Filmovizanas - Besplatni Online Filmovi!

Poštovani korisnici Balkan-Smf,

Želio bih vam objasnit o čemu se ovdje zapravo radi!

Da pocnem od sebe, moje ime je Denis dolazim iz Hrvatske i imam 21 godinu. Zavrsio sam programersku skolu i trenutno nemam posao, a imam vremena i nesto novca, pa sam odlucio to da ulozim.
Znam da je zarada uvijek riskantna ovdje, ali nema veze voljan sam riskirati, neznaci mi nista sto cu zaradit, volio bih naravno, svako bi, ali to je manje bitno volim ovo raditi zato i jesam tu gdje jesam.

Site je kodiran prema IMDB, nije isti, ali ima slicnih detalja koji vuku na IMDB, naime sto se tice site-a. Kako mi se da filmove ubacivat jedan po jedan toliko informacija bla bla…? zanimljivo pitanje, ali vrlo jasan odgovor se moze dat na ovo, naime skripta je napravljena da sama izvlaci filmove iz IMDB
Ovi glumci koji su u skripti, nisu bezveze, naime svako od vas voli pogledat koji glumac je glumio u kojem filmu tako i ovdje, ukoliko neki film nema , a glumac je tu jednostavno odete na glumca, i kliknete na jedan od njegovih filmova. Film ce se odmah stvorit u database, te cete omogucit da ga svi vide, ali uvijek postoji ali, sto se dogada sa video linkom? e tu nazalost imamo problemcic, nema automatske skripte za tako nesta, to se mora jednostavno kopirat stream embed i ubaciti u film, dal to mogu svi radit? Da svi mogu ubacivati filmove u skriptu, pa cak i osoba koja nije registrirana, to je glupo? ne zasto bi bilo system funkcionira ovako uzmi ono sto ti daju, ako valja normalno!
Naime svaki link koji vi ubacite ide u administraciju na provjeru, jednostavno je vidimo sve detalje ko sta i kako je unesen, provjera svakog unesenog filma je dobro provjerena, te cinimo sve u svojoj moci da zastitimo site sto bolje mozemo!

Dali trebamo radnike?