Digitalno potpisani račun - što je potrebno?

Dakle imam situaciju da mi je neki klijent uplatio odmah po ponudi dogovorenu cifru, no treba mu račun odmah.
Račune obično šaljem emailom, te poštom nakon uplate.

No kako napraviti da račun poslan emailom, bude pravovaljan, znači digitalno potpisan?

Čitao sam za primjer ovo ali mi nije baš jasno što onda trebam?
http://www.mit-software.hr/produkti/bms/elektronicki_potpis/izmjene-pravilnika-o-pdv-u/

Mislim imam tablet pa mogu ga potpisati digitalno svojim potpisom, ali što sa pečatom itd…

Koji je pravi način?

brijem netreba ti digitalni potpis za to nego svi oni elementi racuna kaj trebaju za fiskalizaciju (osim onog koda porezne)
a to su kod mene:
vrsta racuna, podaci kupca, datum izdavanja, broj racuna s brojem prodajnog mjesta i blagajne, naziv i kolicina robe, pdv, temelj obracuna, iban, nacin placanja, dospjece, odgovorna osoba i operater, inaravno u footeru svi podaci o firmi…i na dnu ona izjava racun je napravljen na racunalu i pravovaljan je bez potpisa i pecata (iako ja stavim i kao faksimil sliku)

ako imas digitalni certifikat od fine koji je noviji bi unutra biti i certifikati za potpis putem mejla… ja imam neku stariju verziju u kojoj to nema…

HUH! :smile:
Imam novi certifikat, noiskreno sjeo u auto i dostavio u sandučić za pola sata :smile:
Većinu ovih stvari, ako ne sve imam na računu, ali neću riskirati da nešto ne ispadne klijentu problem.

Ovo ću morati srediti kad budem imao vremena kako spada da i email račun vrijedi.

Hvala još jednom na informacijama.

preporucam https://solo.com.hr

Koristim ih za izdavanje racuna vec neko vrijeme i mogu reci samo pohvale

1 Like

Pridruzujem se preporukama.

Zgodno, budem baš isprobao. Svaka čast na ideji za aplikaciju. Korisno!