Big Game ribolov u hrvatskoj

Kolege web šljakeri, ima li ko od vas kakvog iskustva u big game ribolovu?

Totalni sam početnik a volio bi se malo ozbiljnije bacit na istraživanje i nabavku opreme.

U utorak idem na prvi lov na tune a do ljeta bi volio skupit nekog iskustva i nabavit osnovnu opremu…

Ja ne, samo u “small”, ali mi je plan da u budućnosti krenem i u big game.

Molim te javi iskustva!

Što te točno zanima? Gdje nabaviti opremu ili brandovi? Što se tiče nabavke opreme za big game, tu sam malo skeptičan. Ako nemaš brod mislim da ti se ne isplati kupovati opremu jer je dosta skupa. Inače, svi brodovi koji se bave big game turama su opremljeni i svom potrebnom opremom za tu vrstu ribolova.

Imam na korištenje “jeanneau merry fisher” brod kad god trebam, na vezu u Biogradu (odlicna lokacija za za big game)

Nebi ni razmišljao o tome da nemam brod.

Neznam sta mi treba od opreme :slight_smile: Zato i postam tu :slight_smile:

Valjda za pocetak dva stapa, role, varalice, fishfinder, nadogradit držače na brod…

Koje štapove, flaks, sajle, mamce, ješku…za koju ribu na koju dubinu… periodi lova…nemam o nicemu pojma :slight_smile:

Mislim, guglam o tome nekih par mjeseci, al google info je daleko od savjeta iskusnog lovca.

Zbog toga i idem u utorak s profićima da polovim osnove, a nakon toga vjerojatno u lagano opremanje broda.

Wow, nemaš pojma koliko ti zavidim :slight_smile:

Dakle, na licu mjesta ćeš u biti vidjeti što ti treba. Odi do Damira u
http://www.skorpion-dnc.hr
. Mislim da tamo imaš što za vidjeti.

Moj prvi Penn štap i rolu, flaks (1.00 mm) + udice + remen za štap (onaj kojeg staviš oko pasa i u njega “ubodeš štap” da imaš uporište ako nemaš sjedalo za bug fish na brodu) nabavio sam u Škorpionu u Zvonimirovoj. Bilo je to prije skoro 10 godina :slight_smile: