GA4 praćenje konverzija

Moze li kako da se utvrdi koje ključne reči iz google pretrage su dovele do konverzije?
Imam povezan search console sa GA4.

Pretpostavljam da te zanima koje ključne riječi su ti donijele posjetu na web stranicu. Ako imaš GSC povezan sa stranicom, onda tamo možeš najlakše doći do tih informacija. Odmah kada odeš u GSC i odabereš entitet stranice koju želiš analizirati, lijevo u izborniku imaš opciju Rezultati pretraživanja. kada to odabereš, desno ćeš imati graf, a ako malo skrolaš dolje, izbacit će ti upite koji su donijeli posjetu. Na toj stranici možeš vidjeti puno korisnih informacija; koliko puta si bio prikazan na tražilci, poziciju prosječnu, broj klikova, CTR, etc.

Do tih informacija možeš doći i kroz GA4, ako si sve dobro podesio, no mislim da ti je ovo puno lakši način da dođeš do ključnih riječi koje ti nose posjetu.

E sad, ako si mislio na brojanje konverzije koje su dovele do prodaje i sl., to je ipak drugi par rukava, to treba podesiti da ti broji recimo koliko ljudi je nakon dolaska na stranicu dodalo proizvod u košaricu, koliko ljudi je završilo kupnju, pretplatilo se na newsletter, i sl. Ovisi što pratiš i brojiš i kako si podesio. To se najčešće koristi uz Google Ads za praćenje konverzije.

Znam taj prvi deo naravno :slight_smile: Nego me zanima tačno koji uput je doveo do prodaje odnosno konverzije.
Pratim broj konverzija, nego me interesuje koja fraza je dovela do konverzije.

Ostao mi je jedan link dobar vezan za to u bookmarku, morat ćeš ga proučit. Ima sigurno puno materijala po netu za to, mogu potražiti kasnije, sad sam na izlasku baš.

Guglao sam ali nisam našao ono što tražim :slight_smile: Hvala, svakako ću pogledati.