Facebook oglašavanje - koja je dobra cijena za lajk?

Vec neko vrijeme koristim Facebook Ads platformu kako bih reklamirao svoju domacu aktivnu stranicu vezanu za domaci specijalizirani news web site. Ako uradim kvalitetno targetiranje placam like na stranicu od 0.03 do 0.05 dolara.

Je li to dobra cijena po kojoj kupujem? Imate li savjeta kako postic bolju cijenu? Ili neki drugi nacin kako doci do kvalitetnih lajkova?

Hmm ja plaćam za WORLDWIDE po lajku 0.003$

Nisam testirao za nase zemlje tako da ti ne mogu tocno reci

Zamimljiva je ova cijena koju placas worldwide. Je li to dobra cijena, je li tesko ostvarivo i smatras li osobno da mozes i bolje targetirat?

Zaista sam pocetnik u ovome, imam iskustva jedino na domacem webu.

Pa gle valjda je to dobra cijena :smiley: To nije niti jedan cijeli cent. Zapravo to je 0.3 centa po lajku ako sam dobro preračunao. Pokušavam bolje targetirat,testiram svaki dan nove adse. Svaki dan radim nove,testiram nove stvari. Preporučam ti da testiraš pa da vidiš što je najbolje za tebe

Jesi, to je 300 lajkova po utrosenom dolaru. :wink: Cijena o kojoj ja mogu samo sanjat. Ali pretpostavljam i nedostizna za domace trziste i fokusiranu publiku?

Probat cu ovih dana nase targetirat pa ti javim ovdje :slight_smile:

Puno zavisi od tržišta koje se targetira. Cijena lajka od Amera, Hrvata ili Indijca nikada neće biti ista.

@4nusnation - možeš li izlistat iz koje države su ti najviše lajkovi?

Ja placam 0.3 dolara po likeu. Usko ciljana domaca publika. Velika je cijena ali sa manjom ne mogu postici neki like.

Filipini,Poljska i Amerika

Meni je danas za 1 euro oglas vidla 11 osoba, pise paid reach 11 sto je nemoguce… pise da ce oglas trajat 1 dan, a trajao je par sati…ne kuzim?! jel imao tko od vas situaciju dafejs uzme novac, a nis ne reklamira?jel se mogu zalit kome?