To se vodi kao direktna posjeta ili postoji mogućnost da se vidi koliko ljudi je došlo preko mail linka?
Vodi se kao poseban kanal posete. Možeš pogledati u analitici pod Aqusition -> All Traffic -> Channels
Gdje možeš tamo vidjet posebno za mail? Ima samo Organic search, referral, direct i social
Ja imam email i other…
Ukoliko nisi podesio tracking parametre, GA će saobraćaj sa Email-a tretirati kao direktan ili kao poslednji source koji je zabeležio pre ove posete.
Ukoliko redovno šalješ e-mail kampanje, taguj svaki link barem sa www.example.com/…?utm_medium=email
Za detaljnije obeležavanje možeš koristiti i Google URL alat https://support.google.com/analytics/answer/1033867
To mi je jasno ali ne radim kampanje nego tražim može li se saznati uobičajena posjeta preko emaila
Kako misliš? Ja evo koristim feedburner i imam link poput ovoga
/?utm_source=feedburner&utm_medium=email
nisam ništa posebno konfigurirao u G Analytics.
Eh sad, ti mislis ako ti netko pošalje link na email www.sajt.com da ti i taj prepozna kao dolazak sa emaila? Mislim da ne može, i da će ta posjeta otići u (Other).
Pravilna uptreba UTM parametara trazi najmanje tri podace za svaku kampaniju:
Campaign Source (utm_source)
Obavezno … Source: google, facebook, twitter, …
Primjer: utm_source=wmforum.hr
Campaign Medium (utm_medium)
Obavezno … Medium: email, cpc, cpm, …
Primjer: utm_medium=email
Campaign Name (utm_campaign)
Obavezno … Kampanija: novogodisnja_akcija, inventura, …
Primjer: utm_campaign=spring_sale
Campaign Term (utm_term)
Nije obavezno … KW za plačene oglase na search networku.
Primjer: utm_term=forum+webmasters
Campaign Content (utm_content)
Nije obavezno … Testiranje A/B kreativ.
Primjer: utm_content=logotip or utm_content=textlink
Mene interesuje da li može nekako da se prati zarada, da se zna koliko je koji link zaradio na google adsensu. Imam posetu na sajt putem pretraga na googlu, sad hocu da objavim 1 link na twiter, fb, g+… pa da znam koliku mi je zaradu donela poseta sa twitera, fb, g+… Znam da poseta moze da se prati i putem bitly ali mene interesuje da li i zarada moze da se prati, zbog raznoraznih testiranja.
Može, da.
U GA pod Behaviour -> Publisher ->
- Publisher Pages (izaberi secondary dimension Traffic type, Medium, Source ili Campaign ili kako već budeš podesio tracking parametre)
- Publisher Referrer