Čekanje do javljanja operatera, vaša iskustva

Ovako vam izgleda jedan poziv HT-u. Do javljanja operatera sinoć sam čekao gotovo sat vremena, točnije 55:54!!! Skoro sam zaspao! A kakve je tek bisere lik prosipao kad se konačno javio, e to je tek Bogu za plakat’. Valjda sam ga probudio :slight_smile: Jadna nam majka, na što smo spali :confused:

Baš me zanimju iskustva s drugim domaćim Telekom operaterima jer ovo je dno dna.

1 Like

Ja sam jednom imo problema sa Port Forwardingom i kad sam ih trazio da mi pomognu oko rijesavanja problema operator mi je reko oprosite ja neznam sto je to nazovite opet pa vam se mozda javi netko ko zna. Nazovem ja opet kazu oni meni to ne spada u tehnicku podrsku… I stas pusti budele i nadi problem sam

Meni je najjace kad nesto rikne pa zovem,i sad se javlja neko iz korisnicke podrske, i krene citat s onog papira: Prvo resetirajte router, pa pricekajte,pa ovo pa ono. Ja mu onda kazem da prestane citat i baci taj papir u smece, jer sam ja to sve vec napravio a i dalje ne radi. Odgovor je obicno: Sad cu vas spojit s tehnicarem. Jer u korisnickoj podrsci rade studenti koji ovisno o tome kakav problem imate, citaju vec unaprijed pripremljene odgovore sa papira.

1 Like

Kužim šta pričaš i doživio dosta puta. Ali isto tako sam znao biti na drugoj strani, kada me kolega zove i uvjerava da je sve isprobao pa ja potegnem 100 kilometara i nađem kabel da visi a on ga nije skužio jer se treba malo sagnuti ispod stola i baciti pogled.

Ha, ha…

I u bnetu je takva “podrška”.
Meni je smiješna ta pretjerana uljudnost.
Svaka druga im je “gospodine”.
Riješi ti meni problem, ne moraš se praviti englezom.

A kada napokon dobiješ “tehničara”, odnosno studenta dentalne
medicine, koji radi tamo preko studentskog ugovora i kad mu kažeš da
su ti blokirani portovi onda on mora pozvati “višeg tehničara”.

Viši tehničar zapravo ne postoji, nego onda valjda lik ide guglati da
vidi šta su to portovi.

Ta podrška funkcionira za bake i dedeke, kojiima je ispao lan kabel
iz routera, ništa drugo.

Jesu tebi spustili na kraju 59:00 minute? Meni jesu,

Inače svaki put kad ih zoveš uzmi NEPARNI BROJ poziva, i pitaj SAMO PITANJA KOJA imaju DA ili NE odgovor.

Tako da na kraju uzmeš srednju vrijednost pa eto bude DA ili NE…

Grozno…

Za jedan server na t-comu… da prastari neki paket, zvao sam sa podatcima svim, nitko nema pojma preko telefona o ničemu.
Na kraju preko nekog obskurnog maila sam dobio odgovor. Ne imam verziju PHP-a tu i tu… te password za FTP će biti promijenjen i poslan Vam na mail… došao je za 2-3 dana!!

Bolje ne zvati, već proguglati i sam naći.

Zvao Tisak za tisak paket, 2 i nešto sata čekao, mob na punjaču i uključen speaker, nakraju me izbacilo da je veza pukla, 4 sam bio na redu, zvao još jednom i skužio da se nejavljaju uopće - bježite od njih.

Pa to ti je to. Izbace te. Neki dan zvao Bnet, i lik me stavi na čekanje za neko banalno pitanje, valjda mora prelistati upute, i čekam 20 minuta, i onda kaže:
"Halo?"
ja kažem "Da?"
a on kaža “Aha tu ste još” tipa čudi ga što sam toliko čekao :smile:

majstor!

ja sam primjetio da bude to brze ide za poslovne korisnike :slight_smile: Na b.net-u i vipnetu … cekao sam max po 1 minutu.

1 Like

Tocno to :smiley:
20charts…

Haha… bnet podrška je podrška, dobiješ ih odmah za razliku od t-coma recimo, ali iskustvo od neki dan, ocrnilo ih je u mojim očima.
Studenti koji pojma nemaju što rade.

A T-com sam bio dio ekipe od 20 korisnika pa smo čekali i dalje po sat vremena. Zato s njima nikada više veze, ni pod razno, već dobrih 8-9 godina.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Profit Monkey