B.netov pristup na Internet - iskustva?

Kakav je B.net za Internet? Imaju li ispade? Koliko brzina pada ispod deklarirane?

Hvala.

Ja ti mogu samo reći iskustva od 2004 - 2008, nije bio B.net, ne mogu se sjetiti kako se zvao tada. U tom periodu sam imao samo dva prekida rada, i to zbog nekih radnika koji su na nekoj baušteli prekinuli kablove, a sve je bilo riješeno u roku par sati. Što se brzine tiče nikad nije bila ispod deklarirane po mjerenjima na speedtest.net stranicama nekad je pokazivalo i malu veću brzinu, paket koji je tada bio 256kb download je na tm stranicama redovito prikazivao 254, 255 brzinu, nekad i 260, 261. kasnije je taj paket postao 512kb, a brzina na speedtest bi bila 510, 511, ponekad 496. Kakvo je danas stanje ne znam, ali da su mi dostupni sigurno bi mi bili prvi izbor i ne bih se puno dvoumio.

Ja sam isto sad u dilemi B.net ili Tcom- nekako sam skloniji ovom prvom. Čuo sam da brzina opada negdje predvečer :slight_smile:

Ja sam bnetov korisnik. Zadovoljan sam uslugom ako uspoređujem sa t-com ADSL-om koji također koristim, ali na drugoj lokaciji.

U protekle 4 godine bilo je možda 2-3 ispada. Kod t-coma nije bilo ništo manje. Brzina je na bnetu 3x veća, a cijena osjetno manja.

Trenutno imam 2d paket (TV + internet). Plaćam cca 180kn mjesečno, a imam sasvim solidnu brzinu (12mbps) i solidan izbor TV programa.

Ne znam što nudi konkurencija, ali u usporedbi sa t-comom, bnet je svakako povoljnije rješenje.

U uredu koristimo optimu i nikako nismo zadovoljni. Moguće da nije kriva optima pošto je lokalna mreža nešto veća.

EDIT:
Što se tiče opadanja brzine predvečer, moram priznati da nisam primijetio. Možda brzina i padne, ali ako padne sa 12mbps na 8-9 ja to neću primijetiti :slight_smile:

To najviše ovisi o lokaciji, tj. zagušenosti mreže u tvom kvartu. Ja sam na Vrbiku i nemam problema sa brzinom. Nedavno su svima dizali brzine, sumnjam da bi to učinili da postoje takvi problemi.

Odlične vijesti!

Trenutno imam B.netov TV, plaćam T-Comu internet (sam pristup + dial up). Prelazak na B.net bi mi više nego prepolovio račun - upravo sam mislio uzeti ovaj 2D paket za 180 kn.

Libio sam se napustiti T-Com jer mi je internet jako bitan za posao, a vratio sam se na T-Com dial-up upravo zbog visoke dostupnosti i brzine koja mi je kod njih bliska deklariranoj. Za sada nemam namjeru napuštati njihov telefon zbog ISDN-a pa neke značajno različite alternative zapravo i nema.

P.S. Zvao se Xnet, ako se ne varam. Imam ih od početka, od kada su kupili lokalnu kabelsku, ali nisam koristio internet. Sjećam da mi je frend, kada je Xnet tek ponudio internet, pričao kako mu se doslovno usporava do zaustavljanja u vrijeme kada svi počnu download. Zato su mi malo ostali u lošem sjećanju, ali pretpostavljao sam da su se do sada mogli razviti.

Osobno sam na T-Comu, ali da mi se prebivališe u idućih 6 mjeseci neće mjenjat, sigurno bih se prebacio na Bnet. Nekoliko prijatelja imaju Bnet, brzina odlična, bez poteškoća u radu, a cijena osjetno manja. Nemogu dat preporuku iz osobnog iskustva, ali mogu na temelju iskusva trojice prijtelja.

Tsereže, budi oprezan.
Najviše korisničkih zahtjeva dolazi upravo od korisnika alternativnih providera. Vezano uz njihov DNS cache koji izgleda nije po RFC-u, vezano uz njihove proxy/cache sustave, vezano uz zatvaranje portova (npr. zatvoren im je port 25 za sve osim njihovog SMTP-a) itd.

Nisu bezveze alternativci jeftiniji. Koliko novca, toliko glazbe.

Dobro da si me sjetio. Primjerice, bio sam svojedobno napokon uspio složiti da nam se poslovni mailovi šalju preko pravog SMTP-a, a ne preko ISP-ovog.

Ja mogu samo reći da na bnetu nemam problema sa portovima i dns-om. Dok kod t-coma do prije par mjeseci, kada mi je krepao modem, nisam mogao otvoriti portove koji su mi trebali jer modem to nije dopuštao.

