HR webshop, uplate putem Paypal-a ili 2Checkouta na legalan način!?

Pozdrav!
Imam u planu otvoriti nekakv web shop za naše tržište. Plaćanje bi se vršilo putem Paypal-a, a također razmatram 2Checkout verziju. Roba se šalje iz inozemstva, odnosno niti jedan artikal nije u HR, niti u EU. Želio bih da to bude legalno i u procesu sam otvaranja firme.

Dakle, sve se čini jednostavno, ali kada se npr. artikal naruči, plati paypalom na naš email, što se dalje radi?? Roba nije u HR, dakle ne podliježe PDV-u, dok roba ne dodje u HR, a tada kupac plaća PDV, carinu ili što već treba…
Ja bih bio kao nekakav posrednik koji bi ubirao po stavki xx kuna ili dolara, te uradio uslugu narudžbe, platio robu stranoj kompaniji koja bi istu poslala kupcu u HR. Dakle u kratko, bio bih posrednik!

Da li sam tada podložan plaćanja određenih prinosa HR, kolikih? Dakle RH ne zna cijenu robe i ne zna kakav je moj profit!! Dakle taj dio priče mi je totalno nejasan i ne znam kako ga riješiti!

Molio bih ako netko ima iskustava s navedenim da mi pomogne!

Hvala!

Sumnjam da netko nije cuo za ioffer ili dealextreme.

[quote=“dejan001”]Pozdrav!
Imam u planu otvoriti nekakv web shop za naše tržište. Plaćanje bi se vršilo putem Paypal-a, a također razmatram 2Checkout verziju. Roba se šalje iz inozemstva, odnosno niti jedan artikal nije u HR, niti u EU. Želio bih da to bude legalno i u procesu sam otvaranja firme.

Dakle, sve se čini jednostavno, ali kada se npr. artikal naruči, plati paypalom na naš email, što se dalje radi?? Roba nije u HR, dakle ne podliježe PDV-u, dok roba ne dodje u HR, a tada kupac plaća PDV, carinu ili što već treba…
Ja bih bio kao nekakav posrednik koji bi ubirao po stavki xx kuna ili dolara, te uradio uslugu narudžbe, platio robu stranoj kompaniji koja bi istu poslala kupcu u HR. Dakle u kratko, bio bih posrednik!

Da li sam tada podložan plaćanja određenih prinosa HR, kolikih? Dakle RH ne zna cijenu robe i ne zna kakav je moj profit!! Dakle taj dio priče mi je totalno nejasan i ne znam kako ga riješiti!

Molio bih ako netko ima iskustava s navedenim da mi pomogne!

Hvala![/quote]

Kako RH ne zna vrijednost robe i tvoj profit? Za svaku naručenu stavku i plaćanje moraš dobiti ulazni račun, za svaku prodanu stavku i plaćanje moraš izdati izlazni račun. Koliko sam ja upućen ti plaćaš carinu i PDV i na kraju to zaračunaš kupcu.

Naravno da si dužan plaćati poreze RH, PDV, doprinose iz i na plaću, te ostale dadžbine koje ti nalaže zakon. Najbolje bi ti bilo da odeš kod knjigovođe i s njim sve dobro porazgovaraš i razjasniš. To si u biti trebao odraditi i prije nego što si uopće krenuo u postupak otvaranja tvrtke.

Dobro zboriš, ali prevario biš’ se! Puno ljudi još zazire od nekakvih narudžbi iz inozemstva (da ne kažem Kine) i sigurniji su ako naručuju od HR prodavatelja. Radi se o malo drugačijoj branši tako da vjerujem da tu ima “lufta” !
Da li možda znaš kako bi poslovanje “teklo” legalnim putem?

Dakle radi se o tome da roba dolazi na ime kupca, ne na ime firme! Dakle ukoliko je roba skuplja od dozvoljenih 160kn kupac plaća PDV, carinu itd. Vrijednost robe uglavnom ne bi prelazila tu dozvoljenu, a ukoliko bi kupac bi na to bio upozoren.

