Google Adsense čekovi - Nelogičnosti (problemi) s PBZ-om

Pozdrav, imam određenih problema s PBZ-om. Naime, imam otvoren devizni račun u EUR-ima, čekovi mi također stižu u EUR-ima, prilikom uplate čeka na račun (novac na računu miruje i do nekolioko mjeseci, ne diram ga) nema nikakve naknade, inkasa, ništa, sve fino i uredno, kako je i rečeno da će biti prilikom otvaranja dveiznog računa.

No, problem je nastao kad sam pogledao listu uplata/isplata s računa, neke čudne transakcije od 3 do čak 10 € koje mi se svaki mjesec skinu s računa (u prilogu pogledajte skenirane slike). Kako oni kažu (PBZ) radi se o naknadi strane banke, tj. Irske banke koja je izdala ček u ime Googlea.

Lik u banci maltene ni sam nije znao šta priča, nije znao kakve su to transakcije i na kraju nakon 10-tak minuta čekanja i priče s njim rekao da se vjerojatno radi o tome (naknada strane banke) ali nije siguran.

I što je najgore ima neke nelogičnosti oko iznosa transakcije. Npr:
[list]
[:q5da9c9f]5. mjesec ček 156€, 6. mjesec naknada 4.75€ (3% od ukupnog iznosa)[/:m:q5da9c9f]
[:q5da9c9f]3. mjesec ček 163€, 4. mjesec naknada 10,5€ (6.4% od ukupnog iznosa)[/:m:q5da9c9f]
[:q5da9c9f]12. mjesec ček 141€, 1. mjesec naknada 6.66€ (4.7% od ukupnog iznosa)[/:m:q5da9c9f][/list:u:q5da9c9f]

Također, kao osnova plaćanja te transakcije stoji broj 921 za što na PBZ-ovoj stranici piše: Deponiranje i podizanje strane gotovine i čekova koji glase na stranu valutu, nerezidenti - Deponiranje strane gotovine i loro čekova na devizne depozite nerezidenata te podizanje strane gotovine i izdavanje nostro čekova s deviznih računa nerezidenata (pravnih i fizičkih osoba).”

Zašto je to tako ne znam, a ne znaju ni oni… Pa eto, pitam vas onda :wink:

Da li i vi imate sličnih iskustava (skidanje preko 30-tak € u 6 mjeseci)? Da li se to događa i ostalima? Samo u PBZ-u? Kako je u ostalim bankama?

[attachment=1]pbz01.jpg[/attachment]
[attachment=1]pbz02.jpg[/attachment]
[attachment=1]pbz03.jpg[/attachment]

prebaci si isplatu na western union…

Ja imam isto devizni račun kod PBZ banke , nemam sad ispis kod sebe , uzimaju neku proviziju za svaki ček i godišnja naknada za vođenje računa koja se naplačuje svakih 6 mjeseci.

Postupak? Naknade i sl?

Da, naknada za vođenje računa je 2€ svakih 6 mjeseci, lik mi sada rekao da će po novome svaki mjesec biti po 0.5€. Ali prob što kažu da nisu oni uzeli proviziju, sad više ne znam ko tu koga, jer je totalno nelogično (pogledaj postotke). Kažu nije inkaso, tj. nisu slali ček na provjeru :S

nema naknade, to google rijesava sa westernom, dobijes podatke za podizanje izmjedju 23 i 26 u mjesecu i odes u postu pa podignes…

Ti imaš pravo znati točan temelj svakog povlačenja sredstava s tvog računa.

Uopće nema dvojbe da je banka pravo mjesto da dobiješ odgovor na svoje pitanje, samo ga moraš dovoljno čvrsto postaviti.

Pitao si činovnika usmeno - nije ti dao odgovor s kojim si zadovoljan. Idi u poslovnicu i traži da razgovaraš s voditeljem ili se - još bolje - obrati e-mailom svom osobnom bankaru (imaš ga, ako ne znaš tko je, pitaj - osobni bankar služi upravo tome da ti pomogne).

Ako slučajno niti onda ne dobiješ zadovoljavajući odgovor (iako sumnjam da nećeš), možeš se obratiti banci pismeno (preporučeno, s povratnicom) i tražiti da ti pokažu stavku u svom cjeniku ili te upute na točnu zakonsku odredbu koja predviđa to konkretno povlačenje koje si dokumentirao.

A ako niti onda ne dobiješ odgovor, možeš ići prema nadležnoj inspekcijskoj službi (pretpostavljam da je državni inspektorat nadležan i u ovom slučaju, ali ako i nisu, kada se odlučiš, to se može ispitati).

Hvala, možda budem probao s Westernom onda :wink:

[quote=“tsereg”]Ti imaš pravo znati točan temelj svakog povlačenja sredstava s tvog računa.

Uopće nema dvojbe da je banka pravo mjesto da dobiješ odgovor na svoje pitanje, samo ga moraš dovoljno čvrsto postaviti.

Pitao si činovnika usmeno - nije ti dao odgovor s kojim si zadovoljan. Idi u poslovnicu i traži da razgovaraš s voditeljem ili se - još bolje - obrati e-mailom svom osobnom bankaru (imaš ga, ako ne znaš tko je, pitaj - osobni bankar služi upravo tome da ti pomogne).

Ako slučajno niti onda ne dobiješ zadovoljavajući odgovor (iako sumnjam da nećeš), možeš se obratiti banci pismeno (preporučeno, s povratnicom) i tražiti da ti pokažu stavku u svom cjeniku ili te upute na točnu zakonsku odredbu koja predviđa to konkretno povlačenje koje si dokumentirao.

A ako niti onda ne dobiješ odgovor, možeš ići prema nadležnoj inspekcijskoj službi (pretpostavljam da je državni inspektorat nadležan i u ovom slučaju, ali ako i nisu, kada se odlučiš, to se može ispitati).[/quote]

Hvala puno, dobar, korektan i iscrpan odgovor, vjerujem da će mi puno pomoći :wink:

Da, jel netko zna kako se Google Adsense može podesiti putem IBAN i SWIFT adrese, znači da mi uplate idu direktno na račun, bez slanja čeka ? Dobio sam u banci te podatke, ali na samom Google Adsenseu ne vidim ove postavke…

za HR ne, možda ima za druge zemlje… najjednostavnije je western…

exactly :doki:
sa WU nemaš frke niti sa inkaso torturom

imo sam i ja sličnih iskustva u pbz-u sa provozijama stranih banaka… al prebacih sve na paypal i WU.

Na koji način se prebaciti na WU, to preko Hrvatske pošte ide ili ? Malo je već star topic pa se ispričavam unaprijed…

U google adsense postavkama si prebacis nacin placanja na Western Union, i kada dobijes kod za isplatu samo odeš u najblizu postu.