Crtanjem protiv stresa

Kao što svako od nas ima neki svoj način za borbu sa svakodnevnim stresom, ja crtam…

http://imageshack.us/g/213/aktu.jpg/

Pa da vidim koji komentar od ljudi iz struke…

Totalni sam amater po pitanju crtanja, tako da to uzmite u obzir…

Za amaterski rad, dobro je.
Za usavršavanje preporučujem knjige Andrewa Loomisa

[quote=“gambo”]Za amaterski rad, dobro je.
Za usavršavanje preporučujem knjige Andrewa Loomisa[/quote]

Hvala za knjige, imam čak nešto knjiga doma, ali nemam živaca, volje, vremena kako god… Ovo mi je baš ispucavanje naveće, umjesto gledanja televizije… Da poradim na svakoj slici duže već bi bilo bolje, ovako ni jedan rad nije završen, ali mi to nije ni bitno…

Minei predobro izgleda :bljesak:
A zašto samo muškarce crtaš ? Imaš neki razlog ili ? :rolleyes:

Po crtežima se da primjetiti da je upitanju liječenje od stresa. Posmatrači koji analiziraju tvoje crteže budu izloženi nekoj vrsti stresa!

Nije loše

[quote=“Zgubijumf”]Minei predobro izgleda :bljesak:
A zašto samo muškarce crtaš ? Imaš neki razlog ili ? :rolleyes:[/quote]

Hahaha idem vidit sta sam uploadao uopce, kad 3 zene i dva muskarca… Al ovo su sve cudne zene, pa mozda je sjena kriva :stuck_out_tongue:

[quote=“broz_x”]Po crtežima se da primjetiti da je upitanju liječenje od stresa. Posmatrači koji analiziraju tvoje crteže budu izloženi nekoj vrsti stresa!

Nije loše[/quote]

Pa zar nije najbitnije izazvat reakciju kod promatraca? Ako su oni preuzeli dio stresa koji sam ja izbacio, e jbga sad :smiley:

[quote=“Zgubijumf”]Minei predobro izgleda :bljesak:
A zašto samo muškarce crtaš ? Imaš neki razlog ili ? :rolleyes:[/quote]

Žene pobjegnu kad ga vide. Može ih nacrtati jedino kad su mu okrenute leđima ili kad spavaju :zub:

Možda Zgubijumf ima problema sa raspoznavanjem spola kod golih osoba? :zub:

Tko zna s kojim spolom je skinuo jumf onda? :smiley:

To bi i on volio znati :smiley:

Pretpostavljam da je ovo autoportret?