Da sutra otvarate web stranicu

i da je cilj od stranice u nekom razumnom roku pocet zaradivat neke pare koja bi bila tematika koju bi odabrali?

legalne opcije?

i ilegalne bez obzira koliko se moze naebat?

hvala

Prodavao bi neki artikl preko te stranice. Stranica bi poslužila da dočaram prednosti tog artikla i da ga smjestim unutar nekog web shopa gdje se nalazi slična ponuda. Jer bi mozda malkoc neuvjerljivo izgledala stranica koja prodaje samo jednu stvar…mda, tko zna…

Onda bi taj artikl promovirao plaćenim marketingom, fb/adwords/mozda i neka treca opcija.

Nastoja bi da me artkl u proizvodnji/nabavi kosta cca 20kn, a prodavao bi ga za 100kn. Od razlike 80kn bi interes bio da manje od tih 80kn ode na marketing, tj na spomenute kampanje. Tipa da reklama pojede 70kn, zarada je 10kn. Da bi sve to bilo isplativo, treba se fokusirati na razumijevanje izrade i optimizacije kampanja, te i na kreativni marketing. Tu je glavnina posla, web bi bio samo za ubiranje napravljenog vrhnja.

Nebi svaki proizvod omogućio pozitivan povrat uloga (pozitivan ROI) …ali tu treba pipkat i trazit sto se moze uspjesno plasirati.

Zato je mozda velika prednost ako se nešto može djelomično i proizvest, a ne da se samo preprodaju gotovi proizvodi.
Ebay je pun svakakvih komponenti iz čega se može puno toga složit, tj. proizvest.
A ako bi prodaja krenula, na količinu nabavke bi se mogla i spuštat cijena komponentama iz kojih slažemo naš proizvid.

P.S. brojke 20, 100, 70 i 80 su samo pokaznog karaktera…i bitni su samo predznaci njihovih odnosa.

3 Likeova

pozdrav

hvala puno na odgovoru

No problemos, pozdrav i tebi :wink:

P.S. orijentirao bih se da je artikl zabavnog karaktera, tj. da u sebi nosi nekakav wow efekt. Da se ljudi iznenade i dive.
Zato jer promoviranje takvog artikla će uz plaćeni marketing ostvarivati određeni doseg publike prosto iz razloga što ljudi vole lajkati/podijeliti stvari sa wow efektom. A naravno, vole i kupiti interesantne stvari.

S time kada je nešto izrazito korisno i mijenja postojeće koncepte…ponekada se taj wow efekt postiže iz te zanimljive korisnosti.
No treba biti svjestan da puno toga iako je korisno, ali nije popraćeno i wow efektom.

Primjera radi, naš(a) @s.perkovic se bavi izradom drvenog namještaja. I on može napraviti super kvalitetan koristan ormar, ali bez wow efekta to je i dalje “samo” ormar.

S druge strane može napraviti nešto manje korisnu stolicu, ali neka je ta stolica istovremeno i logična zagonetka…tj. secret box koji zna otvoriti samo mudrac…takva stolica bi sa svojim wow efektom mogla doseći daleko veću publiku pregleda za istu vrijednost plaćenog marketinga …i konačno bi efikasnost prodaje takve stolice mogao biti puno bolji zgoditak od uber super kvalitetnog ormara.

Btw. @s.perkovic, ovo sa stolicom bi stvarno mogao probati. Imaš odličnih secret boxeva koji nisu teški za napraviti…a vlasnik osim stolice dobije i mali koristan prostor upakiran u zanimljiv efekt. Vec sam ranije razmisljao o tome :wink: …sad mi ti upade u priču, pošto se sjetih da radiš namještaj. :slight_smile:

da idem napravit bilo koji komad namjestaja mislin da bi ruku slomija dosta brzo haha

al dobro proizvod ne treba ni bit moj moze nesto sa amazon ili clickbank samo ljude treba privuc sa wow efektom

koliko san upoznat kroz sta san cita to su dva nacina affilate marketing i oglasi
al ne adsense kad vidim koliko se ljudi zale na forumu

Baš razmišljam o traženju partnera za smart namještaj i tako neke zajebancije…
Da ja napravim noćni ormarić (primjera radi), a netko tko se u to razumije, u taj ormarić ugradi punjač, ambijentalna svjetla, frižider itd…

Ima li tko zainteresiran? :slight_smile:

Da sam stolar , radio bi luksuzniji namještaj za one dubljeg đepa, isključivo hrast i orah i tu je lova , ali onda i marketing više košta.

