Ima li Office Word mogućnost povezivanja na bazu?

pitanje, jel ima word neku mogućnost konekcije sa bazom i povlačenja iz nje.
slično kao što nudi access?

pa kao imam položene tečajeve worda i koliko znam nema al ima excel…

Word ti ima funkciju “Mail Merge” kojom možeš očitavati zapise iz pripremljenog izvora i automatski generirati ponovljenje blokove teksta koji se po špranci popunjavaju poljima zapisa očitanih iz tog izvora podataka. A izvori podataka mogu biti raznorazni.

Upiši “mail merge” u Wordov Help i dobit ćeš niz članaka, pa i “Data sources for mail merge” gdje se opisuje što sve mogu biti izvori.

S druge strane, od Windowsa 95 Microsoft razvija sav svoj softver na konceptu komponenti koje se mogu međusobno “linkati” i “embedati”, pa su tako i svi Office programi, odn. dokumenti kreirani u njima zapravo objekti/komponente koji se mogu povezivati ili usađivati jedni u druge. Upiši u Help “linked embedded”. To znači da možeš Excel tablicu, primjerice, ubaciti u Wordov dokument. Idi u Insert->Object pa vidi.