Sto se to dogada? Dobio sam tocno 20. lipnja navecer u 19:30 potvrdu putem maila: Your Facebook Audience Network Payment is on its way.
We have processed the payment for revenue generated from your Audience Network participation. The details of the payment are attached.
Remember, it can take a few days for the funds to appear in your payout account.
E sad, danas je vec 28. lipnja i bas maloprije sam otisao do banke da objasnim svoj slucaj, ali nula bodova. Nisu jos nista zaprimili. Mi u HR smo imali u petak i u ponedjeljak praznike pa da li je mozda to otezalo prijenos love?
Sve sam dobro nastimao ali love jos uvijek nema na racunu. Radi se o iznosu preko 2000 dolara sto je zaradeno u svibnju. Da li vama isto kasni isplata li ste uredno dobili lovu ovaj tjedan? Govorim za instant articles… Isprike ako je ovo vec pokrenuti jer vidim da mnogi lude zbog toga. Tako da sori ali evo ne znam sto da radim vise!
VISA od PBZ. Ma uvjeren sam kako sam sve uredno ispunio, jos sam sve i provjerio.
Ono sto iritira je cinjenica da u payout history stoji PAID. Strpljiv jesam pa cu pricekati jos sutra i u ponedjeljak jer procitao sam bas ovdje na forumu kako nekad treba proci bas 5 radnih dana, a mi u HR smo imali ove praznike u petak i ponedjeljak pa tu ne mogu nista…
Ajde netko da se javi ako je kasnila prva isplata jer ovo prvi put trebam dobiti lovu od njih.
Bio sam u banci oko 14:00 i oni nisu zaprimili nikakvu uplatu. Kao sto rekoh, tjesi me to sa 5 radnih dana ali na papiru bas pise kako lova jos poslana 15. lipnja i onda je trebalo cak uredno sjesti i prije ovih praznika.
Nesto sam krivo zeznuo onda…
Daj mi samo recite, sto se dogodi ako ja ponovo idem upisati podatke za isplatu? Valjda nisam ove novce izgubio covjece…
Pisi supportu pa ce oni da ti daju precizna uputstva. Nije mali iznos da bi slusao bilo kakve savete ili nedaj Boze primenjivao ih. Ako te nisu banovali u medjuvremenu, trebalo bi da bude sve ok. Ali prvo kontaktiraj support.
Imam devizni tekuci racun. U banci su mi rekli da oni to moraju prvo primiti i onda zovu mene direktno kako bi me pitali da li da ostavim u dolarima ili da se prebaci u kune. Ali poziva nema…
Pitao sam za poslovni racun, jesam li mozda trebao staviti žiro račun umjesto tekućeg? Kolega je tako podesio i sve mu uredno sjeda…
Al opet ponavljam, kako onda na history može pisati PAID?! Ludnica haha
Moze biti da je do banke…
Imao sam slicno iskustvo sa adsensom i BBI bankom ne mogu primati elektornske uplate, iako je radnik za pultom tvrdio da mogu primiti elektronsku uplatu, nazvao sam centralu banke i pitao ih, samo su me pitali “Koja budala ti je to rekla?” Naravno prekinuo sam poziv da ne bi taj kreten najebao
Pa ispunio sam bas IBAN i SWIFT/BIC. Evo bas upravo gledam u to…
Dakle, nitko ne moze odgovoriti je li mozda zbog toga sto nisam postavio racun od obrta? Jer kolega koji vodi jos jacu stranicu prima uredno na bas taj racun, i jos mu sjelo taman 21…
Cekam ponedjeljak pa idem u banku. Netko mi je na podrsci rekao da obavezno spomenem karticno poslovanje, ako to ima veze s icim…
btw sto se dogodi ako ja promijenim sve opet oko isplate? Je li ok to napraviti sad pocetkom srpnja i oce li mi uredno sjesti treceg tjedna lova od lipnja? Jbg, prvi put idem sa IA i odmah problemi dok je sa adsense bilo PREJEDNOSTAVNO. A sto da radim kad IA daje 3-4 puta vece novce.
Thank you for contacting Facebook. Sorry for the long waiting time.
Our records show this payment was successfully released and sent to your bank “Privredna banka Zagreb d.d.” ending in ******
I’ve attached a copy of your Remittance statements together with this message.
Please keep in mind that International payments can take several days to arrive in your company’s bank account.
If we receive an official bank rejection regarding this payment, we’ll reach out to you promptly. Until we receive this official bank rejection, we’re unable to reissue a payment.
We suggest that you contact your bank to get the latest status of your payment. Please confirm your account is set up to accept payments in USD and doesn’t require an intermediary bank to accept these USD payments.
If you have any other questions, I will be happy to assist you further.
Thank you for your continued patience and understanding.
Pronađen je problem, i zaista je banalan totalno! Problem se zove “Beneficiary Name”
Kako je meni frend, koji je sredio IA, takoder savjetovao i kroz te informacije za isplatu, slucajno je NADAM SE napisao da tu pod Beneficiary name ide ime banke, a zapravo trebam svoje ime i prezime.
E sad, je li pametno da sve ispocetka to ispunim? Problem je sto mi sad baca error kad hocu to promijeniti iz ime banke u svoje ime i prezime…
Any suggestions? Hvala i isprike na debilani od teme…
Daj pomazite molim vas, placam nekome ljetovanje :(((((
Facebook kao da me zajebava i ne znam sto da radim vise! Cekam vise od 40 tisuca jebenih kuna posteno zaradenih od IA tekstova ali ne mogu to izvuci nikako. Sada je zavrsio period za lipanj koji je bio spektakularan!
Hocu ici promijeniti podatke u vezi racuna banke ali mi se konstatno pojavljuju erori a prokleta ‘podrska’ trazi nekakvu potvrdu od banke na engleskom jeziku!
Moje pitanje glasi, da li je trebalo daj IA spojiti sa svojim obrtom? Pitam jer ocito je u tome caka posto sam dodao jedan svoj tekuci racun koji dan danas nije dobio lovu od svibnja, a tesko da ce i od lipnja! Idem dodati novi racun za placanje ALI NE DAJU MI. Dobio sam mailom prokletu potvrdu koja kaze kako je lova na putu ALI NIJE… I sto da ja sad radim?
Kod mene ista stvar, samo što sam ja primio za prethodni mjesec, a za maj nema. Status je “paid”, dobio i obavijest na mail, samo love nema. Sad čekam odgovor podrške, ne znam šta dalje da činim.