Keyword Tool“; koji to pokazuje stalno kad tražite nešto. :+1: Govorili smo o tome. :o:

1 Like

Za neke pojmove na tren sam uspio doci na prvo mjesto … ali onda je reklama nestala…
Sada sam povecao cijenu na CPC 2kn

jesam

Probat cu i ja za tjedan dana ako ovo ne proradi …

Hvala! instaliro sam ga … bit ce od velike koristi! Thnx!

Molim te možeš mi malo ovo pojasniti ?

Ograničenje maksimalne CPC licitacije (izborno) si stavio 20kn

Ako netko ima oglas sa CPC npr. 0,89kn, tebi ce skinuti 90 lipa i biti ces ispred njega,… iako si stavio CPC 20kn … ?!

Je’l to tako funkcionira?

Hvala unaprijed!

Upravo to, ali povecaj i dnevni budzet.
Ne mozes imati klik 20 kn i budzet 40 kn jer nece funkcionirati kako treba.

1 Like

Rangiranje oglasa zavisi od iznosa ponude, ocene kvaliteta i dodataka.
Koja je ocena kvaliteta? (imaš za svaku ključnu reč)
Izgled oglasa na dnu slike nije dobar pa i to menjaj.
Sva velika slova je amaterski, a bitno je i istaći se od konkurencije.
Onda bi trebalo videtii odredišnu stranicu .

Ako nejde drugacije, kopiras oglas od konkurencije i ponudis vise, vecinom prolazi.

Može on podići cenu klika ali šta ako je konkurencija finansijski jača?
On uloži 50 eura a oni 500. Zna se ko će pobediti na kraju.
Treba napraviti strategiju, videti po čemu se izdvaja, i to naglasiti.