Iz moje perspektive, t-com nije ozbiljniji ISP. Barem što se tiče rješavanja korisničkih ticketa. Ne tvrdim da sam u pravu, ali moje osobno iskustvo je takvo.

Koristio sam ga godinu dana i imam samo pozitivna iskustva. Ne sjećam se da je bilo ikakvih ispada, a brzina nije bila ispod deklarirane. Istina za SMTP, moraš preko njihovog mail.xnet.hr.

Šteta što nisu baš svugdje dostupni.

[quote=“igor”]Istina za SMTP, moraš preko njihovog mail.xnet.hr.[/quote]Sada sam nazvao tehničku podršku i čovjek je rekao da to ne stoji. Može se, naravno, koristiti njihov SMTP server, ali nema nikakvih ograničenja s njihove strane da se ne bi mogao koristiti bilo koji drugi. Još mi je krenuo pojašnjavati da ako imam svoj hosting, da mogu koristiti svoj server.

Imaju ograničenje na slanje 50 mailova odjednom, ali pretpostavljam da se to odnosi na njihov SMTP server.

[quote=“tsereg”]Sada sam nazvao tehničku podršku i čovjek je rekao da to ne stoji. Može se, naravno, koristiti njihov SMTP server, ali nema nikakvih ograničenja s njihove strane da se ne bi mogao koristiti bilo koji drugi. Još mi je krenuo pojašnjavati da ako imam svoj hosting, da mogu koristiti svoj server.

Imaju ograničenje na slanje 50 mailova odjednom, ali pretpostavljam da se to odnosi na njihov SMTP server.[/quote]

Nije istina, ili ne zna ili namjerno laže ili im neke regije imaju zatvoren port 25, a neke ne.
Zbog takvih smo morali otvarati dodatni SMTP port.

Koristio sam ga od kad postoji do prije godinu dana.
Problema sa mailom na brojnim serverima nikad nisam imao.

Ali jesam sa cachom da je spor update ili DNS uopće ne resolva…
No uvjek možeš staviti neke druge DNS-ove, npr googleove 8.8.8.8. i 8.8.4.4.

Brzina je bila malo više od onga što piše dok su se to vrijeme adsl-ovci mučili na možda 70% specificirane… doduše sad mi je i na iskonu brza koliko kažu - ipak da mogu radije bi na optiku…

[quote=“tsereg”]Sada sam nazvao tehničku podršku i čovjek je rekao da to ne stoji. Može se, naravno, koristiti njihov SMTP server, ali nema nikakvih ograničenja s njihove strane da se ne bi mogao koristiti bilo koji drugi. Još mi je krenuo pojašnjavati da ako imam svoj hosting, da mogu koristiti svoj server.

Imaju ograničenje na slanje 50 mailova odjednom, ali pretpostavljam da se to odnosi na njihov SMTP server.[/quote]

Fakat ne znam, ali meni nije radilo. Nisam baš isprobavao s puno servera, ali ovaj koji sam koristio definitivno nije radio.

Ako ću prelaziti na njih, prilikom sklapanja ugovora ću pismeno to zahtjevati, prvo to isprobati i onda raskinuti ugovor ako ne bude radilo.

Ako tebi to ne radi, a treba ti, traži ih da ti otvore port. Možda onda hoće. A ako neće, to bi morala moći biti osnova za izlazak iz ugovorne obveze, jer nigdje nisu pismeno napisali da to nije moguće, a normalno je i uobičajeno da možeš koristiti infrastrukturu za elektroničku poštu, ipak.

Ja još ionako moram vidjeti hoće li T-Com uvesti tu optiku u moj ulaz koju su obećali. Nešto su bili stali s investicijama u kablovinje jer ih je regulator pritisnuo tako da su izračunali da će morati davati kablove konkurentima po cijeni po kojoj im se neće niti investicija isplatiti.

Da, na zahtjevu za sklapanje ugovora su lijepo, kako zakon i nalaže, istaknuli da se ugovor može raskinuti unutar 14 dana bez obrazloženja.

Moj e-mail poslan 20. 1. - prije gotovo tri tjedna na e-mail adresu navedenu uz telefon za podršku. Inače, u međuvremenu se uspjeli cijeli novi web-site staviti online.

[quote=""]Poštovani,

planiram B.netov TV-priključak proširiti i uslugom internetskog pristupa,
tj. uzeti 2D paket TV+internet. Prije toga bih Vas molio da mi date odgovore
na nekoliko pitanja.

-1-

Na B.netovim web-stranicama, u čestim pitanjima o Internetu na pitanje “Mogu
li preko B.neta doći do moje adrese koja je na drugom provideru?” stoji
odgovor “Vaš incoming mail server ostaje isti kao i do sada, a outgoing mail
server morate preimenovati u mail.bnet.hr.”.