Ima ljudi koji su spremni platiti kvalitetu i luksuz. Od prodavanja stvari sve po 10 ili 20 kn, karikiram nema niti zarade niti se mogu platiti ljudi.

Da držim dućan sa ženskim stvarima, prodavao bi isključivo luksne stvari, torbica ne bi bila ispod 10 k kn i sl., itd…

Da sam uvoznik za hr za automobile, radije bi uvozio i prodavao mercedes nego nego jeftiniji od 10 ili 15 k eura.

Tu je najveća lova.

Mi se inače ne bavimo drvom uopće. To je znanost za sebe… ali, radimo ovakve stvari :slight_smile:

Eh sad, di su novci? To je jako teško reći. Jeftini namještaj (kao i sve ostalo) je super ako imaš dovoljno kupaca, brzu proizvodnju i dobru optimizaciju (organizaciju).

jeli stranice za filmove imaju smisla vise ili je konkurencija prevelika?

ako se dobro sjecam oni sa filmovite je zaradio 600k kuna u godinu i nesto, a nigdi nisan cua da je nesto osuden ili da treba vratit pare

tvoj je odabir hoćeš li legalno ili ne

bilo koju stranicu da otvoriš, tek nakon godinu dana vidiš rezultate

konkurencija je prevelika u svemu, na tebi je da serviraš nešto unikatno i nešto kvalitetnije od konkurencije

možeš i ilegalno dobre pare zaraditi, ali legalan adult sajt ako napraviš, posle 2 godine ga možeš masno prodat, dok filmove niko neće kupiti, plus se cimaš da prikriješ tragove

po meni je legalno manje stresno, kada odradiš sve po pravilima niko ti ništa ne može

1 Like

Nisam bas siguran da se lako moze prodat adult sajt za neku cifru npr mjesecna zarada x 20+ (sto je opet nisko u odnosu na npr adsens ili amz aff sajtove) Mozda grijesim jer sam se udaljio od adulta ali prije neku godinu nije postojao neki ozbiljan kanal za prodaju adult sajtova, da se to moze lako i brzo odradit. Bili su gfy digital point bh forumi, ali to nije pretjerano ozbiljno trziste kad uporedis sa flipom i empire flipersom.

2 Likeova

Ali kako legalno a trebaju pravila.Kako bi izgledao legalan adult sajt? To ono od 5 do 10 minuta klipovi ili kako?

1 Like
Otvorio Hase javnu kuću pa se hvali Muji:
– Mujo bolan otvorio sam javnu kuću!
– Kakve su cijene? – upita Mujo.
– Pa pušenje 25€, a zguza 100€! – odgovori Haso.
– Koliko je minđa?
– Nema minđe, znaš još je mala firma pa za početak radim sam.
7 Likeova

da, koliko sam skontao takvi sajtovi ne krše ništa

1 Like

Radio sam si nešto doma, pa te se sjetih opet :smiley:
In progress…


Kao prvo, imaš divan zanat…s drvom je baš prekrasno raditi. Ne kontam kako misliš da vi ne radite s drvom, ako slažete elemente od drveta?

Nego što se tiče proizvodnje i efikasnosti zarade…nekako mi se čini da bi bilo najbolje postaviti serijsku proizvodnju nekakvih uredskih ormarića, ladičara tipa (što god nije zasićeno konkurencijom) …i onda rokati neki element na veliko.
Si probao uopće tako nešto? Koje su sve prepreke? Kako se uopće dolazi na police trgovina, tj. koliko to košta?

Ako to nije mač u leđa, bogme mi se čini da bi cijenom bilo lako biti konkurentan. Ti namještaji su skupi ko vrag. Hebote, pa nisam uspio naći ni kartonske kutije ispod 20 kn po komadu. Tko je tu lud. Cijene izgledaju kao da nit nema konkurencije za većinu proizvoda koji se plasiraju.

