Zdravo svima.
Već nekoliko godina radim sa AdSense, i do prije 20tak dana sav sadržaj sam uglavnom dijelio na par Facebook stranica kao i na Instagram profilu.
Niche je bila svakodnevnica kao i recepti.
Da budem iskren 50% sadrzaja sam crpio sa google.com izvora a ostalih 50% sam tipkao i pisao originalan sadržaj.
Slike sam uređivao i nikada koristio već postojeće posebno ne sa “velikih” domena.
Također sam koristio Facebook Open graph tagove, i svaku objavu sam provlacio kroz debugger prije dijeljenja, upravo kako bi izbjegao neke “nedopustive” greške.
Sad se desilo da na Facebook stranici (koju gradim cca.3 godine od nule uz pomoc page like oglasa i svakodnevne same aktivnosti clanova) dobijem u kategoriji “page quality” obavijest kako sam u januaru prekrsio pravila tako sto sam objavio video klipove cija autorska prava polazu neki drugi autori…
Slika :
https://m.imgur.com/gallery/OYsNyWa
Helem, da su me na vrijeme obavijestili da je to problem bas ti klipovi (u pitanju su neki recepti) svakako da bi izbrisao, jer sam radio na tome da za svaki video dobijem dozvolu ili navedem izvor do autora.
Sada,pretpostavljam zbog tih krsenja pravila, kada objavim neki link sa bilo koje svoje domene u roku od 5 minuta ista biva blokirana dozivotno, a zakazane objave (čak i slike) bivaju izbrisane.
Zanima me, ima li neko slično iskustvo sa ovom problematikom, i kako “ojačati” tu vezu između domene i facebooka kako bi znali da se ne radi o nekom spam-u ili scam vijestima.
Reach sam znao ostvariti preko 1.5mil a u pitanju je stranica cca.55k clanova. Dakle interakcija sa publikom je bila i vise nego ocigledna jer je upravo tema stranice i objava bila u skladu sa publikom i onim sto zele da citaju.
Slao sam mailove,popunjavao kontakt forme ali ne pije vodu…
Volio bi da ovdje podijelimo iskustva na relaciji AdSense - Facebook (2019) sa trenutnim algoritmima i forama koje koriste ove platforme, kako bi unaprijedili svoj rad i znanje.
Hvala unaprijed, i zivjeli.