Google Adwords - kako prikazivati na određenim portalima?

Pozdrav,

intersuje me jel moguce odrediti na kojim portalima da se prikazuje baner i ako jeste, kako to uraditi?

LP

Googlaj GDN + placements

https://support.google.com/adwords/answer/99502?hl=en

Pogledam to, samo jel moguce danas sam nekad kreirao kampanju (samo sa banerima) postavio sam 4 vrste banera (dimenzija po GAW-u), ali sve 0 od impresija pa nadalje, takodjer postavio sam i dnevni budzet 15 $ a maximum cpc (0,05) da li da povecam nesto od toga pa da krene, takodjer sam postavio i keywords njih 18-tak i dobio sam odlican broj potencijalne publike oko 35 miliona i vise…

Ja imam jedan problem vezan za adwords pa da ne otvaram novu temu. Uplatio sam novac sa kartice za kampanju, pisalo mi je pending i nikad se nije pojavilo na balance da imam sumu koju sam uplatio. Obrisao sam tu karticu i ponistio transakciju. Kasnije sam dodao preko paypala i to mi je odmah prihvatilo. Sad imam problem da nemam onih novaca na prvoj kartici, isao sam do banke da vidim sta je i oni mi kazu da stoji “pending nesto za google”. Kako je moguce da mi jos nisu pare vratili ? obrisao sam i acc i sve moguce sto je imalo veze sa tim karticama i racunima, medjutim jos mi nisu vratili pare. Negdje sam procito da im treba 4-6 sedmica da vrate pare, ali proslo je i to. Sta mi je ciniti :confused:

Da li sada vidiš promenu? Ako su baneri tek počeli da se emituju moguće da je 0. Statistika za impresije i klikove nije real time, obično par sati kasni.

Dnevni budžet nije bitan, max CPC će odrediti da li ulaziš u aukciju. Ako targetiraš naš region 0.05 bi trebalo da je dovoljno za početak.

Da li si targetiranje podesio kako treba (keywords + placement ili samo keywords)?
Savetujem ti i da ubuduće prilikom otvaranja kampanje ne biraš Margeting Objective već All Features. Podešavanja nisu tako komplikovana a pružaju znatno više mogućnosti.

Stavio sam 0.11 $ max bid da nas region je i nasi sajtovi su upitanju, ma sporo ide da ti kazem, i navecer samo pogledam sve skinulo, stavio sam dnevni budzet sada 30 $ btw facebook ima mnogo bolje sucelje…ovdje je mnogo lijeno i sporo “Izlaze” reklame…ne znam do cega je. Stavio sam placements (dakle direktno web stranice birao).

Razumem, da. Ne znam koliko radiš na AdWords-u inače, može biti više razloga u pitanju. Eventualno proveri sledeće:

  1. Da li dimenzije banera odgovaraju sajtovima koje ciljaš i da li su ovi domeni uopšte u Google mreži. Suviše jednostavno ali može biti razlog. Tekstualni oglasi po pravilu imaju najniži CPC i sigurno odgovaraju svim dimenzijama.
  2. Ako kombinuješ placement targetiranje sa ključnim rečima a podešen ti je “Target and Bid”, jako si suzio doseg (traži se presek). Promeni na Bid only.
  3. Nalog ti je nov, Quality Score istorija praktično ne postoji i potrebno je vreme da se sve zarola.
  4. U kranjem slučaju promeni targeting na Topic ili Keywords, ili kombinaciju ta dva. Placement je najrestriktivniji u tom smislu.

Postavio sam najbolje dimenzije banera koje prolaze njih 5, 300x250, 300x600, 160x600, 729x90, 310x100, i sve stranice prikazuju te banre, uzeo sam oglasavanje samo putem banera…vratio sam sve max bid 0.05 $ i stoji bleji :slight_smile: approved je sve mozda zato sto je vrijeme pred Novu godinu pa je konkurencija jaka ili ne znam vec sta…
Evo jedan od banera (ciljano 160x600) ima web sajt upitanju je jedan portal tu dimenziju na frontpage-u

A evo i druge reklame pod istom kampanjom, doduse tu sam stavio bid minimalno 0.21$ pa sam sad vratio na 0,05 jer skida ko ludo, takodjer najbolje je prosao baner 300x250

Da nije možda ipak prejaka konkurencija na tom portalu ili da portal jednostavno nema dovoljno posjete?

Vrlo moguce da je konkurencija mnogo jaka, toyota etc izbacuje na tom portalu, btw evo suma sumarum, kako sam prosao za 2 dana, sta vi mislite?

Trošak po kliku ti je ok za naše tržište, ali mi se čini da ti je interaction rate dosta nizak

1 Like

OK su rezultati. 0.31% CTR za Display je sasvim zadovoljavajuće. Vidim da su neki i preko 1%. Možeš pauzirati ove banere sa slabijim odzivom.

Pošto znaš na koje portale ideš, a ako se malo razumeš u dizajn, postavi još neke banere prilagođene baš okruženju gde se emituju (boje, fontovi isl).

Ne znam šta je krajnji cilj kampanje, ali sad imaš već i listu sa blizu 1.000 korisnika - sasvim dovoljno za remarketing.