Društvene mreže - korisni savjeti

Tema na forumu na kojoj ćete redovno putem ilustracija i detaljnijih opisa imati priliku naučiti neke korisne savjete vezano uz funkcioniranje društvenih mreža, pristupa istima i načina marketinga.

Detaljnije o svemu možete pročitati na blogu: http://ivolipovsek.net/

Ako ste zainteresirani i potrebna vam je osoba koja će brinuti o vašim profilima na društvenim mrežama, možete me kontaktirati na email: [email protected]

Web stranica: http://wecreate.hr/

Nekoliko zanimljivih riječi koje možete koristiti kod stvaranja oglasa ili predstavljanja proizvoda/usluga.

Bitno je kupcima odmah i bez okolišanja prezentirati sve o tome što nudite. Izbjegavajte pisanje nepotrebnih rečenica i uvijek istaknite samo važne stvari.

1 Like

Osim same ideje i realizacije proizvoda, veoma je bitno i uspješno ga predstaviti na tržištu. Ovih nekoliko savjeta može vam biti od velike koristi ukoliko planirate novi proizvod!

  1. Društvene mreže su danas najbolji način za prezentaciju i marketing proizvoda, a vrlo je važno prije izbacivanja proizvoda sakupiti dio publike koje proizvod zanima i koji će čekati njegovo izbacivanje na tržište.

  2. Pronađite nekoliko influencera u polju proizvoda kojima ćete prije izbacivanja proizvoda poslati besplatan proizvod (i po potrebi dodatni novac ovisno o veličini njihove publike). Neka naprave recenziju koja ne izgleda kao plaćena reklama i svojim fanovima predstave proizvod.

  3. Tajming je najbitniji! Izbacivanje proizvoda za mršavljenje nakon ljeta nema smisla, stoga birajte vrijeme kada je vaš proizvod najpoželjniji.

  4. Razmišljajte na dugoročno i nemojte se fokusirati samo na zaradu, već ponudite dobar proizvod po dobroj cijeni. To će na dugoročno privući kupce, koji će ukoliko se proizvod pokaže kvalitetnim biti vaša najbolja reklama!

www.ivolipovsek.net

“Facebook će vašu objavu prvo prikazati malom broju pratitelja, a ovisno o njihovim reakcijama na objavu algoritam će odlučiti koliko će još korisnika vidjeti objavu.”

Saznajte detaljnije koji sadržaj “pali” na kojoj društvenoj mreži, cijeli tekst pročitajte na linku: http://ivolipovsek.net/koliko-dugo-vas-sadrzaj-zivi-na-internetu/

Korištenje palca kod ljudi do prije nekoliko godina bilo je znatno manje, a glavni razlog za povećanje njegove korištenosti su mobiteli.

Cijeli tekst o tome koliko vremena dnevno ljudi koriste društvene mreže, koliko provode na određenim društvenim mrežama i zbog čega koriste društvene mreže pročitajte na blogu: http://ivolipovsek.net/koliko-vremena-ljudi-provode-na-drustvenim-mrezama/

Vizualizacija i sadržaj profila na društvenim mrežama od presudne su važnosti kod stvaranja brenda! :+1: Bez kvalitetnog vizualnog identiteta teško je ostvarivati dobre rezultate u marketingu :chart_with_downwards_trend:, stoga biste se oko njegovog kreiranja trebali malo dublje posvetititi.:face_with_monocle:

Vizualni identitet je osnova za kvalitetan marketing, jer upravo on ostavlja prvi dojam na posjetitelja. Prisjetite se kada ste prvi puta upoznali svojeg partnera ili kolegu s posla? Zasigurno ste prvi dojam stvorili samo na osnovu onoga što ste vidjeli, jer niste poznavali osobine te osobe. Kako biste ostvarivali odlične rezultate u marketingu, vizualni identitet je od presudne važnosti. :chart_with_upwards_trend:

Vizualni identitet prvi je i glavni simbol vašeg brenda ili firme, te je veoma važno da se držite nekih pravila kao što je objašnjeno na slici. :mag: Logo, boje, fontovi i slike glavna su vizualna obilježja brenda. :heart_eyes:


Kvaliteta i redovno objavljivanje i dalje su ključ uspjeha kod gradnje Instagram profila!

Prva stvar oko koje se morate pobrinuti kod kreiranja objave na Instagramu je sama fotografija ili video. U njih je usmjerena najveća pažnja vaših followera i ključ su da se korisnici koji Vas već prate zaustave i pogledaju cijelu objavu.

Korisnici nakon što vide fotografiju, bace pogled i na opis. Prvih nekoliko riječi su ključne i odlučuju hoće li korisnik pročitati više ili nastaviti na drugu objavu.

Hashtagovi služe da ljudi koji Vas ne prate pronađu Vašu objavu. Najveća greška je što mnogi koriste najpopularnije hashtagove u kojima njihove objave uopće ne dolaze do izražaja. Potrudite se pronaći hashtagove sa što manjom konkurencijom, a kada ih pišete u opis nikako nemojte lijepiti listu, već kombinirajte s opisom i imajte nekoliko riječi između svakog hashtaga.

Primjer: Ova objava je korisna za sve koji vode #Instagram profil i koje zanima #marketing. U današnje vrijeme #društvenemreže su veoma važne za svakoga.

