Amazon je najbolje i najsigurnije mjesto za kupnju, naravno ako kupuješ direktno od Amazona, najpošteniji su od svih internet prodavača, moje iskustvo.
OK, krivi su što nisu prvi puta isporučili, ali nakon toga sam kriv što nisam nekoliko mjeseci ništa poduzeo. Nakon intervencije je bilo riješeno u razumnom roku.
Meni prijatelj radi za Amazon, od kuće se javlja na telefon i prima reklamacije. Kaže da ako netko nešto reklamira da oni novac vračaju odmah bez ikakve provjere dali je prozvod stvarno oštećen. Neki to debelo iskorištavaju i svake godine naruče npr novi mobitel i onda ga na kraju godine vratu Amazonu i kupe novu seriju. On kaže da oni to znaju ali da ne žele mijenjati politiku koja odgovara stvarno oštećenima radi 1% takvih korisnjaka.
Za Amazon.com znam da ne šalje u HR, dal to znači o čemu vi pričate da Amazon.de šalje robu u HR? Pitam zato jer sam se logirao sa Amazon.com accountom na Amazon.de i probao naručiti ali mi nemože poslati na moju adresu…
Novi sam u kupovini putem amazona pa zaista ne znam kako je bilo prije. Sada je za svaki proizvod naznačeno tko ga prodaje i tko ga šalje. Određene proizvode šalje amazon, ali puno toga šalju firme i Kine, Njemačke,…
Primjer:
ove baterije šalju u HR