Telefonski sam zvao B.netovu tehničku podršku gdje su mi rekli da nije nužno
koristiti B.netov izlazni poštanski poslužitelj ukoliko imam mogućnost
korištenja nekog drugog izlaznog poslužitelja (npr. Googleov ili izlazni
poslužitelj koji sam dobio u paketu sa svojim web-stranicama).

Imam, s treće strane, upozorenje od najmanje jednog pružatelja usluga
web-hostinga da su morali otvarati posebne portove za SMTP protokol kako bi
omogućili nekim korisnicima B.netove usluge pristupa na Internet korištenje
iznajmljenih izlaznih poštanskih poslužitelja.

S obzirom na to da rečeno i napisano nije isto, zamolio bih Vas da mi date
odgovore na ovo za mene bitno pitanje:

-> Hoću li moći slobodno koristiti druge izlazne poslužitelje za
elektroničku poštu (tzv. outgoing ili SMTP serverve), poput, ali ne
isključivo, mail.iskon.hr ili poslužitelja koji dolaze uz web-hosting
pakete?

-2-

Moje slijedeće pitanje glasi:

-> Da li B.net općenito prakticira blokiranje mrežnih veza po pojedinim
mrežnim portovima ili aplikacijskim protokolima?

Ja sam po struci programer, radim u struci i koristit ću svoj internetski
spoj i u sklopu posla, te se ne mogu obvezati na godinu dana plaćanja
pretplate vama ukoliko ću otkriti da blokirate određene vrste prometa
(portove ili komunikacijske protokole).

Volio bih unaprijed biti informiran ukoliko prakticirate ovakve mjere.

-3-

Posjedujem ADSL modem/router od SMC-a - radi se o uređaju koji ima
integriran i ADSL-modem, tj. koji se spaja izravno na splitter. Ovaj
modem/router koristim trenutno za spajanje na T-Comov ADSL, a uređaj sam
samostalno kupio i konfigurirao, tj. ne radi se o T-Comovom uređaju.

Da li je tehnički moguće iskoristiti moj modem umjesto da kupujem od vas
modem po cijeni po cijeni od 299 kn?

Ako jest, mogu li dobiti od vas podatke za konfiguraciju WAN sučelja i
drugih parametara na već postojećem modemu?

Ja sam u svakom slučaju zainteresiran koristiti svoj modem, a vaš kupiti
naknadno uz jednokratno plaćanje ukoliko neću uspjeti ostvariti spoj preko
svog modema.

Hvala unaprijed.[/quote]

Odgovor:

[quote=""]Postovani,

  1. B.net Vam nudi opciju koristenja mail servera od zakupljene domene (secure mail server) ili naseg mail servera (smtp.xnet.hr).

  2. Sve veze prema svim destinacijama u svijetu i po svim portovima dopustene su unutar B.net mreze.

  3. Da bi usluga funkcionirala potrebno je imati nasu terminalnu opremu (cable modem) a eventualno se onda na nju mozete spojiti sa svojim ruterom.[/quote]

Ako mi netko to može protumačiti, to bi bilo super!

Strašno. Ne znam što da ti velim, najbolje ako imaš vremena odi do neke njihove poslovnice pa pitaj. Iako nisu baš neki znalci ni tamo.

Pretpostavljam da trenutno imaš koax kabel koji je priključen na TV. Oni bi sad trebali na taj kabel stavit jedan spliter koji će razdavajat TV signal i internet (i eventualno telefoniju). Iz tog spliter ide koax kabel s BNC kontektorom u njihov modem (“cable modem”). U prijevodu, mislim da moraš svakako uzeti taj njihov modem. Eventualno poslje na njega možeš priključiti svoj stari router.

E, odlično. To me je zanimalo. Nisam znao kako izgleda izlaz sa splittera. Točnije, ne znam koji protokoli se koriste za WAN preko takve mreže. Ako su drugačiji, onda i modem mora biti drugačiji jasno. Ali ako je isti, glupo mi je cijeli život plaćati harač za te modeme.

Neću ići u poslovnicu - ne znaju one ženskice tamo ništa.

Ali baš sam ih htio “zagnjaviti” da ih ispipam i vidim kakvi su. Nakon sklapanja ugovora imaš 14 dana za raskid bez obrazloženja, pa ću prelazak (ako ću uopće napraviti) napraviti kada budem imao 14 dana za postaviti pitanja.

Vrijeme je da napokon kupac bude “kralj” i kod nas.

http://www.cisco.com/web/consumer/support/userguides2/4005527.pdf
Ovo je modem koji je nekada dolazio uz njihovu uslugu. Ne možeš imati običan ruter s obzirom na to da takav router nema priključak na koji možeš spojiti antenski kabel.