Što se tiče doprinosa itd. sve mi je jasno i to bi bilo plaćeno, ali nije mi jasna prva stavka.

[quote=“CreatifCode”]Kako RH ne zna vrijednost robe i tvoj profit? Za svaku naručenu stavku i plaćanje moraš dobiti ulazni račun, za svaku prodanu stavku i plaćanje moraš izdati izlazni račun. Koliko sam ja upućen ti plaćaš carinu i PDV i na kraju to zaračunaš kupcu.

Naravno da si dužan plaćati poreze RH, PDV, doprinose iz i na plaću, te ostale dadžbine koje ti nalaže zakon. Najbolje bi ti bilo da odeš kod knjigovođe i s njim sve dobro porazgovaraš i razjasniš. To si u biti trebao odraditi i prije nego što si uopće krenuo u postupak otvaranja tvrtke.[/quote]

Ne kužim pitanje. Pa napisao sam ti, evo u koracima:

  1. složiš web shop
  2. na njega natovariš proizvode s cijenom koja ti odgovara da možeš pokriti troškove i nešto zaraditi.
  3. dobiješ narudžbu
  4. izdaš račun,
  5. naplatiš,
  6. naručiš robu,
  7. dobiješ račun
  8. platiš račun,
  9. dostaviš robu.

razlika između prodajne i nabavne cijene je promet iz kojega moraš nakupiti dovoljno za mjesečna davanja, najam prostora, servera, telefon, mobitel, potrošnog materijala, plaća, knjigovođe i sl. Ako ti nakon toga svega ostane nešto onda je to bruto dobit koja se skuplja i na kraju godine na nju plaćaš porez u visini od 20%, a ako je želiš isplatiti vlasniku tvrtke, tj u ovom slučaju sebi, onda još dodatnih 12%.

Ovo je najjednostavnije što može biti, ako te zanimaju neke druge opcije, kao npr. kako sjebat državu s porezima i doprinosima, e onda sam ti ja kriva adresa, nisam se o tim stvarima nikada informirao niti me zanima.

[quote=“dejan001”]Dakle radi se o tome da roba dolazi na ime kupca, ne na ime firme! Dakle ukoliko je roba skuplja od dozvoljenih 160kn kupac plaća PDV, carinu itd. Vrijednost robe uglavnom ne bi prelazila tu dozvoljenu, a ukoliko bi kupac bi na to bio upozoren.

Što se tiče doprinosa itd. sve mi je jasno i to bi bilo plaćeno, ali nije mi jasna prva stavka.[/quote]

Pa onda naplaćuješ svoju uslugu posredništva, a robu naručuješ na ime kupca, iako ne vidim tu kakav je to poslovni model, ali OK. Svejedno moraš izdati račun za obavljenu uslugu posredništva. S tim da onda kupac dobij adva računa, jedan od tebe drugi od tvrtke koja mu šalje proizvod. Nameće se pitanje zašto bi onda naručivao preko tebe i plaćao dodatno uslugu narudžbe koju može izbjeći ako direktno naruči. No OK.

Koji je to pravilnik gdje stoji da se na robu u vrijednosti do 160 kuna ne plaća PDV? To još nisam čuo.

Hvala na odgovoru! Nisam za sjebat državu zato sam i otvorio ova thread (mislim da je država već dovoljno sjebana)!

[quote=“CreatifCode”]Ne kužim pitanje. Pa napisao sam ti, evo u koracima:

  1. složiš web shop
  2. na njega natovariš proizvode s cijenom koja ti odgovara da možeš pokriti troškove i nešto zaraditi.
  3. dobiješ narudžbu
  4. izdaš račun,
  5. naplatiš,
  6. naručiš robu,
  7. dobiješ račun
  8. platiš račun,
  9. dostaviš robu.

razlika između prodajne i nabavne cijene je promet iz kojega moraš nakupiti dovoljno za mjesečna davanja, najam prostora, servera, telefon, mobitel, potrošnog materijala, plaća, knjigovođe i sl. Ako ti nakon toga svega ostane nešto onda je to bruto dobit koja se skuplja i na kraju godine na nju plaćaš porez u visini od 20%, a ako je želiš isplatiti vlasniku tvrtke, tj u ovom slučaju sebi, onda još dodatnih 12%.

