Emailer - alat za upravljanje kampanjama

Pozdrav,

napravio sam jedan alat za vođenje kampanja, tj. za automatiziranje slanja emailova (nešto u ideji poput mailchimp-a)

Značajke alata su opisane u sljedećem dokumentu: Emailer - Google Docs

Zaključak iz dokumenta ću kopirati ovdje:

… ako bude dovoljno interesa, prvi zainteresirani će dobiti doživotni besplatni pristup na alat.
Moj cilj ovdje nije prodati, nego saznati:

  • treba li ovo kome
  • mogućnosti nadogradnje po individualnim potrebama / željama
  • testiranje alata u barem malo široj primjeni od mene samoga
  • svaki feedback mi je dobrodošao

Pa eto, bit će mi drago čuti bilo kakav feedback, neka pitanja bi bila:

  • treba li vam ovakvo nešto? Ako da, s kojim alatima se trenutno služite za ovu svrhu?
  • vidite li ikoje prednosti ovog alata spram mailChimpa?
  • nedostaju li vam te opcije na mailChimpu?

Hvalaa.

Hvala.

Ono što mailchimp nema, barem nisam našao, je to da mogu filtrirati sve korisnike koji nisu otvorili ni jedan mail u određenom vremenskom periodu.

Mailchimp ima mogućnost odabrati određeni broj zadnje poslanih kampanja ili po određenoj kampanji. A to nije dovoljno nekada jer ti možeš poslati 20 kampanja u zadnjih tjedan dana, a trebao bih filtrirati one koji nisu otvorili ništa u zadnjih par mjeseci.
Cilj je bio da se maknu s liste oni koji nisu ništa otvorili u zadnja 3 mjeseca.

Vidim da ti nudiš to rješenje što je jedan problem koji rješavaš. Međutim gledajući koliko toga može tvoj projekt vidim da ne može pokriti sve što ima mailchimp u besplatnoj verziji pa nisam ni siguran da bi odabrao tvoje rješenje radi manje mogućnosti.

Nadam se da će ovo biti od pomoći.

1 Like

Iskreno, nisam baš upoznat sa svime što nudi mailchimp … ako bi ti se dalo u kratkim crtama nabrojati na koje feature misliš, bit ću zahvalan.

Super za proaktivnost i za kreiranje start -up-a. Email marketing je od nastanka interneta najjaci komunikacioni alat i sigurno imas buducnost sa istim . Odlicno je uporedjivati se sa najpoznatijim servisom, gledati opcije ali to nije nesto odlucujuce . Na primer, Upwork je prepun oglasa, zelim da mi se izradi sajt kao ovaj, a danas postoje alati sa kojima jednim klikom kopiras kompletan html sa svim slikama i css, odnosno klijent ne zna ili nema vestina da to uradi sam, a ovde bi platio 100-500$ za tu uslugu . Poenta je da je na internetu 5 milijardi ljudi i da jako mali procenat zna za sve opcije ali svakako treba teziti sto boljim opcijama za krajnjeg korisnika.

Ako ne planiras spam opcije onda zanemari sledeci predlog, mada sam ovu opciju ja ubacio kod svog programa “contact form submitter” koji je slao spam preko kontakt formi, ali je i skupljao email adrese kao dodatnu opciju. Naime bing pretrazivac nema toliko sigurnosnih alata kao Google ( odnosno nije zeleo da ih ubaci) pa preko kljucnih reci si lako mogao skrejpovati na milione stranica, pa mozes ponuditi opciju da program sam pronalazi email adrese po kljucnim recima i samim tim dobijas brdo marketara kojima spam email nije problem odnosno koristan je .

1 Like

Iskreno, nije mi nešto o glavu monetizirati ovo…berem ne sada u ovoj fazi u kojoj jesam.
Fun fact je da sam svoju razvojnu okolinu doveo na level da ovakav alat napravim u manje od mjesec dana. :slight_smile: … pa se mogu malo razbacivati xd. To je u zahvalu Doors-ima … dođe mi skoro pa lakše naprviti svoj alat nego izučiti postojeće alate. Nije baš tako, ali ono bitnije je da kod svog alata uvijek imam maksimalnu fleksibilnost da ga dalje guram po svojim potrebama.

Apsolutno se slažem. Vani je more potražnje i svako svog konja ako zna predstaviti …može uhvatiti dio kolača / tržišta. Zasada mi je predstavljanje lošija strana. :smiley: :smiley: …no poradit će se i na tome kada dođe vrijeme…

Nisam imao u planu ovakve opcije, jer polazim od toga da korisnici moraju imati svoje izvore emailova, a ovaj alat tek služi za upravljanje tim emailovaima.

Ako pričamo o skupljanju emailova, to onda spada u domenu drugog alata koji je također u planu za izradu. To je “scraper” kojeg korisnik mora moći (što fleksibilnije) podesiti što da mu traži na internetu i po kojim kriterijima da prikuplja podatke…i po kojim kriterijima da širi svoju mrežu pretrage interneta.

A onda se taj scraper može iskoristiti u svrhu koju spominješ… no to je svakako odvojen alat jer se isti ne mora koristiti samo u svrhu prikupljanja emailova.

Znači scraper prikuplja podatke i prikazano može exportati u CSV formatu…a onda emailer kroz svoj importer može ubaciti te emailove u svoju priču.
Nezavisnost alata je početna točka, a onda iako su nezavisni moguće im je povezati kroz međusobne API-je da budu i u direktnoj komunikaciji…pa onda emailer kroz određenu ekstenziju se hrani direktno onime što scraper obavlja od posla.

1 Like

da, moze da bude poseban alat ali ne mora nuzno, moze da bude i kao dodatna opcija, posto su povezani, mada ako pravis totalno white hat alat, ova opcija moze da bude i kao minus u smislu kredibiliteta i slazem se da u tom slucaju jeste bolje kao poseban alat, mada ja bih to stavio zajedno odnosno gadjao bas taj tip marketara, postoji ideja i da se kupi 10 miliona emailova sa ebay-a za 5 $ i da malo “poveca” uspesnost scrapera . Povodom toga trazio sam dobru biblioteku za validaciju emaila, odnosno da se zna koji je aktivan i koji ne, posle dugog vremena samo jedna python biblioteka je skroz uspesno radila posao , mozda i ta opcija nije losa da postoji validacija emaila u tom nekom buducem projektu.

Projekat zaista ima buducnost u bilo kom pravcu da krenes, ne mozes pogresiti .

2 Likeova

kroz koji smtp se šalju emailovi?