Amazon.de - kako tražiti povrat novca

Prvi put sam kupovao preko amazona i odmah mi se dogodilo da mi kupljeni proizvod nije stigao. Treba je doći još u 6. mjesecu, a cifra je cca 30 EUR.

Kupiti i platiti je bilo lako, ali tražiti povrat je katastrofa.
Ako ima netko voljan u par riječi pojasniti lajbeku, biti ću zahvalan…

Uspio sam im poslati mail, ispričavaju se i kažu da su ponovno poslali proizvod. Budem pričekao pa javim. Ako bude sve OK onda su dobili novog kupca…

Ja imam pitanje za AliExpress gdje posle uplacuju oni novac kad treba da vam vrate?

Aliexpress novac uplačuje tamo odakle je došao, ako je kartica, onda na karticu, ako je WM na WM itd.

Već sam počeo sumnjati jer je rok bio 29.9., ali stiglo je danas.
Definitivno su dobili novog kupca.

Amazon je najbolje i najsigurnije mjesto za kupnju, naravno ako kupuješ direktno od Amazona, najpošteniji su od svih internet prodavača, moje iskustvo.

Mene su “dobili” ovom uspješno riješenom zavrzlamom. Već sam se pomirio s pušionom, nisam očekivao da će se uspješno riješiti nakon 5 mjeseci.

Jedan veeeeliki plus za amazon.de

Sama činjenica da je realizacija narudžbe kako kažeš trajala pet mjeseci i nije baš za neku pohvalu.

OK, krivi su što nisu prvi puta isporučili, ali nakon toga sam kriv što nisam nekoliko mjeseci ništa poduzeo. Nakon intervencije je bilo riješeno u razumnom roku.

Meni prijatelj radi za Amazon, od kuće se javlja na telefon i prima reklamacije. Kaže da ako netko nešto reklamira da oni novac vračaju odmah bez ikakve provjere dali je prozvod stvarno oštećen. Neki to debelo iskorištavaju i svake godine naruče npr novi mobitel i onda ga na kraju godine vratu Amazonu i kupe novu seriju. On kaže da oni to znaju ali da ne žele mijenjati politiku koja odgovara stvarno oštećenima radi 1% takvih korisnjaka.

Ah, tako je to. Svašta majka rodi.

Za Amazon.com znam da ne šalje u HR, dal to znači o čemu vi pričate da Amazon.de šalje robu u HR? Pitam zato jer sam se logirao sa Amazon.com accountom na Amazon.de i probao naručiti ali mi nemože poslati na moju adresu…

Da, pričamo o amazon.de
Za svaki proizvod je naznačeno tko ga šalje i da li šalje u HR.
amazon.de i amazon.com su posebne priče.

Kada sam naručivao ćelije Li-Ion 18650 morao sam pronaći onoga tko šalje u HR jer od npr. 10 njih koji prodaju samo jedan ili dva šalju u HR.

Prije se je moglo bilo što naručiti iz amazona za HR, kako to da sad ne žele slati sve za HR?

Novi sam u kupovini putem amazona pa zaista ne znam kako je bilo prije. Sada je za svaki proizvod naznačeno tko ga prodaje i tko ga šalje. Određene proizvode šalje amazon, ali puno toga šalju firme i Kine, Njemačke,…
Primjer:
ove baterije šalju u HR

ali takve slične ne šalju u HR
https://www.amazon.de/Panasonic-NCR18650B_1-18650-Li-Ion-3400mAh/dp/B00AO79JQU/ref=sr_1_4?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1477642976&sr=1-4&keywords=18650