Besser.hr - ocjena stranice

Pozdrav ljudi, evo da izložim jedan svoj projekt koji sam napravio za kolegu, točnije njegovu firmu Besser. Sve je custom rađeno (dizajn + programiranje) pa me zanima što mislite o projektu? Nedostaje dosta informacija (sadržaja) pošto kolega još ništa konkretno nije poslao pa sam sam morao dodavati (izmišljati) tekstove i slike… Najviše problema je bilo oko multi jezičnosti (čak 5 jezika!) koji se vrte na jednoj bazi i jednom cms-u.

Da, samo da napomenem kako sam ja programer, a ne dizajner tako da :smiley:

www.besser.hr

Meni se jako sviđa… ono što mi baš nije nešto je slika u pozadini, ili bi je promijenio ili bluro…

Jako dobro. :slight_smile:
Ima mjesta za neke korekcije, recimo, zašto ti index otvara poddirektorij /hr/?
To neće djelovati pozitivno, po mom mišljenju bolje bi bilo da verzija na hrvatskom bude bez poddirektorija . :frowning:

Ima još detalja, kao; nepotreban je text Facebook stranica i RSS kanal, dovoljna je sličica.
Nije nikakva optimizacija učinjena, ali to i ne pitaš.
Ovo su detalji, a uglavnom dobro si to isprogramirao, i nisi uopće crazy. :slight_smile:

poddirektorij /hr je zbog jezika, paralelno s tim onda /en /slo itd…

@abercrombie da, dosta je bilo polemike oko te pozadinske slike, svakako bi ju mogao/trebao ispraviti

@c3po problem zbog multijezinčnosti jer mi je struktura linka - lang/categ/text/ pa mi u linku mora biti hr/ ili en/ jer jedino tako znam koju verziju lang datoteke čupam i koje redove u bazi

optimizacija po pitanju čega - googlea, brzine učitavanja ? Da, zaboravio sam napomenuti da je sajt responzivan, prilagođen tabletima i mobitelma pa eto pogledajte i to smanjivanjem/povećanjem prozora :wink:

haha a šta ćeš, ostario sam :smiley:

Pa ako nemas zadnjeg parametra onda znas da ti treba hr i na taj nacin onda mozes izbaciti /hr iz URL-a

znaci
hr = lang/categ/
neki drugi lang = lang/categ/text/

Eto vidiš.
Creatifcode ti je našao rješenje.
Time bi sigurno unaprijedio site. :slight_smile: