ima netko iskustva koje sve dostavne službe u HR posjeduju API za povezivanje i automatiziranu narudžbu dostave?
Znam da Overseas posjeduje navedeno, no sto je sa Intereuropom, Poštom (e-paket), InTime i drugim kurirskim sluzbama?
Imam klijenta koji ima web trgovinu pa u sklopu cijelog sustava zeli rjesiti da moze automatizirano naruciti dostavu za narudzbu … a svi znamo ako se ima po 20-30 narudzba dnevno koliko to vremena zahtjeva da se popuni jedan obrazac
Ma i mislio sam si, već sam malo išao zatrollati Overseas Lipsum API. :]
Zašto je to tako kod nas? Kakvog zla da netko vidi API dokumentaciju unaprijed?
Ne mislim samo na Overseas, već sam vidio to kod dosta firmi (nisu nužno samo u pitanju dostavne službe).
Pa to ti je tako svugdje. Ako ljudi nemaju direktne zarade od toga nece se s time zajebavat … stavljat na web primjere, grafikone, opise i sve drugo. Jednostavnije im je poslati na mail ako zahtjevas i ako si ugovoran kao korisnik usluge.
Za razliku od tog … placeni servisi npr za provjeru domena WhoAPI, ili za sms/voice usluge tipa Nexmo, Clickatell i sl. kod njih je normalno da odmah postoji na webu api i primjeri i sve vezano uz to … jer njihova usluga je direktno vezana uz web, preko weba se vrsi naplata i sve drugo … pa tako nema potrebe za skrivanjem.