Moram pitati jer sada sam zbunjen odogovorom njihove podrške.
Tu se nalazi info da ukoliko nismo zadovoljni povrat novca se dobiva ako se otkaže unutar 30 dana.
http://podrska.avalonhosting.me/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=77
https://www.avalon.hr/o-nama/jamstva/
Klijent želi VPS 2 i plaća 7500 kuna za godinu, i onda kažu da, DA dobije se povrat recimo nakon 20 dana ako nismo zadovoljni ali ne cijeli iznos.
OK… ja rekao dobro uzmite onda taj jedan mjesec, nije problem toliki, no podrška kaže da ne zna koji je to iznos…???
A ja znam još manje ako oni ne znaju, da njih košta postavljanje tog servera, i onda se vraća samo dio.
Usluga još nije plaćena. Samo info unaprijed me zanima jer eto nije do mene.
To na webu im nigdje ne stoji, a oni znači ne znaju koji je to iznos.
Znači želimo platiti tipa za cijelu godinu, da uštedimo na dva mjeseca iznos. Kao neki promo.
I mislim da je njima svejedno kad postavljaju da li je na 20 dana ili 365 dana, postupak je isti.
I sad kaže podrška da ne znaju koji je to iznos, da će javiti.
I sad zamišljam situaciju, da platimo 7500,00 kuna unaprijed, i dogodi se neki problem, da nismo zadovoljni i idemo drugdje, tražimo povrat nakon 20 dana, i oni vrate ne znam , 5-6 tisuća… ili još gore…
Molim da mi netko objasni da li je to vama normalno poslovanje, kad stoji obavijest na gornja dva linka o povratu novca?
Ili je SVE ovo nastalo jer podrška je neupućena u poslovanje svoje firme.
Ima li tko kakav pametan input u vezi toga?
Inače zadovoljan sam s AVALON uslugom, iz razloga, jer mogu ih uvijek nazvati i inzistirati da nešto poprave.
Ima puno jefitinijh servera, koji će svi preporučiti sada, ali sam se opekao s takvima.
Tako ako me netko napadne opet (kao prošli put), neka pogleda samu tematiku, znači preporučio sam klijentu AVALON.