Blog pocetnik

Pozdrav svima.

Ev kao sto sam u naslovu rekao totalni sam pocetnik sto se tice i stranica i blogova…
Citao sam danima o seo optimizaciji, o kljucnim rijecima, ma o cemu vec ne al i dalje ne kontam bas najbolje :zbunj:

“Igrao” sam se sa tim nekim blogovima i ev odlucio da pravim malo bolji, ozbiljniji.
Radi se o :

Eh koje bi mi vi kljucne rijeci preporucili sad su mi (download, karaoke, domace, matrice, uzivo) … i par imena pjevaca.
Koliko sam shvatio da rijeci iz linka trebaju da budu u nazivu, oznakama, tekstu… Pa et nekako sam to uradio. Jel ima neka bolja solucija ?
A najveci problem je sto me nema nigdje na googlu:S. Sta god da ukucam ne mogu da nadjem svoj blog. Pokusavao sam ness prijavljivati na google webmaster pa mi je pisalo da je ubaceno u trazilicu al nema ga nigdje -.-.
Pa sam pokusavao preko youlikehits.com dovuci posjetitelja kako bi se pojavio na trazilici ali nista opet.

Znam da to nije sve lako i da ne moze brzo se visoko pozicionirati na google al da mi je bar da bude u trazilici pa bar na 10 stranici, a imam ja mjesta i ideje gdje cu reklamirati.
Znaci samo mi treba savjeta za pocetak da se pojavim na tom google-u pa cu posle polako reklamirat i dovodit posjetitelje :wink:

I da otprilike koje su najbolje meta oznake za ovaj blog ?

Hvala svima unaprijed

Edit : Jel ima kakav player da se ugradi na blog al da moze citati .kar tj da se ove pjesme sa bloga mogu slusati i gledati tekst tuj na blogu

Evo ja ću ti pokušati pomoći koliko mogu mada sam i ja amater.