Amazon FBA, seller suport

Pozdrav,

pari mi kao da je netko na ovom forumu spomenuo da Amazon ima odličan suport.

U čudu se čudim…jer ja ne mogu nikako do njih. Jednom sam im negdje nešto uspio natipkati…te mi je robot nešto nesuvislo odgovorio i nadodao da ako što nije jasno da kontaktiram seller suport. (Koji sam upravo bio kontaktirao…i dobio toga robota, haha. Začarana petlja…)

3 puta su mi bezveze obijali prijavu/dokumente …bio sam u dvije banke u HR (po nekoliko puta) da ih tražim što su me ovi iz Amazona tražili…u banci samo slijegali ramenima i odgovor je bio da su mi dali sve što su mi mogli dati. (A Amazonce je mučilo to što na bankovnom računu je ime firme, a ne moje…jao)

Da bi nakon nekoliko mjeseci bezuspješnih prijava…nekidan slučajno skužio da mi je prošla zadnja prijava. (Gmail mi spamirao taj email xd)

Poveselim se…u logiram se na account koji odjednom postoji …i zatrpa me Amazon nakon toga sa nekoliko automatskih email-ova.

Ok, neki su bili informativni …ali neke ću citirati:

Hello from Amazon,

Per your request, the bank account information associated with your seller account has been changed. Your future transfers will be submitted to this new bank account. This change will not affect any transfer of funds initiated prior to this change.

If you did not request this change, please contact Seller Support.

Nisam ništa dirao niti mijenjao!

Hello from Amazon Services,

Per your request, the credit card information associated with your seller account on Amazon has been updated. Future account charges will be made to this credit card.

If you did not request this change, please contact Seller Support.

Nisam ništa dirao niti mijenjao!

Hello,

For your security, we have suspended your Amazon seller account. During our review, you will not be able to sell on Amazon. Please ship any open orders. If you have any funds in your account, they will be available after any amounts paid for A-to-Z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer.

Why is this happening?

We need additional documentation to verify your identity. If you currently sell on Amazon , we need to verify a change to your payment methods. If you did not make this change, contact Seller Support.

Nisam ništa dirao niti mijenjao!

Znači, tek što sam se logirao …oni me suspendiraju i traže opet kojekakve dokumente.
Jel to uobičajena procedura ili koji vrag?

Mislim, zbunjujući su svi ovi emailovi pošto ništa nisam radio na novom accountu i pitaj Boga što se tu sada dešava.

A da nađem opciju “seller suport” …tome ni traga ni glasa. Mogu samo naći stranicu sa brdo FAQ questions…i to je to.

Koji kušlus Majko Božja… hebem se sa njima već pun kura*** i idu mi više na onu stvar…

Al da…nakon otvaranja accounta su mi odmah naplatili mjesečnu članarinu. Sve ok…kada bi ovo moglo ići nekam…

…al se nekako bojim da će case dalje stajati, a oni se naplaćivati. Ja se mogu postaviti na trepavice…ne mogu nikoga kontaktirati.

Uvijek me zanimalo što bi bilo da ti netko tako sjedne na račun i naplaćujete…a ne vraća uslugu.
Što bi morao ići u banku i blokirati ih da mi sjedaju na račun??

Je ovaj sistem otišao kvragu…nekada si vadio svojom rukom lovu i plaćao. Sada drugi čupaju iz tvog novčanika, a ti škiljiš i gledaš jel uzimaju koliko bi trebali uzeti. Kakav apsurd od poretka stvari…