Ovo je najjednostavnije što može biti, ako te zanimaju neke druge opcije, kao npr. kako sjebat državu s porezima i doprinosima, e onda sam ti ja kriva adresa, nisam se o tim stvarima nikada informirao niti me zanima.[/quote]

E tooo, dakle ja sam posrednik ali ne želim da naručitelj zna gdje i kako ja naručujem robu koju će u konačnici on dobiti! Ovdje ne želim slati dvije fakture jer kako sam naveo ne želim da zna koja je prava cijena te gdje može doći do takvog modela.

Vrijednost robe koja se uvozi u HR iz zemalja koje nisu članice EU ne podliježe plaćanju carine i PDV-a ako iznos robe+shippinga ne prelazi 160KN. carinski zakon, možeš provjerii.

[quote=“CreatifCode”]Pa onda naplaćuješ svoju uslugu posredništva, a robu naručuješ na ime kupca, iako ne vidim tu kakav je to poslovni model, ali OK. Svejedno moraš izdati račun za obavljenu uslugu posredništva. S tim da onda kupac dobij adva računa, jedan od tebe drugi od tvrtke koja mu šalje proizvod. Nameće se pitanje zašto bi onda naručivao preko tebe i plaćao dodatno uslugu narudžbe koju može izbjeći ako direktno naruči. No OK.

Koji je to pravilnik gdje stoji da se na robu u vrijednosti do 160 kuna ne plaća PDV? To još nisam čuo.[/quote]

Savjetuj se sa knjigovođom. Kod otvaranja d.o.o. možeš birati želiš li u sustav pdv-a, predpostvavljam da ne želiš. Tada imaš lufta 230 000 kn (±, nisam siguran) da ne uđeš sljedeću godinu u sustav pdv-a. Ne kužim zašto želiš da naručena roba dođe odmah kod kupca ? Ako plasiraš na Hrvatsku neka roba dođe kod tebe, ubaciš i svoju deklaraciju da si uvoznik (mislim da je to po zakonu obavezno), ovisno o robi i garancija je obavezna. Slanje paketa po hrvatskoj prikazuješ kroz troškove.

Hvala na savjetima. Želim da roba ide direktno na kupca iz razloga jer tada ne moram plaćati duplu poštarinu.

Ako si posrednik dršava če zaraditi na carini i porezu kad rofa dođe u hrvatsku ako rofa ide npr za ameriku iz kine hrvatska če zaraditi na tefi jer šiviž u njoj i na sve plačaš pdv!, ja sam ćuo na ovom forumu ali u drugom threadu tošnije payoneer threadu da je 2checkout scam, tj ne tako direktno kao žto ja kašem nego da su velka vešina onlajn gatewaya scam, znaš ono sve funkcionira ok ali kad nakupe dosta novaca nestanu… ima i požtenih gatewaya naravno. Joj da ne zaforavim, tzv. dupla požtarina za filo koji dio hrvatske fi ti bila +cca 30kn big deal. trošak deklaracije 5lipa

Jebeš mi sve ako sam te ja išta razumio. Druga stvar, 2checkout nije nikakav scam, dugo su na tržištu i dugo rade, to što je netko radio protiv pravila igre pa su ostali bez para to je druga stvar.

Jebeš mi sve ako sam te ja išta razumio. Druga stvar, 2checkout nije nikakav scam, dugo su na tržištu i dugo rade, to što je netko radio protiv pravila igre pa su ostali bez para to je druga stvar.