Autentifikacija putem mobitela

Kako obrisati broj mobitela iz baze(pošto piše da se broj koristi) vezano za autentifikaciju putem mobitela?

Koristi se plaćeni plugin Classified Listing - Mobile Number Verification i Google firebase.

faza je testiranja pa me zato zanima kako obrisati broj da ponovno unesem da vidim jel ispravno šalje OTP kod

Zna li tko? 20 znakova

Imaš li pristup bazi, ako imaš možda možeš tamo da promijeniš.

nema u bazi toga uopće sve pretražio

Nemam iskustva sa tim pluginom. Pogledao sam sada ovaj vidio, kontam da si ga i ti gledao https://youtu.be/-uczFcWL5t8?si=7XtEXjYhVLYFROh4

Broj telefona se čuva u bazi, a vidi i u users u dashboardu, da ne možeš promijeniti.

Uopće nema toga u bazi ili ne mogu naći

Nitko ne zna rješenje problema?

broj telefona je u firebase … tu trebas naci broj, obrisati ga ili koristi izmisljeni broj za testiranje

Uwierzytelnij w Firebase za pomocą numeru telefonu za pomocą JavaScript, Uwierzytelnij w Firebase za pomocą numeru telefonu za pomocą JavaScript.

Create fictional phone numbers and verification codes

In the Firebase console, open the Authentication section.
In the Sign in method tab, enable the Phone provider if you haven't already.
Open the Phone numbers for testing accordion menu.
Provide the phone number you want to test, for example: +1 650-555-3434.
Provide the 6-digit verification code for that specific number, for example: 654321.
Add the number. If there's a need, you can delete the phone number and its code by hovering over the corresponding row and clicking the trash icon.

Manual testing

You can directly start using a fictional phone number in your application. This allows you to perform manual testing during development stages without running into quota issues or throttling. You can also test directly from an iOS simulator or Android emulator without Google Play Services installed.

When you provide the fictional phone number and send the verification code, no actual SMS is sent. Instead, you need to provide the previously configured verification code to complete the sign in.

On sign-in completion, a Firebase user is created with that phone number. The user has the same behavior and properties as a real phone number user, and can access Realtime Database/Cloud Firestore and other services the same way. The ID token minted during this process has the same signature as a real phone number user.

Ne mogu naći uopće broj kad se hoću na oglasnik registrirati. Piše da se broj koristi a nema ga nigdje

procitaj prvu recenicu mog prethodnog posta

udji u firebase, brojeve telefona su tu pohranjeni

Gdje točno se to nalazi