Case Study: Brisanje oglasa i promocija affiliate bannera sa Ad Inserter Pro

Evo ekipa moj “case study” je završio. Negdje sam bio spomenuo da ću istestirati ovu moju metodu, tj. pokušaj da probam maknuti oglase sa svoje stranice, i umjesto toga krenem promovirati affiliate bannere sa raznih mreža koje su povezane s mojom nišom.

Razlog tomu je bio učestalost problema sa Ezoicom, loša brzina učitavanja stranice i strašno niskim RPM-om u zadnjih preko pola godine (ca. $5-6), a bio je od $12-16.

Prije nego krenem, mogu vam odma reći da je ovo teški fail, i izgleda da je moja ideja ispala strašno glupa na kraju haha… Podijelit ću neke slike s vama pa da vidite koliko je impresija bilo i koliko sam klikova dobijao na oglase.

Odmah da kažem, rezultata nije bilo nikakvih - niti jedna prodaja. Iskreno, očekivao sam barem nešto, ali evo od 27. kada sam aktivirao oglase pa do dana današnjeg doslovno $0.

Ovo su screenshotovi sa prve stranice:

Ovo su oglasi kroz sadržaj (rotacija nekih 10-tak oglasa) , stavljao sam ih nakon svakog 4. odlomka. Kao što vidite, dnevni broj ukupnih impresija je bio oko 4500-5000, a klikova je ukupno bilo 34.


Ovo je bio popup i tu sam promovirao samo jedan proizvod, doduše skuplji ali jako potreban mojoj publici. Klikova 14, rezultata 0.

U startu sam bio stavio i oglase u sidebar, after content, i after post - međutim na njima uopće nije bilo klikova, pa sam ih nakon nekoliko dana maknuo.

Sad ide drugi sajt:

Ovo su također oglasi nakon svakog 4. odlomka (počevši od drugog), isto rotacija 10-tak oglasa. Ovdje sam čak skupio 58 klikova, i s obzirom da je CTR bolji od onog, i što stvarno ima zanimljivih ponuda, očekivao sam barem nešto… No, ništa od toga dječaci.


Ovo je bio popup u kojem sam rotirao 4 različita oglasa. Stvarno sam dobio masu klikova ali bez ikakvih rezultata. Mislio sam da s obzirom da ljudi već klikaju toliko, pa mora biti 1% da će nešto i kupiti, međutim izgleda da to ne ide tako.


I ovo je bilo u sidebaru, one uske i dugačke bannere sam stavljo. Malo klikova, ali vjerojatno jer je većina usera sa mobitela pa niti ne vide ove oglase.

Share a sale report

CJ

Clickbank

Eto, kao zaklljučak bi naveo to da do sada nisam shvaćao koliko je retargeting zapravo važan i koliko ljude treba “zagrijavati” da kupe nešto samo na konto oglasa. Tako da, ova metoda se ne isplati na ovakav način kakav sam ju ja radio, i ne može zamijeniti oglase, čak ni ako su loše plaćeni.

Vjerujem da bi se na neki način ova metoda mogla iskoristiti ali baš za neki 100% related proizvod ili uslugu, i na kojem imate ogromnu proviziju. I naravno, da imate masu prometa. Ja na ova dva sajta imam ca. 1000 pageviewsa dnevno (zajedno), i evo nije urodilo nikakvim plodom.

Opet me nešto Google je** na sajtu o automobilima, vidim da su impresije i klikovi opet pali puno (iako ne izgleda tako po Google Analyticsu), možda je i ovo “pretjerano” prikazivanje affiliate oglasa jedan od razloga, ne znam.

Uglavnom, gasim plugin - sačuvat ću si ga eventualno za neke dobre ponude u budućnosti jer sam već platio premium. Još par dana se neću pridruživati nikakvim ad mrežama, pa ću se onda vjerojatno vratiti na Ezoic, ali vidjet ću još. Poslali su mi valjda 10 followup-ova nakon što sam se isključio s mreže i promijenio DNS postavke na domenama.

Eto ljudi, ne pokušavajte ovo. Osim ako već niste i imate neku metodu koja radi, pa ju slobodno podijelite haha.

5 Likeova

Detaljan i iscrpan izvještaj. Hvala

Jedino mi je žao što metodi nisi dao malo više vremena, imam dojam da 8 dana u ljetnoj sezoni nije dovoljno za prave (čitaj objektivne) rezultate.

