DSLR fotoaparati - iskustva, preporuke

Imate li kakav DSLR fotoaparat?
Da li fotografirate?

Mene je fotografija uvijek zanimala pa razmišljam ubosti neki polovni DSLR do 3500 kn
sa objektivima (opremom). Imam dosta novije, stručne fotografske literature.

Vidim, na nuškalu se solidna oprema može naći za te novce iako me malo frka
kupovati polovno jer sam početnik i ne razumijem se opremu.

Što treba gledati (osim broja okidanja) pri kupnji polovne DSLR opreme?

Za 3500 kn ne možeš kupiti niti objektiv da valja… ustvari možeš, ali ne za taj DSLR.

Daj linkove s njuškala za više informacija.

http://www.njuskalo.hr/dslr-fotoaparati/pentax-k-x-dslr-oglas-12634326

Oba su staro smeće, nemoj to kupovati. Nema veze što si početnik, ali gledaj uzeti ipak nešto malo bolje.

A kaj bi bilo OK u tom cijenovnom rangu (polovno?) da ima bar onaj osnovni objektiv?
Kaj bi ti tražio polovno za te novce?
Ima i močnih kompaktnih fotića ali kažu da se oni bez obzira na specifikacije ne mogu mjeriti sa DSL-ovima.

Ja bi uzeo dobri stari d7100 kao npr. ovaj http://www.njuskalo.hr/digitalni-fotoaparati/nikon-d7100-af18-105-oglas-15747069

Objektiv nije baš nešto, ali za početnika idealan. Nakon par mjeseci kupiš si još neki prime objektiv i to je to za početak. Nakon toga ćeš već i sam znati što ti treba.

Inače za ove pare možeš kupiti novi d7100, samo tijelo.
http://www.hdewcameras.co.uk/nikon-d7100-camera-body-1257-p.asp

U ovome ti vrijedi ona: “koliko para, toliko muzike”

Znam, uvijek je to tako.
Hvala za preporuke, to mi je barem neki orijentir.

A šta misliš o ovim aparatima, to je preporuka od jednog forumaša sa fhr-a ?

Panasonic G6
Panasonic GF6, GF7
Sony A5000
Samsung NX3000

Pogledaj Canon-e 550d ili 600d. Bavio sam se fotografijom ali sam rasprodao opremu. Imao Canon 5d mk2 i objektive 35L 1.4, 135L 2 i 17-40L :slight_smile: Prije toga i Nikon d90.

Jes, te modele sam gledao već, thx.