Pozdrav, odmah bi htio naglasiti da sam proučavao malo podjelu prostora na particije i metodu da se radi collision detekcija samo između objekata koji se nalaze u istim particijama. No nešto mi nije jasno.
Recimo da imamo 1000 objekata.
Razumijem da se tim pristupom izbjegava brute force petlja koja uspoređuje svaki objekt sa svakim (znači eliminirali smo 1000x1000 provjeru)…no svejedno postoji petlja koja mora proći kroz 1000 objekata i pogledati jeli isti u određenoj particiji. To je dakako manja petlja, no svejedno mi se čini suvišna …ili krivo razmišljam o tom djelu.
Mogao bi isti problem svesti na totalno drugačiji primjer. Recimo da imamo arkadu gdje colission detection treba provjeravati samo između glavnog lika (miki) i ostalih objekata te arkade. Neka je opet 1000 objekata.
Nema mi smisla provjeravati kontakt sa onim objektima koji su na kraju levela, ako je miki na početku levela i jako udaljen od tih nekih objekata. No kako znati koji objekti su blizu mikija bez provjere?
Jedna logika mi nalaže da u levelu 1 sigurno neću provjeravati kontakt s objektima koji se pojavljuju tek u levelu 2.
Logično, jer će se ti objekti iz levela 2 tek stovoriti kad level 2 započne.
No ako promatramo situaciju samo na razini levela 1, onda bi isto tako udaljene objekte mogao svrstati u neki array koji će imat smisla provjeravat tek kad se miki probliži određenom djelu levela?