Invalid traffic-Adsense for content

Pozdrav svima

Kada na kraju meseca na svom adsense accountu vidite: Invalid traffic-Adsense for content e sad me interesuje kako Google dolazi do toga da imate Invalid traffic na svom accountu? Znaci na prvom mestu Invalid traffic je kada kliknete vi slucajno svoj oglas.I drugo pitanje da li racuna Invalid traffic ako klik nije dosao organic from Google?
Mislim da su pitanja veoma zanimljiva. Pozzzz

Invalid traffic je recimo kad neko klikne na reklamu,otvori se novi link i odmah zatvori taj link. Posjeta ne mora biti s googlea da bi se klik priznao.

Cekaj kakve veze ima sto je odmah zatvorio taj link tj. taj prozor. Zar nije bitno da kad se klikne, automatski se upisuje koliko je klik.Tj. zasto bi to zatvaranje klika bilo vezano za invalid click? Ne znam odakle ti ta informacija da to moze biti invalid click.

Imaš još ti mnogo učiti o Adsenseu, a i o drugim stvarima vjerojatno. :slight_smile:
Za početak; slušaj to što ti dr Mrgood kaže. :blush:

2 Likeova

c3po ja volim da cujem misljenja ali da su proverena,jer pazi nije mi malo logicno da ako odmah zatvori otvoreni prozor da se to racuna kao invalid click,jer zatvaranje prozora nema veze sa invalid clickom,jer je kliknut X a ne oglas opet.

Google svaki klik prati u preko 600 parametara, tako da znaju kako je došlo do toga klika.

NeedHelp oni znaju da. :slight_smile: Ali bilo bi lepo kad bi i mi znali isto tako da sacuvamo oglase u nekoj meri i da koliko mozemo sacuvamo da se ne desi invalid click. Jer dosta invalid klikova vodi ka adsense ban.

Npr. ono sto sam naveo na pocetku jeste da je invalid click kada sam kliknes na oglas slucajno ili ako klikne bot ili u krajnjem slucaju osoba je bez organic search usla na sajt preko drugog sajta i kliknula na oglas. E te tri stvari meni govore da se to consideruje kod njih kao invalid click.

Npr. preko mobitela imas hrpu invalid klikova jer ljudi na touch ekranu vecinom slucajno kliknu, ja osobno svaki dan nekoliko puta.

Ali ako je dosao preko organic search sa mobitelom na taj sajt,onda nije invalid,nego je to targeted traffic :slight_smile:

Naravno da je invalid klik. Sustina svega je da osobu ne zanima sadrzaj (reklama) bez obzira jeli dosao googlajuci ili putem fb stranice…

Ali ne, komentar nije to tako kao sto mislis,jer reklame na nekom sajtu nemaju veze sa tim. Jer obicno ako je dosao na sajt putem organic ili direktno na sajt to nikako nije invalid click onda,jer je to onda targeted traffic.A to sto ce on kliknuti na reklamu koja ga ne interesuje nema veze.Jer ti ako dodjes preko mobilnog ili preko kompa trazeci npr. igrice keyword ili ako si otisao direktno na igrice . com to nije invalid traffic.

Pricas o AdWords u search rezultatima? Ne vidim vezu nikakvu.

Ovako, sve ce ti biti jasno ako se stavis u ulogu oglasavaca. Eh sad, svi se bore za sto veci ROI pa mi reci dali bi volio imati klik/close sa organske posjete ili jedan klik/subscribe sa recimo social linka?

Naravno sa organske posjete jer je to targeted traffic,jer dosta se spominje na internetu npr. klik sa social linka da je invalid i da vodi ka tome da ti zatvore adsense.A zasto? Zato sto nije proizislo od targeted trazenja nego je link postavljen npr. na tviteru,fejsbuku,instagramu itd. Takve linkove ne voli Google, i zato sankcionise. Jednostavno je crap traffic,koje Google ne dopusta,jer tako Google zasticuje oglasivace.

Ja cu ti opet ponovit da ako posjetitelj odmah zatvori stranicu na koju ga je odveo oglas,to je invalid click. Jer cim je on odmah zatvorio taj link,to znaci da ga ta reklama ne zanima.

drmrgood znaci posjetitelj po tebi mora ostati na tom sajtu neko vreme, da ne bi bio uracunat kao invalid click jel tako?Tj. onda se tu racuna koliko je posjtetitelj ostao na sajtu tj. bounce rate?

Bez obzira na koji nacin je korisnik dosao, kako ga nesto zanima ako je iste sekunde zatvorio stranicu?

Po meni to sto je drmrgood rekao nema smisla,jer invalid click se ne bazira na tim stvarima,tj koliko ce visitor ostati na sajtu.

Ovo govorim jer Google ovo nigde ne pominje:

Invalid activity includes, but is not limited to:

  1. Clicks or impressions generated by publishers clicking their own live ads
  2. Repeated ad clicks or impressions generated by one or more users
    3.Publishers encouraging clicks on their ads (examples may include: any language encouraging users to click on ads, ad implementations that may cause a high volume of accidental clicks, etc.)
  3. Automated clicking tools or traffic sources, robots, or other deceptive software.

I po meni ako visitor zatvori sajt odmah,ne moze se vezati za invalid click,jer je u pitanju zatvaranje sajta.

Npr. ovdje je reklama tocno na mjestu di se skrola ako jednom rukom drzis mob i gotovo uvijek slucajno kliknes, a takvih slucajeva ima jako puno.

E ako kliknes vise puta to je druga prica,tu se onda racuna invalid click. To je sasvim nesto drugo.

Znam sta govorim, nisam u AdSense od jucer. Onako je kako sam napisao. Potrebno je da posjetitelj proboravi neko vrijeme na linku na kojeg ga je odveo klik na reklamu. Da li je to 3, 5 , 10 sekundi, to nemam pojma.