Avalon opadanje usluge

Dakle ne znam da li samo ja imam loše iskustvo ili Avalon stvarno ide u lošem smjeru.

Imamo u firmi neki VPS, radi ok.

No kad god me netko tražio neku preporuku Avalon, pa Plus hosting itd…
Imam nekih 6-7 računa, klijenata na Avalonu i od ove godine doslovno, ali doslovno imam njihov broj podrške spremljen na vrhu popisa kontakata u mobitelu.

Gledam sada ovaj thread:

Pa od te usluge nema više ništa, procedura koju sam prošao da bi dobio samo reset passworda na cpanelu je nimalo laka, što je uredu, no problem je što je preduga, trebalo je 2 dana da se riješi situacija. A znamo da nekad pristup treba prije 5 minuta.

načuo sam da imaju neke promjene, tj imali su početkom godine, pa da su imali napade i slično, ali usluga im je trenutno grozna. Žao mi je što sam preporučio nekim svojim klijentima Avalon sada.

Čuo sam za razna iskustva u proteklih par mjeseci no neću o njima, jer se ne mogu potvrditi.

No doživio sma dva puta ove godine da iz čistog mira, morao sam resetirati password za cpanel jer odjednom prošli je postao nevažeći…???

O ćemu se radi, kakva je to praksa?
Načuo sam da rade novi web, da će nuditi exchange itd.

Da li da se klonim za sve buduće situacije, i moguće hostinge Avalona, i tko je sada top ponuda u HR za hosting?

Ovo sa cpanelom sam i ja imala, baš jučer navečer. Iz čistog mira bio je promijenjen password za nekoliko email adresa, te glavni cpanel/ftp password.
Ne znam jel to neki hackerski upad ili što…

Onako opčenito - moje iskustvo s Avalonom je slično. Godinama već držim webove nekoliko klijenata kod njih i nikad nisam imala prigovora do nedavno. Zadnjih pola godine stalno neki problemi. Serveri su spori. Problemi s prikupljanjem statistike… ne znam. Razmišljam da odselim negdje drugdje samo neznam još kud.

Jedino za što im stvarno skidam kapu je da jedini zaista imaju korisničku podršku 24/7 - u bilo koje doba noći ili dana oni odmah odgovaraju na support ticket, i to je stvarno super.

Vidim da se spominje i Plus hosting - od njih sam pobjegla jer imaju apsurdne propise o “spamu”, do tog nivoa da ako pošalješ grupni mail na 10 adresa automatski ti suspendiraju cijeli account - nakon nekoliko takvih incidenata preselila sam hosting na avalon. Eh.

I mene bi zanimale trenutne preporuke za neki drugi HR hosting.


e da i još nešto - što me privuklo da zadnji web account prebacim na avalon - to što oni nude tzv. “otkup” preostalih mjeseci koje imaš zakupljeno kod predhodnog webhosta. Tako da ako imaš godišnji zakup, ne moraš čekati da ti istekne hosting da se preseliš, recimo da ti ostaje još 4 mjeseca, tolko ti avalon da džabe.
Super!
Samo što smo sad to preselili na Avalon na godinu dana plus 3 mjeseca, a usluga se u međuvremenu srozala da je to strašno…

Jel zna netko jel postoji neki drugi webhost u HR da nudi sličan deal?

Pozdrav svima,

komentari su zanimljivi i hvala na njima. Potrudit ću se pojasniti neke pojave čisto radi prave informacije.

Istina je da u zadnje vrijeme naši korisnici na Avalonu, ali i korisnici svih drugih hosting providera, doživljavaju jako puno napada na korisničke račune. Napadi idu najčešće u smjeru krađe cPanel lozinke putem raznih trojanaca na desktopima ili na neke druge načine, nakon čega se spajaju na korisnički cPanel odakle imaju kompletan pristup korisničkom računu. Nakon toga mijenjaju lozinke za email accounte kako bi se osigurali te dodaju svoj kontakt email u contact info datoteku u cPanelu (što se na prvi pogled ne vidi). Korisnik zatraži reset, ali novu lozinku dobiva i napadač i ponovno je mijenja. To se vjerojatno dogodilo i komentatoru gore. Nakon toga napadač kreira mail adresu i šalje SPAM, ili kreira FTP račun pa ubaci exploit i skriptu za slanje SPAM-a, i tako dalje. To vodi do toga da IP adresa završi na black listi, i tako u krug.

Ono što je sigurno je da niti Avalon a niti bilo koji drugi provider ne resetira lozinke samoinicijativno i bez razloga korisnicima, niti na nikakav način želi zakomplicirati rad. Svakodnevno proaktivno skeniramo malware na svim korisničkim računima i svakom korisniku šaljemo upozorenje ukoliko se pronađe kakva maliciozna skripta, uz besplatnu analizu korisničkog računa i savjete kako popraviti sigurnost. Svaki dan pratimo i reagiramo na bilo koje anomalije koje primjetimo (naglo povećanje mail queuea recimo) i često puta spriječimo da se zloupotreba uopće dogodi. U više navrata smo (i ne samo mi) tražili od cPanela da implementira 2-factor autentikaciju koja bi bitno podigla razinu sigurnosti, ali za sada to nisu napravili.

Borbu s napadačima zaista vodimo 0-24, i proboj se uvijek događa ili radi neažurirane aplikacije (Joomla, Wordpress) ili radi slabe i neosigurane korisničke lozinke. Tu radimo sve što možemo, od edukacije korisnika pa do skeniranja foldera, ali što se tiče sigurnosti korisničkog računa - najveća odgovornost tu je ipak na korisniku.

Stojim na raspolaganju za sve ostale komentare, a ako netko ima neke druge konkretne probleme molim da mi pošalje na mail kako bih odmah istražio i riješio. Ukoliko netko ipak želi otići od nas, molim da mi se javi kako bismo osigurali povrat uplaćenih sredstava. Sve što ja osobno radim a i cijela ekipa u Avalonu je samo u jednom cilju - da korisnik bude zadovoljan s nama. Ako u nekom slučaju to nije tako onda očito da nešto ne radimo dobro, i molim da nam to bez ustručavanja kažete, pa i javno ako treba.

BTW istina je da za nekih mjesec dana puštamo novi web i priličan broj novih usluga koje će neko vrijeme sigurno biti bez konkurencije u Hrvatskoj. :slight_smile:

Lijep pozdrav, Damir

Samo da pojasnim, jedini hosting koji imam na telfonu podršku je avalon.
Nezadovoljan sam i pokvarili ste se i točka.
kod ostalih koje neću imenovati iz ppoštenja prema avalonu, nemam problema.

Jel ide u produkciju openstack/cloudstack ili sta ste vec ono odlucili na kraju?

Za nekih mjesec dana će biti launch. Mogu samo reći da u produkciju idu dvije cloud platforme, jedna open-source i druga Microsoftova. :wink:

i mislis da postoji potreba za hyper-v tolka da je ROI realni neki ? :smile:

U modelu s kojim ćemo mi izaći, da. :slight_smile:

OMG, još dva poziva danas, a samo želim dodati add on domenu , ali ne mora biti neki problem, i mora biti neki razlog zašto se mora zvati, kontaktirati podrška.
Čim istekne ide migracija svih klijenata negdje drugdje.

Još 3 poziva a ticalo se samo dodavanja add on domene…

I još mi je na to jedan dečko Ivan spustio slušalicu… 6.6.15:45h