2 Likeova

Ma iskrneo dao bih ja još malo vremena, ali kako mi je sajt odjednom počeo gubiti impresije i klikove na Google, nisam htio duže riskirati. Ne kažem da je zbog toga, ali svejedno.

Jbg, preko 250 klikova, ni jedne prodaje.

Pitanje je gdje su bili postavljeni ti banneri? Jer ako si stranicu zakrcao s njima nije čudo da nema prodaje. Ponekad je manje više.

1 Like

Napisao sam gore, nakon svakog 4 odlomka je išao oglas. S obzirom da je bilo dost aklikova, mislim da nisam pre gusto stavljao oglase.

Slažem se da za nekakvu običnu affiliate promociju ne treba toliko, međutim ja sam baš htio sam postaviti kompletne oglase kao što to radi npr. Ezoic, ali evo bezuspješno haah

Zašto ne bi umesto Ezoic probao da google ad manager (naravno on se kombinuje s kodovima adsense)?

Uveren sam da bi bilo bolje. Ako ništa cena klika bi ti bila bolja… Pokušaj pa ako ne ide barem si znao da si pokušao

Ovde na forumu sam negde izbacio post tutorijali za ad manager

Znam kako je to. Napraviš nešto, pratiš, drhćeš i u polu panici prekineš na pola.
Ako sam nešto naučio u zadnjih godinu dana, to je onda da treba biti strpljiv s rezultatima na webu.
Prije je “web vrijeme” bilo jednako našem uobičajenom vremenu.
Sada je x5 ili čak x10 odnosno nešto za što je prije trebalo 1 dan, sada treba 10 dana.

1 Like

Alal ti vera na hrabrosti da sajt koji rangira sa display ad reklamama prebacis na ful affiliate! Jeza me prodje samo kad pomislim na to, i hvala Bogu da si samo 7-8 dana drzao, moglo je sve da ti ode u PM. To je jako rizicna rabota, ako mene pitas :smiley:
Ako imas 1k dnevno, jako si blizu limita za AdThrive ili Mediavine, probaj nekim info clancima da se doguras do tog broja i zajebi Ezoic.

Ne odgovara mi Google jbga.

Ma jest, al dok sam ja strpljiv satraše me google zbog affiliate-a, ili je jednostavno koincidencija, nisam siguran haha…

hahaha a jebiga, jedan je život. Malo me srozalo, iako samo jednu stranicu, druga ništa… Tako da vjerojatno niti nije do tih reklama… Nekad se zapitam, pa koja je zapravo razlika između toga hoću li staviti oglase (nebitno Ezoic, Adsense, Mediavine, etc…), ili affiliate bannere. Realno, svi narušavaju UX.

A za ovaj limit, daleko sam od njega jer su mi to PV na dvije stranice kad ih zbrojim haha.

1 Like

Ne radi se o narusavanju UX, problem je sa stavom Google-a o affiliate sajtovima i izlaznim linkovima.

1 Like

A znam da, na kraju ispadne da je sve u parama i tjt.

Jel možeš malo pojasnit na što točno misliš?

Mislim na to da Google non stop obara review affiliate sajtove zbog upitnih tekstova. Product review apdejtovi su na 3 meseca, i ide se ka tome da ce u blizoj buducnosti biti moranje da se dokaze da si koristio, testirao proizvod o kom si napisao revju, takodje ide se ka tome da ce morati i strucnost da se dokazuje, kao sto su uradili sa health nichom.

Ja se nadam da će mi sajt opstat jer sa svakim novim updateom meni su pozicije sve bolje i bolje :smiley:

2 Likeova

Moje misljenje je da i dalje sve može da se radi, samo treba imati ozbiljniji pristup. Ranije author box nije bio obavezan, sad mislim da je itekako obavezan, da linkuje na npr Linkedin profil authora, FB ili tako nesto. Onda YT kanal isto mislim da je jakooo pozeljan, pa makar da se covek snimi sa proizvodom u radnji, itd.
Naravno, brdo sajtova i dalje prolazi kao sto je i ranije prolazio, ali se sve vise i vise steze obruc.
U principu sve moze fake da se odradi, npr ako imas sajt o biciklima, napravis fake GMB account za neki servis ili prodaju bicikala itd i tako dobijes na topic autoritetu itd.