Ako ispravno koristiš keyword tool onda je to relativno stvarna slika tržišta.
Meni se ovako na prvu to baš ne čini realnim, odnosno nekako mi se čini premalim brojevima
pretraživanja za te pojmove.
Prije pokretanja AW kampanje treba se napraviti dobra KW analiza. Dobre riječi/izrazi se
često ne pokazuju automatski u kw planeru već ih je potrebno “isčupati” iz sadržaja, istražiti, preoblikovati…
Primjer; za prodaju usluge “web dizajn” najtraženija fraza je “izrada web stranica”. Onda ju proširuješ;
“izrada web stranica zagreb”, “izrada internet stranica osijek”…
Proširiš ključne riječi/izraze u skladu sa ostalim postavkama kampanje dok ne dođeš do
zadovoljavajućih rezultata. Osim pretraživačke mreže, možeš proširiti i na prikazivaču mrežu što
malo manje učikovito ali i jeftinije.
Slaba konurencija oglašivača ne mora značiti da za te KW-e ne postoji baš nikaav interes.
Ako to i jest slučaj, onda imaš priliku ugrabiti to malo interesa za sitnu lovu i
jahati po SERP-u…
Dok ne dođe konkurencija:)