1 Like

Hvala :smiley: … radimo samo sa umjetnim materijalima, iverali i MDF. Drvo je živa stvar, diše, širi se, sužava…i zato je teško raditi s njim, odnosno, treba znati. Mi ne stižemo ni ovo što radimo, pa za drvom nema potrebe :smiley:

bilo bi idealno dobiti posao od 1000 ormarića i da ti plate unaprijed. Laka organizacija, mali troškovi projektanata, nema mjerenja nema montaže itd…
Ali, dobiti posao od 1000 ormarića za moju firmu može biti i propast u slučaju da mi naručitelj ne plati propao bi u roku od mjesec dana.
Zato, samo polako i pametno. Neki poslovi izgledaju i jesu primamljivi, ali treba imati želudac odbiti ih i penjati se korak po korak :slight_smile:

Pa i nije baš, ali može se :slight_smile:
Najveći problem u tom što kada prihvatiš takav posao, moraš odbijati one male poslove na kojima se zapravo cijela firma bazira.
Primjera radi, odbijaš male poslove mjesec dana dok radiš za njega. Nakon mjesec dana on naruči još toga za 2 mjeseca proizvodnje. Već 3. narudžbu će ti spuštati cijenu na mižerju jer zna da ti sada ovisiš o njemu (odbio si ostale kupce zbog njega).

Ugl. poanta svega je u organizaciji i optimizaciji. Nije toliko bitno što se radi, bitno je smanjiti nepotrebne troškove na minimum, držati zaposlenike na visokom nivou zadovoljstva, raditi kvalitetnu organizaciju… i onda nema zime što god da radiš.

1 Like

Lego kocke kako god okreneš…uvijek bile zabavne, uvijek će bit :smiley:

Tko je “njega” u ovoj priči? To je distributer, tipa BAUHAUS ako na njegovim policama imaš svoj proizvod?

P.S. ako se može isčitati između redaka tvojih postova, vama ide jako dobro? Narudžbe koje ne možete ni stizati? Tako zvuči :slight_smile:

To je onaj tko naručuje velike količine, bilo tko :smiley:

da zlo ne čuje, trenutno je situacija idilična :smiley:

Ocke, to mi je jasno…i to je dobra strategija ne ovisiti o jednom. Ali u kontekstu mog pitanja me zanimalo gdje je kritična točka kada bi se neki element proizvodio za police neke trgovine.

Kako ti odgovaraš da se tu ovisi o njemu, zapitah se na koga misliš u tom kontekstu? A mislim da nema “njega” u tom kontekstu. :wink:

Ono što ja vidim da treba savladati…je moći biti konkurentan cijenom.
A kao što rekoh, ako nema skrivenih troškova, ovo mi se ne čini tako problematičnim. Ali skriveni trošak bi mogao biti recimo u najmu skupih polica za prodaju proizvoda. Gdje je dostupnost našeg proizvoda kupcima proporcionalna broju “lica” na polici koji zakupimo. Jasno, veći broj lica čini naš proizvod vidljivijim potencionalnim kupcima.

Ispada da je taj faktor onda ključan…koji je uvjetovan zainteresiranošću kupca za naš proizvod za cijenu po kojoj se nudi. Ako je taj faktor u banani, onda ni skaliranje zakupa polica neće donesti dobro…jer s više polica nam raste i cijena proizvodu. Kako god, cijena police je bitan faktor…to je nešto kao cijena promocije artikla u web prodaji. (Mi web masteri ovo možemo lako unaprijediti i kombiniranjem internet marketinga sa tim old-school marketingom, zakupom polica.)

No ako se ima računica u plusu, dalje je samo štancanje i širenje tržišta. Traženje novih polica gdje će se proizvod plasirati.

E sad, jasno da je tu manja lova nego kada ti odradiš posao po narudžbi. Ali mislim da je tvoj pristup jako teško skalirati, gotovo i nemoguće. Dok s druge strane, ovo što ja pričam…kada bi se našao pozitivan ROI…skaliranje može ići praktički do u beskonačnost. Do te mjere da bi u jednom momentu isplativo bilo napraviti robotski-automatiziranu liniju proizvodnje tog jednog proizvoda, dok u tvom slučaju nikada ne možeš završiti na takvoj vrsti automatizacije.

I onda tu veću cijenu koju ti ubireš u startu zbog toga što radiš po narudžbi, brzo bi rasturila kvantiteta koja bi se postigla pravljenjem velikih serija.
I naravno, svaki proizvod ima svoje neke limite i u serijskoj proizvodnji (limiti zbog ograničene potražnje)…ali kada bi se već njuška naučila na tržište i što prolazi…lako bi se u asortiman ubacivali novi proizvodi i težilo ka tome da se svi postave na serijsku proizvodnju.

Nekada davno sam čuo da je najlakše skalirati proizvodnju. I danas mi se bogme čini da je to 100% točno. Jerbo čim imaš rad sa ljudima na bilo koji način…to je teško automatizirati, do nemoguće.