I za kraj, tajming je veoma važan u svemu. Obratite pažnju kada su Vam pratioci najaktivniji i kada objave najbolje prolaze.

Testiranje je kod društvenih mreža neophodno i svi profili su individualni i ne postoji opća formula za uspjeh!

Predviđa se da će influencer industrija do 2022. biti vrijedna više od 15 milijardi dolara, a trenutna vrijednost je oko 8 milijardi. :chart_with_upwards_trend:

:heavy_check_mark: Mnoge su prednosti marketinga putem influencera:

  • S manjim budžetom možete doseći veći broj ciljanih korisnika. Bitno je da odaberete influencera kojeg prate korisnici koji su Vaši potencijalni kupci/klijenti. :+1:

  • Influencer će reklamu uklopiti u svoj sadržaj, te će ona biti prirodnija u odnosu na klasične reklame na web stranicama ili televiziji. :camera_flash:

  • Kroz godine korištenja interneta ljudi su razvili sposobnost ignoriranja tradicionalnih reklama. Ljudsko oko već zna prepoznati gdje se nalazi sadržaj web stranica i jednostavno ignorira sve reklame koje se nalaze oko njega. :o:

  • Preporuka je uvijek bila i uvijek će biti najbolja reklama. Ljudi influencerima vjeruju i žele biti kao oni, te sve što reklamiraju žele kupiti. :mega:

Korisni alati koje koristim za Instagram profil:

  1. Canva - Odličan alat za kreiranje fotografija. Brzo i jednostavno - Drag & Drop.
  2. Linktree - Budući da jedini clickable link koji Instagram nudi je u opisu profila, Linktree omogućuje da kada se klikne na njega bude izbornik više različitih linkova.
  3. Later - Odlična stvar za kreiranje objava unaprijed.
  4. Boomerang - Aplikacija od Instagrama koja omogućava jednostavno kreiranje bumerang videa.
    • Snapseed - Odlična aplikacija za uređivanje fotografija na mobitelu.
    • Repost - Aplikacija za dijeljenje sadržaja s drugih profila.
1 Like

Muku mučite s povećanjem broja pratitelja na Instagramu? Tada su ovi savjeti stvoreni za vas! :slight_smile:

Postoji nekoliko stvari koje će vam pomoći da povećate aktivnost na vašem Instagram profilu i broj pratitelja.

  1. Interakcija s korisnicima - Pratite profile u istoj niši i komentirajte, lajkajte njihove fotografije. Aktivnost na Instagram računima slične tematike povećati će šanse da vas vidi vaša ciljana skupina i da povećate broj pratitelja.

  2. Objave u pravo vrijeme - rano jutro ili večer su najbolji termini za objave. Naravno, sve ovisi o vašim pratiocima, no u globalu su ljudi tada najaktivniji.

  3. Vizualno kvalitetne objave - Kako bi vaš profil bio zanimljiv za praćenje, potrudite se servirati što kvalitetniji i oku ugodniji sadržaj.

  4. Odabir pravih hashtagova - Putem hashtagova ljudi otkrivaju sadržaj na Instagramu. Odabirom pravih hashtagova možete postići odlične rezultate na dugoročno.

  5. Koristan i dijeljiv sadržaj - Ako vaši pratioci ne lajkaju i šalju dalje vaše objave, teško ćete rasti. Stoga budite unikatni i stvarajte kvalitetne objave koje im daju informacije.

  6. Odgovaranje na poruke i komentare - Interakcija s pratiteljima znatno će povećati aktivnost na vašem profilu, jer će se osjećati važnim.

1 Like

Pozdrav ljudi, novi sam ovde, a ova tema mi se cini idealna da postavim pitanje vezano za twitter. Zanima me na kojoj platformi mogu prodati nalog na twitteru? Instagram sam lako prodao na fame swap-u, ali za twitter tesko pronalazim odgovarajucu platformu.
Unaprijed zahvalan :smile:

Pokušaj na Swapd.co :slight_smile:

2 Likeova

Želite istaknuti vaš Instagram profil u masi? Tada su ovo pravi savjeti za 2020. godinu! :slight_smile:

  1. Vizualno atraktivne i redovne objave - Danas je Instagram jedna od najpopularnijih društvenih mreža i gotovo svi ga koriste u privatne i poslovne svrhe. Kako biste istaknuli svoj profil u masi, morate stvoriti vizualno atraktivne i korisne objave, a redovno objavljivanje pomoći će vam da povećate aktivnost na profilu.

  2. Video sadržaj je kralj za 2020. godinu. Internet na mobitelima će ove godine većinom postati flat (Tele 2 već ima ovu opciju za mobitele), te će ljudi konzumirati video sadržaj gdje god se nalazili. Slika govori 1000 riječi, video beskonačno mnogo…

  3. Iako traju samo 15 sekundi, storiji su odličan alat koji će vam pomoći da vaš profil podignete na višu razinu. Ankete, pitanja i slične mogućnosti koje nude približiti će vas s korisnicima, a reklame na storijima su trenutno dosta jeftine.

  4. Ljudi na Instagramu slike istražuju pomoću hashtagova, stoga se potrudite da koristite prave hashtagove. Ovo je posebno važno za profile na engleskom.